ponedjeljak, 03.09.2018.

Autoportret iznutra



Ispod svega,
iznutra nije bilo zraka;
nikada se nisam osjećala
manje klaustrofobično i izbrisano
na prirodan,
udoban način.

Iznutra
rojili su se bolećivi pogledi
prema pohabanim podlakticama,
nešto se odmotavalo
napamet, prirodno,
nepromišljena jednostavnost
tijela i poretka stvari
koja ponekad plaši,
poznat način na koji si mirno
i konačno utišana.

Unatoč slikama,
nešto su riječima iznova
krivo pospajali,
sjedila sam samo nekoliko metara
od onih koji su znali
proći opaženo
("Srećom, ja
i dalje nisam.").

- Htjela bih da nikada više
ne moram misliti ni o čemu -
izrekla sam se
bez da me itko išta pitao,
tražio ("A trebalo je.").

Zatim,
sjetila sam se onog prostora
za koji je pitanje oduvijek
bilo jednostavno ("Što želiš?"),
i kako je taj prostor iznutra,
poznato moj, sačuvan.
Oko njega nalazila se
tek ova umekšana tišina,
prodornija i prirodnija
što je predaja bila veća.

Sada, ona ista žena, samo
još malčice više,
netaknuta i riječima i omjerima
i mjerama i iznosima,
na slovo, na slovo
"Ja".


__________________



O godišnjim dobima, plimama i osekama, ishodišnim točkama i disanju.
Ni o čemu, ako ćemo glasno, izvana.
I jedna unutarnja, stara stvar:




18:16 | Komentari (7) | Print | ^ |