srijeda, 26.10.2005.

...............................................................................................

sad iden van pa da me ove ne čekaju moran to brzo napisat..

iden u petak u zagreb..jeeeee

tako

sve vas pozdravljam i ne znam oću li imat net tamo ali stignem u neki internet cafe ako ima negdi..a mislin da ima..ipak je to zg..

ajte pusa
zaboravljenaa

- 19:09 - Scratch of your nail (33) - Spill the color - #

ponedjeljak, 24.10.2005.

dio tebe

Grad je danas tako pust, grad je danas tako siv
Tebe nema pred tobom je put, kilometre brojim kao i ti
Tvoje ruke osjećam, tvoje usne još me ljube
I sutra bit ćeš tu znam te, i biti moj, i biti moj, biti moj


Miris tebe ja nosim
Dio tebe ja želim biti
Kao šapat koji čuješ rado
Dio tebe


Vjerujem da me čuje i molim da te pazi
Put ti treba put te nosi, baš kao srce diže sidro
I sutra bit ćeš tu znam te i biti moj, i biti moj, biti moj







jedan tip me pita zašto pišem blog.
zašto vi pišete,i zašto ste počeli pisati?

- 19:03 - Scratch of your nail (27) - Spill the color - #

subota, 22.10.2005.

oprostite šta dišem,neću nikad više!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

e kako me ovo glupo vrime živcira....

e jesan ja rekla da će ptičja gripa i u našu lipu i najdražu domovinu...
e mene niko ne sluša..



bile smo u dvorani od 1 do 2ipo i vježbale smeč.servis,skok šut,dvokorak..
krepana sam..
i boli me rame...šmrc


sad smo lipo posudile neke filmove(jedan od njih je anđelin prah=))
i kupile tri kile mandarinki..
i ne idemo vanka..
ptičja gripa..strašno..

e napisala san nešto ali mi je u sobi i ne da mi se ić po to pa ću to večeras prepisat..
i onda recite kako je..

sad malo surfam po vip music i tražin neke grupe od kojih imaju pisme..
a očito da imaju one pop derneke a normalne pisme ne..
malo dobrih starih beatlesa u čast johnu lennonu..

ja san u zadnje vrime tako ufurana u tu ptičju gripu=)
ne daj bože da je dobijen
a navodno imaju susjedi mađari cjepivo..pa možda nas to spasi..
ali zauzvrat ćemo tribat dat podravinu kao cijenu..šalin se
a ne daj bože da nam slovenci otkriju cjepivo..ode nam piranski zaljev..
i tako mogu do sutra ko bi sve tije našu zemlju..

sad san vas sve lipo iskomentirala a ako koga nisan nek se javi.
ko(ga) nema nek se javi...mahaaaha


e sinoć smo isto išle u dvoranu kad tamo dečkići igraju košarku..=)
a mi sve sritne..
jadne nismo vidili svježe meso duuuugoooo(šalin se)


možda još dotjeran dizajn ako mi je gušt,ako nije ne moram..

pozdravlja vas zaboravljenaa

p.s.all you need is love...x4-5puta

- 16:29 - Scratch of your nail (40) - Spill the color - #

petak, 21.10.2005.

ajmo šampioni,ajmo šampioni,za najlipšu rivu,za donat stari!!

e ja tu pismu od jutros pivan...
i sitin se kako je lipo bilo šetat kalelargom s vrećicama od kupovine sa starom..
e ja bi tu ženu uspila nagovorit da mi kupika od šale..
sad ću kad dođen doma kupit marte...=)

e ovaj jedan kretenos namjerno pušta onu himnu od dotičnog kluba iz zagreba..
da bio isprovocira mene..jer se on ljuti na mene još od prošle godine i uvik kad ja uđen u informatičku pusti tu pismu najglasnije šta more!!
jesan ja njemu ikad pustila ale ale o hajduče?!
nikad.a ako će on bit tako pokvaren neka mu bude!

evo ugasije je..

fajnli taj vikend..

ja znan da dotične nepoželjne osobe čitaju moj blog i ne tribaju se više pretvarat da ništa ne znaju jer ja svojim poarotskim sivim stanicama mogu "skužit po tvojoj spiki" da je preeeočito da si pročitala..
ali vjeruj mi NIKAD više neću ovo pisat jer nisi toga vrijedan/na!

e tako..
večeras ćemo posudit neki film pa ćemo gledat nadan se..

ako se sitin još nećeg nadopisat ću ispod..

mislin vi to tribate zna...mahahahahahahaha


p.s.neki mi se blogovi još uvik ne žele uopće otvorit..
ja ne znam šta je to..
ispričavanse svima još jednom

- 15:13 - Scratch of your nail (33) - Spill the color - #

srijeda, 19.10.2005.

