now let your mind do the walking
and let my body do the talking
(On)
__________________
volim kada ovako preokreneš očima
glumeći da ti je ostatak dijaloga suvišan.
htjela sam reći nešto o vezniku u rastavnim rečenicama,
ne ovako, sigurno ne ovako,
i da je odabir nekakva slojevita,
diplomatska konstatacija, pristanak,
no vani je bilo prehladno za udarce iz kuta
(kao pred snijeg).
tvoja je ruka napala nekakvo ništa
u redovima moga dijela grada,
dok su ove moje beživotno statirale u polumraku
obrambenog terena kao da i same
nervozno iščekuju predahe
(prešutjela sam ispravke netočnih navoda
progutavši nakupinu soli kao da mi je iznova
nekakvih petnaest,
ili kao da mi unatoč rezultatima nije ništa
- sretna),
pa smo se, vođeni dugim ispucavanjima
između dvaju uigravanja (bolji si),
zaigrali razloga
(zapravo volim kada je ostatak dijaloga suvišan).
na prvi je pogled rezultat i dalje neizvjestan (kao pred snijeg),
- bez pogodaka i izravnih okršaja,
tek pokoja ovlaš dotaknuta stativa -
no tvoja mi želja objašnjava kako izgledaju pravila,
kako se utišava naježena riječ.
kakav je osjećaj kada me se gleda izravno u oči.
Ne zaljubljuj se u ženu koja čita,
ženu koja previše osjeća,
u ženu koja piše...
Ne zaljubljuj se u obrazovanu ženu, čarobnicu,
onu koja je u iluzijama, luckastu.
Ne zaljubljuj se u ženu koja misli svojom glavom,
onu koja zna tko je i dokle može,
ženu koja vjeruje u sebe....
Ne zaljubljuj se u ženu koja se smije,
ili plače dok vodi ljubav,
koja zna kako transformirati svoj duh u tijelu i, još više,
ne zaljubljuj se u ženu koja voli poeziju (te su najopasnije),
ženu koja je u stanju pola sata gledati neku sliku,
ženu koja ne može živjeti bez glazbe.
Ne zaljubljuj se u ženu koja je intenzivna,
sjajna, buntovna, nedolična.
Ne zaljubljuj se u takvu ženu,
jer ako se zaljubiš,
bila ona s tobom ili ne,
voljela te ili ne,
nikad nećeš moći natrag.
Nikad.