siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


I believe in me/I don't

DIZAJN BY PiVa I BaNaNa =)

Opis bloga

On je prekrasan...on je božanstven on je jedan i jedini ZAC EFRON....ovaj je blog posvećen njemu
Evo nekoliko Interviewa







Ako imate vi kakvu želju u vezi Zaca ili Vanesse.....
ostavite mi kom...ili mi pošaljite mail:
marija007bj@hotmail.com

Linkovi

Za otvaranje blogova u linkovima samo kliknite na sličicu
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Zac Efron
Zacova web stranica

US5
super blog od US5

Vanessa Hudgens
super blog o Zacovoj dragoj Vanessi

High school musical
Super blog o filmu High school musical

*Marija* :) ;)
Moj novi blog (o meni) obavezno svrati

Zac Efron

IME: Zachary David Alexander Efron
NADIMAK: Zefron, Zacquisha
DATUM ROĐENJA: 18.listopad 1987.
MJESTO ROĐENJA:San Luis Obispo,
Kalifornija, SAD
OBITELJ: Mama Starl, tata David,
mlađi brat Dyland
NAJ PIĆE: Mlijeko
NAJ HRANA:Japanska kuhinja
NAJ BEND: COLDPLAY
NAJ PREDMET U ŠKOLI:
Engleski i kemija
VISINA: 175 CM





O meni:

Ime: Marija
Prezime: Nije važno
Datum rođenja: 20.04.1992.
Škola: Medicinska
Naj piće: sok i mlijeko (baš kao Zacu)
Naj hrana: Pizza
Naj bend: US5
Naj pjevačica: Britney Spears
Naj pjevač:Zac Efron
Naj glumica: Vanessa Hudgens
Naj glumac: Zac Efron
Naj film: HIGH SCHOOL MUSICAL,crossroads

ako imate kakvo pitanje savijet ili bilo što slobodno me pitajte:
moj mail je: marija007bj@hotmail.com




ponedjeljak, 14.01.2008.

Slikice

14.siječanj

Evo malo slikica.....







a na ovu sliku imam komentar:
ahjahaj uff


Ispunila sam jednu želju a sada drugu:
evo videa Ladies choice


Uživajte!!!
I dajte record je 25 komova daj možete vi i bolje....



| Say a word (51) | Print | # |

subota, 12.01.2008.

Evo vedea nekoliko

We´re all in this together


What I've Been Looking For


a ovo je meni naj draže
Something New


a ovo vam je sa Palm springsa



| Say a word (22) | Print | # |

četvrtak, 10.01.2008.

PALM STRINGS GETS SPRAYED

Vrijeme je bilo hladno ....ali Zac i Vanessa su se pojavili na filmskom festivalu.....
Bilo je puno svijetskih zvijezda ...
Evo slikice od Zaca i Vanesse:

Ako imate želju da stavim neki video kojeg bi htjeli vidjet,ako imate kritiku ili prijedlog pošaljite mi mail na
lovemarija@net.hr

i ostavite mi u kom. da ste mi poslali mail....
tnx svima...
zzzzz



| Say a word (39) | Print | # |

nedjelja, 06.01.2008.

Nema novosti!!!ali evo slika i vedea

6.siječanj

Nema baš novosti o Zacu kao o drugim zvijezdama pa ću danas samo staviti neke videe i slike....
Video:

Pobjeda Zaca na Teen choice awardsu (s Jessicom Albom)


Venessina pobjeda na teen choice awardsu


Slike:







- Blago Vanessi.....prava je sretnica









| Say a word (10) | Print | # |

petak, 04.01.2008.

Zac i Vanessa zajedno vani!!!



Prekrasan par Zac Efron i Vanessa Hudgens viđeni su zajedno 16.prosinca vani...U posljednje vrijeme nisu viđeni zajendo vani...
Nadam se da ćemo ih viđeti još zajendo....Jer ipak su oni prekrasan par.....



| Say a word (16) | Print | # |

četvrtak, 03.01.2008.

Nešto o HIGH SCHOOL MUSICLU koji je nedavno bio na TV-u


High School Musical, američki film
(HIGH SCHOOL MUSICAL, 2006.)

Glazbeni film. Troy Bolton (Z. Efron) je srce školske košarkaške reprezentacije, a Gabriela Montez (V. A. Hudgens) stidljiva učenica koja znanjem kemije nadmašuje i nastavnicu. U normalnim prilikama njih dvoje se ne bi ni pogledali, ali božićna natjecanja u karaoke pjevanju čine čuda. Događa se ljubav i rađa nenadmašni pjevački duet koji će svima u školi prirediti puno briga, ali još više radosti. Dan u kojemu školska vrsta igra odlučujuću utakmicu, mladi znanstvenici sudjeluju u završnome natjecanju, a kazališna družina održava premijeru novoga mjuzikla, pun je nevjerojatnih zapleta, jer dvoje zaljubljenih nalaze se u središtu svih događanja...
"High School Musical" je vedar i zabavan glazbeni televizijski film za tinejdžere. Snimio ga je za Disneyev kanal iskusni Kenny Ortega koji je ugled vrsnoga zanatlije stekao bezbrojnim epizodama popularnih serijala od Gilmoreica i Ally McBeal pa do Chicago Hopea. Vrhunac karijere bio mu je prijenos otvaranja XIX. zimskih Olimpijskih igara. Scenarij je napisao Peter Barsocchini (Mary Griffin Show). Naivna školska romansa ispunjena primjerenom glazbom Jamie Houston i besprijekornom koreografijom Charlesa Klapowa i Bonnie Story u interpretaciji lijepe V. A. Hudgens (Thunderbirds) i simpatičnoga Z. Eftona (ER, Navy CIS) nije ostavila nikoga ravnodušnim, pa joj je struka dodijelila niz nagrada, uključujući i Emmyje za najbolji program za djecu, izvanrednu scenografiju, casting, režiju, glazbu i stihove, a o uspjehu kod gledatelja najbolje svjedoče već dva dosad snimljena nastavka.

Trajanje: 94 min.
Uloge: Zac Efron, Vannesa Anne Hudgens, Ashley Tisdale, Lucas Grabel, Corbin Bleu, Monique Coleman
Scenarij: Peter Barsocchini
Redatelj: Kenny Ortega




| Say a word (28) | Print | # |

srijeda, 02.01.2008.

POZDRAV SVIMA

Ole svima!
Neki dan sam gledala HIGHT SCHOOL MUSICAL i shvatila koliko je Zac Efron sladak....i odma sam krenula u nabavljanje filma....Pa tako sad čekam filmove trebala bi ih dobiti za par dana....i zato bi htjela zahvaliti svojoj kumi DAMIRI koja će mi ih nabavit.Hight school musical 1 i 2...filmovi su zakon......
Odlučila sam napravit blog o Zacu....možda ću usput pisat i o njegovoj Vanessi tak da.....
posječujte me....
Kisss svima !



| Say a word (15) | Print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.