i'm so tired of being here..

e ovo je poruka za sve blogere koji su mi ostavili komentare na prijašnjem postu...OVAKO ja san van tila ostavit komentare ali vaši predivni blogovi se ne otvaraju..da ga server ne more nać..
pa vjerojatno večeras iden van ali možda kasnije vas komentiram..a i vama kojima se tije otvorit,komentari se nisu otvorili..


a sad moj post...
ovaj,bili smo danas na aleji glagoljaša..
pa san krepana umorna..
bili smo u motovunu,roču,humu(najmanjem grdu na svitu)
profa iz hrv je nas južnjake pokušala impresionirat jer je mislila da nikad nisan prismrdila van pazina..
ali bili smo na ekskurziji u osmom razredu pa smo bili na par mista..
ona magla ispod motovuna je bila fora..


sad san spavala do 3ipo i gladna san..
sutra pišemo ispit iz geo,pišen ispravak iz mat,iman domaći iz lat i mat...
kad će petak??

ili još bolje svi sveti?

pozdrav svima ja iden još malo spavat..


p.s. ovo je pisano u 16:00 ali će bit objavljeno u 18:59 iz principa
a tebe kretenosu koji gledaš šta pišem GONI SE!!

- 18:59 - Scratch of your nail (16) - Spill the color - #

ponedjeljak, 17.10.2005.

don't try to fix me i'm not broken

e čitan ja sad na iskonu,našli krepane ptičurine kod sesveta...
e ljudi,ja se bojin te ptičje gripe..
šta ako svi pocrkavamo?
a kako i ne bi kakvi su ljudi danas postali..
mislin čekali su da se prvo bolest raširi pa da amerika zaradi na cijepivima ka šta i uvik rade..
a nadan se da će onda i oni umrit..
ko će sad cijepit sve ljude na vrime dok se to ne raširi?
kako su zli i egoistični..

mislin da san dobila ptičju gripu..počela san kokodakat...

ovaj kad će ti svisveti da oden u zagreb?
e ali keka me zasrala od ovih skinjara..da nas ne pretuku..

iden malo odmorit..
prije učenja geo..

u sridu idemo na terensku..
kill me...

i šta mislite o dizajnu?
ja sama to napravijo..
jučer uru san prčkala i tražila kako najbolje izgleda..
izgleda bubimirovski..zbog slova...

e baš bi gledala crtiće..
meni su najbolji bili bubuimir,tom i jerry,zekoslav mrkva....a tih crtića više nema koliko san ja vidila..
uvik su bili nediljom popodne oko 3-4..to dok san bila klinjo..


ajte iden ća..

- 16:03 - Scratch of your nail (23) - Spill the color - #

nedjelja, 16.10.2005.

e napokon završili..
ništa se posebno nije dogodilo..

e sinoć mi bili ispod tribina i došli neki tamo likovi ma osnovna su još uvik
i pitali smokiće
i pitali odakle smo
i onda nan je počea srat šta mi crtamo ustaške znakove..wtf???
i reka nam da se gonimo odakle smo došli,da tu nemamo šta radit.
omg kako zatucan mulac..i reka da će nas razbit i ne znan šta još..

posli mi išli okolo da ga slučajno ne bi srele.


to je sve postalo bolesno..

ajte pozzdrav piplsi

- 19:12 - Scratch of your nail (15) - Spill the color - #

četvrtak, 13.10.2005.

Say what you must, do all you can,
Break all the fucking rules and
Go to hell with superman and
Die like a champion, yeah hey!



danas su otkrili blog od jednog malog koji ide s menom u školu i koji ima moj blog u linkovima..
i sad ga bolesno zafrkavaju..
e koji su ti ljudi licemjeri..neopisivo
šta se čovik ne more ni zaljubit..
iako je on bolestan kad je iša sve to pisat.a zna je da ga mogu nać
e kako mi idu na živce..
ja ne brišen nema šanse

ono jučer je bila žuta minuta.
sad san ok.mislin smirila san se čim san sinoć pojačala do kraja discman.

sve češće razmišljan oću li ostat ili otić ća?
jer više mi ništa nije ka ono ma ne znan..

a šta da radim kad odu prijatelji moji?

dobili smo novu latinku ma ne znan meni je onako ok..
a svi se žale na profesore,na sve..

ja bi išla doma..

zapravo,i ne želin nikog.
šta će mi?


e krepala nam je sijalica u wc e kako jezivo..prala san zube uz sviću.a sinoć su gledale cure krug 2
i prepričavali mi šta je bilo u filmu..

ok tschus


- 19:17 - Scratch of your nail (10) - Spill the color - #

srijeda, 12.10.2005.

i'm so happy cuz today i found my friends...

ajme meni jesan sretna..

