Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/zaboravljenaa" />

ponedjeljak, 26.09.2005.

iako san rekla da neću pisat još dva tri dana,moran.Image Hosted by ImageShack.us


25.9.oko 20h
ljuta san i to jako!!!zašto me uvik raspizde????
ako se meni žuri,jer triban spržit dc,onda sorry ako se tebi ne da.
i ako se ja još triban i otuširat i naučit jebenu biologiju jer san se cili prokleti vikend zajebavala!!!!!

S O R R Y

a kad si ti u bedu onda moreš reć i daj odjebite i goni se i pusti me na miru.a ja kad san loše volje onda smile..ma da
a ako išta mrzin onda je to kad mi tako nešto govore tipa odjebi i to.i zbog toga san se bila ljutila na rudija.


ne mogu imat mira za sebe uvik neko nešto oće aj me šminkaj,aj prži,aj me farbaj,aj ovo aj ono..nije da mi to smeta,naprotiv laska mi kad me neko tako šta pita ali ne mogu se razvuč na sve strane i svakom udovoljit..neman deset ruku.

a i mrzin kad svi letaju oko mene.volin samoću i kad šutim ne znači da san u bedu ili tako nešto nego samo razmišljam o svom jebenom životu i o mojim osjećajima i ne znam čemu sve još ne.kako me glupi idiot napuca,kako svako u koga se zaljubi je debilčina,kako uvik ja druge slušam a ne oni mene.

i ovo se black ne odnosui sve na tebe nego općenito.ali san dobila inspiraciju pa moran sve to reć inače ću puknit.

a doma nisan bila već 4 tjedna!i nedostaju mi moji,i ode mi svi već počinju ić na živce!

ja nisan tip osobe koja voli se voli tu grlit itd.

ma ko to sluša evanescence?još me više paca u depresiju jer nisan ništa učila i jer neću i jer mi je život sjeban i jer mi je dom 350 km odavde i jer ovaj grad smrdi jer san u ovoj školi i jer se svi preseravaju i jer sve cure imaju nekog jer neman para na mobu jer mi ne valja zvučnik od moba jer su mi pola cd zaparani i ne sviraju jer...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


p.s. u finalu smo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ančić je takav komad..



jer sam lj u t a!!!!




26.9. u 19:34
p.s.mislim da san malo bolje volje...
dajte piplsi šta san postala tako dosadna pa me više ne čitate ili?
ok pozzdraw svima iden slušat led zeppelin stairway to heaven koja je carska pisma..

<< Arhiva >>