< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


I believe in me/I don't

DIZAJN BY PiVa I BaNaNa =)

Opis bloga

On je prekrasan...on je božanstven on je jedan i jedini ZAC EFRON....ovaj je blog posvećen njemu
Evo nekoliko Interviewa







Ako imate vi kakvu želju u vezi Zaca ili Vanesse.....
ostavite mi kom...ili mi pošaljite mail:
marija007bj@hotmail.com

Linkovi

Za otvaranje blogova u linkovima samo kliknite na sličicu
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Zac Efron
Zacova web stranica

US5
super blog od US5

Vanessa Hudgens
super blog o Zacovoj dragoj Vanessi

High school musical
Super blog o filmu High school musical

*Marija* :) ;)
Moj novi blog (o meni) obavezno svrati

Zac Efron

IME: Zachary David Alexander Efron
NADIMAK: Zefron, Zacquisha
DATUM ROĐENJA: 18.listopad 1987.
MJESTO ROĐENJA:San Luis Obispo,
Kalifornija, SAD
OBITELJ: Mama Starl, tata David,
mlađi brat Dyland
NAJ PIĆE: Mlijeko
NAJ HRANA:Japanska kuhinja
NAJ BEND: COLDPLAY
NAJ PREDMET U ŠKOLI:
Engleski i kemija
VISINA: 175 CM





O meni:

Ime: Marija
Prezime: Nije važno
Datum rođenja: 20.04.1992.
Škola: Medicinska
Naj piće: sok i mlijeko (baš kao Zacu)
Naj hrana: Pizza
Naj bend: US5
Naj pjevačica: Britney Spears
Naj pjevač:Zac Efron
Naj glumica: Vanessa Hudgens
Naj glumac: Zac Efron
Naj film: HIGH SCHOOL MUSICAL,crossroads

ako imate kakvo pitanje savijet ili bilo što slobodno me pitajte:
moj mail je: marija007bj@hotmail.com




četvrtak, 06.03.2008.

Evo i mene !!!

6.ožujak

Oprostite što se nisam javljala ...
jednostavno nisam imala vremena ....
Za sve one koji nešto žele,trebaju,hoće da objavim na blogu ili
bilo što drugo neka se jave na moj mail
marija007bj@net.hr
i ja ću vam odgovorit u što kraćem roku...
Vidjela sam da imam kom. i o Britney Spears pa ako imate
želja ili prijedloga o njoj mogu se također jave na mail....
marija007bj@net.hr

a možete mi i ostavit kom....

Čekam vas !!!
S više slika i s puno videa javit ću se uskoro
jer kao i uvijek nemam vremena ...
Big kiss svima
















| Say a word (31) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.