baš hiperaktivno sretna...

ali neću reć zašto...


ipak ja san totalno zbunjena..
rasulo mi je u mislima,u školi,u životu..

mjenjam se..

all of my love,all of my love,all of my love,to you...(led zeppelin "all my love)

pozrafljan vas

iden van bez lipe..
proljev mi u novčaniku...





malo kasnije....


mrzin ovaj blog..
tako san lipo napisala moje frustracije i ono neće neki
i ništa od mojg bijesa ..

nisan sritna..
uopće..
sjebana san totalno..
moj život je tako dosadan
mrzin ovo stanje moga uma..
i sjebano razdoblje mog života..svaki dan sve teže..
i ništa me više ne veseli..nitko..ništa
nema što..
neman dečka,neman ekipu za koju bi život dala,ne da mi se učit..
jedino šta me istinski ispunjava je muzika..
ka šta ste mogli zaključit uglavnom u zadnje vrime se vrti led zeppelin..
uvik kad san bolesno sritna nešto nije u redu..
i znači da će se nešto dogodit..uglavnom ružno..

i ja bi ka tribala bit sritna..
joj šta me ono:
a ti si u najlipšim godinama,kako moreš bit tužna.sveee oko tebe je lipo.savršeno..
maaa daaa jako lipo..
nisan ni zaljubljena,niti ima potencijalnih..svi su mi neki idioti koji će me razočarat i odjebat
ili ću ja njih prije.da oni mene ne..


dobit ću fizu 1-2,pov je sridnje,a mat mrzin već sad..

ljudi moji ja ne znan šta ću i kako ću se izvuč iz ovog stanja..


kad će lito da mogu samo spavat i ne vidit ništa oko sebe?

- 20:44 - Scratch of your nail (9) - Spill the color - #

ponedjeljak, 10.10.2005.

There's a lady who's sure all that glitters is gold,And she's buying a stairway to heaven,And when she gets there she knows if the stores are closed,With a word she can get what she came for

e ljudi puno van fala na 27 komentara na zadnjem postu..

kod mene ništa novog..
sutra imam ispit iz pov,lektiru..kill me
a ja nisan ni jedan predmet odg pa sad...

jučer smo se našla sa hakericom na kavi u rijeci..
e cura mi je baš super..ovim je putem i pozdravljan..

neman neku posebnu temu za moj današnji post..
e ja stalno slušan stairway to heaven..na repeat cilu noć..

iden se sad opiturat u smeđe jer mi je dosta ove glupe ajvar narančaste kose..

e što se tiče one slike od led zeppelina doli..ja san tu sliku skinila s neta,isprintala onu sliku doli i
onda pricrtala u bilježnicu iz grčkog.ali nisan uslikala kad san bila doma nije mi se dalo..

iden ća
kiss'n'hugs to all

p.s. jel se ja varam ili mene čitaju uglavnom cure?!
e šta bi ja kupila??
marte,cd-e,nove slušalice za discman jer su ove stradale,eucerin kremu,ne znan našlo bi se toga...

- 19:19 - Scratch of your nail (14) - Spill the color - #

subota, 08.10.2005.

love myself better than you,you know its wrong so what should i do?!

ta mi se pisma stalno vrti u mislima...
e ja opet doma..stari iša poslovno u istru i pokupije nas doma..
a ona kiša padala i nikako stat..išli smo autocestom i ona magla,sve tako spooky..
ja slušala od pazina pa negdi do bosiljeva ¨stairway to heaven¨ stavila na repeat i pojačala do kraja..
onda san se sitila da iman mp3 ramones & clash pa san to slušala do doma..
došla mi tetka iz kanade,dala mi traperice i košulju..
i jutros su me probudili u 8 ujutro..

e još jedna tema-zašto se svi ti punkići,rokeri i ne znam ko sve ne,svađaju oko toga šta je punk,šta je rock? "to ti je smeće,daj se ubij,šta to slušaš?" mislin more lipo reć slušaj to ti nije punk već to ti je komercijala i evo ti par bendova imaš ih nabavit tu i tu.a ne poseru sve i svakog.
meni nisu,ali ipak..to ubija u pojam jadne ljude..
svi gledaju kako će neko nekog narugat ...

dakle pitanje glasi:koji su to "PRAVI! PUNK bendovi a koje samo pokušaj da se pokupi lova?


a drugo pitanje:da imate 5000kn,osvojili ste ih na kladionici npr.na šta biste ih potrošili?


ajte ljudovi pozdrav od zaboravljene
moran ić pmoć mami nešto pa me gnjavi


evo ov san ja......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


e a ovo san nacrtala u bolježnicu iz grč e ma isto je..svi su rekli da je odlično,čak i moja stara koja inače uvik ma neku kritiku..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 17:13 - Scratch of your nail (27) - Spill the color - #

srijeda, 05.10.2005.

