petak, 25.11.2005.

24.11

.ovo je za moju seku .........crkotinu ........




Free Image Hosting at www.ImageShack.us





sretan rođendan siter!!!!!!!
ajmo ljudi svi čestitat..tu van je gori adresa.odma.svi.mora bit priko 20 komentara!!!!



25.11.

ljudi moji moja se seka naljutila na mene...i to zašto?jer je nisan pozdravila danas kad je išla doma.a ja nisan.i ne iden do božića.
i ona se nadurila na mene.nakon svega.jučer san joj dala poklon,svima razglasila da joj je rođendan,i ovako priko bloga i rekla piplsima.
a ko je meni čestita rođendan??neke frendice,baba,starci i dvi rodice.od čitave obitelji.nju je zvala tetka čak iz kanade da joj čestita.
dobila je pun k..poklona.a ja samo cvike.i išla san sama sa četom prvašica samo da joj udovoljim,i onda se ona duri na mene..jer je danas nisan pozdravila nego san otišla na kavu sa prijateljicama.
nakon dužeg vrimena..
ma daj..ne znam...već polako ludim.do dvadesete ću mislin bit u ludari na ugljanu ili di li je već..kad san glupa i opterećujem se tuđim problemima.i to sve držin u sebi..
iden sad malo na chat zajebavat ljude..ako mi se bude dat.

hvala svima koji ste joj išli čestitat..ajte bog





e ad san se sitila..ja ne znam zašto ali ljudi mene uvik,još od osnovne smatraju narkomankom..mislin ne doslovno ali ono,misle da san potencijalni narkić..
prvo su me još u 7.raz. zajebavali da prodajen travu i šta ja znam ne više..još i dana kad me vide mi dobace dotični nadimak..kad san došla u srednjoj nije prošlo ni dva tjedna odma su me prozvali angelina esctasy..a ja ni kriva ni dužna..nikad ni prismrdila travi ni esctasyu...
a stara od moje frendice vam je izjavila kad je vidila moju sliku pitala"šta je ona napušena?"-mislin stvarno.ma ne znam stvarno..e a u zagrebu se jedna klinka koju je čuvala moja teta pripala mene kad je vidila raps i onaj kajiš sa piramidicama(ma znate o čemu pričam,valjda??)..uglavnom.ja ispala teški narkić i problematična ženska i šta ja znam.ma nisan ja taka.ja ne znam šta je tim ljudima.
evo preporučam vam knjigu"mi djeca s kolodvora zoo".
sad kad je ledeno lipo sidite u fotelju i čitajte neku dobru knjigu.ajte bog još jednom.

People are strange, when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
People seem wicked, when you're unwanted
Streets are uneven, when you're down

When you're strange- faces come out of the rain (rain, rain)
When you're strange- no one remembers your name
When you're strange, when you're strange, when you're str-ange

<< Arhiva >>