utorak, 01.11.2005.

ju gona daj gona daj for jor gaverment...

evo došla ja iz purgerlanda,još nisan ni u sobu otišla nego san otrčala do interneta..
sutra ću napisat ako mi se bude dalo..
ma sad ću..
u petak smo bile na kavi u praćki.
u subotu smo se našle sa kekom.s njom se prilično dugo blogam i tako..
šta vam reći o njoj kad sam već od prije znala da je super.bile smo s njom u kafiću dobar zvuk..
tribale smo s njom ić u tvornicu ali nismo kupile karte koje bi bile 25kn a ovako bi nas došla 45..

pa smo se raspitivale di ima dobar alternativni kafić,kako bi rekla moja rodica..
završile smo u hard rock cafeu.jeba te ja očekicvala nešto hard rocka a tamo sve neka šminka...=(

čekale ka pizde i smrzavale se na trgu u 3 ujutro kad se sat pomaka na 2 pa su tri tramvaja umjesto za dubravu produžila bogu iza nogu..
otišle smo do draškovićeve a tamo rulja..

sinoć nismo išle van jer su starci od rodica išli ća pa smo kupile pića i ostale doma..
kupile tikvu pa smo imali pravi haloween ugođaj..

eto tako puno pozdrava..sad se žurim raspakirat sutra vas sve lipo iskomentiram..

ovim putem pozdravljan keku...

kiss & hugs
zaboravljenaa

p.s.zaboravila san napisat šta san kupila...
ovako..bedž od led zeppelina,onaj šit šta se zašije na hlače ili torbu na ramonse,kupila ploče od boba dylana starom i sebi blondie..za 9kn...
šal..naušnice.male sa nekin "anđelima" koje imaju oči ka dica koja se rano rode velike i crne...


da rock cafe..ma vidila san sama šminka
a u cilom zg san vidila 2 kjut tipa..jednog punkića na trgu oko 3ujutro u subotu tj.nedilju i nekog lika s gitarom u autobusu a kasnije je uša i u isti tramvaj...
di ste ljudi??
e i vidile jednu žensku koja je zakon izgledala..crni kaput crna kosa crne oči crni šal..uglavnom sve crna...išla jke sa mojom rodicom u šlkolu..
e probudila se ja jučer ujutro kad jeva vrat mičem,sve me probada u leđima..wtf?
i danas bila na hitnoj dala mi voltaren i neke tablete..perem zube livom rukom..retardosno..

<< Arhiva >>