odgovora nije bilo jer za ljubav treba imat dušu...

a kad sam već tu napisat ću novi post..
pročitala sam kod ramone super post pa je posjetite(mislim da ima link u boxu) o glazbi..
i ja san tila nešto tako napisat prije ali neću jer je ona.

a tila san napisat nešto drugo.vidin da se po blogovima vrti tema anarhija,komunizam,europska unija..
uglavno,znam koliko toliko o tim pojmovima ali se niti zalažem niti ne zalažem za nešto od toga.zapravo,
protiv sam eu.
jedino šta san ja,i to od kad znam za sebe feministkinja.i borim se za svoja prava.a u hrvatsku se politiku
neću mješat jer to nije dostojno se zvat politikom.dakle,feminizam..možda će te mi komentirat ma daj mala
šta tu sad glumiš ali boli me.kad to jesan.
mislim da to svi koji me bolje poznaju to i znaju.a ostali hu faks ju.

ma da neko sazna za moj blog ma neda ga ne bi obrisala,iz dišpeta ga ne bi obrisala,nego bi s guštom pisala
ma koji k..neko meni more srat šta ja iman blog i to šta ja pišem na njemu?!

šta su svi poludili pa igraju te neke igrice...
e ja san redar ovaj tjedan i oni debili samo šaraju po ploči..a ja se ježim brisat ploču
i onaj srad krede..aaaa
ili kad škripi kreda..užas

don't try to fix me i'm not broken hello....

e cilo vrime pjevušim ono "volim te budalo mala kad bi samo,samo znala..nije ovo igra šala,volim te budalo mala..
volim te budalo,alo,alo,alo,alo jesi to ti? mala" - gužva u šesnaestercu..baš su spaljeni..a ovi šize smenom jer kad ja pivan neku pismu onda ne prestajem..

e raps mi je zakon..i svi su mi to rekli..

kiss from zaboravljenaa

- 16:05 - Scratch of your nail (28) - Spill the color - #

utorak, 04.10.2005.

da li me voliš ili samo me razumiješ?!

19:21...ovo je pisma os "gužve u 16-ercu" zakon bend..
ma ljudi ne mogu doć na jebeni komp od prvaša koji stalno vise u informatičkoj!!!!!!!!!
i užasno me živciraju..

iden u trogir u čet..jeeeee
pada kiša..mrzin je..ne mogu vanka..

a šta se tiče onog malog..propalo..

opet ništa..

aj kiss to all



21:45
imam raps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i zakon mi je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i ne iden u trogir u čet nego drugi vikend...=( šmrc..
aj nema veze..
iden ća prepisivat fizu..
e kako me glava boli.sinoć san pokisla i nisan osušila kosu i jutros me tako bolila,ka da će mi puknut.
onda san popila cili kafetin i prestala je ali me opet počinje
.






- 21:45 - Scratch of your nail (7) - Spill the color - #

subota, 01.10.2005.

neću da čujen ništa,ništa kontra splita...

evo sad san došla..krepana sva..ustala san se jutros u 4ipo
e bilo mi je zakon..ki guuušt rekla bi moja pažanka kety..
bilo natjecanje na gripama.e ne mogu opisat koliko ja volin taj grad..
uslikala san neki grafit na kojen je grb od hajduka i piše white boys..ludilo brale
e seka mi je izgubila iako san ja ulagala sve napore da mala pobjedi.i govorila joj ajde osvojit ćeš medalju,zamisli da se tučeš sa menom.ali ništa.e ali mala nije bila na popisu koji se tribaju tuć valjda su je zaboravili.i u pet minuti su jo stavili štitnike i kacigu,nije se ni zagrijala mala se zasrala i izgubila.ali kako se dica mlate.a ja san igubila glas derući se:ajde iva,udri je jače.stavi lipo ruke.u glavu.lupaj.ali ništa.pa akoste bili tamo i vidili neku luđakinju u crvenoj jaketi e to san bila ja.
i bila san kod babe u trogiru usput.na ručku ali nisan išla u grad.vidila san nećakinju,nema još ni godinu.baš je smišna.
i iden drugi vikend baš u trogir,nadan se.jedva čekan.ne bi u onu glupu školu.ali šta se mora,mora se.
e šta san pročitala u kaštelima na zidu:račan je mali čovik ali veliko govno.e ja san se valjala..
kad ću opet vidit more..
kad će lito..
e izguštat ću se..
sutra ću vam ostavit komentare jer mi je spor internet.a sad ću samo vidit šta ste pisali..kiss to all
p.s.vidila san bager na kojem pše zeppelin,samo fali led..

- 18:17 - Scratch of your nail (23) - Spill the color - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>