četvrtak, 22.09.2005.

your face to face with the man who sold the world...

bezvezni naslov...
bezvezni post....

ništa ineteresting in my life...
no boys,no alchocol,no drugs=)

postajem okluzivno-destrukzivna..premda neman blage šta bi to tribalo značit...
i nikako da dobijen taj kolac iz lat...
još bolje...

prehladila san se..i nos mi stalno curi izluđuje me!!!

e a najgore mi se ustat ujutro..triba dizalica da me izvuče iz kreveta..

meni je isto tako.ne mogu se ustat ni da hoću...ali moram...
crkotina


ma ona uvik triba nešto komentirat..a ne bi mi ostavila komentar da "slučajno" ne bi imala više od nje komentara pa je unajmila frendicu da joj ostavi tri blesava komentara da me prestigne..kako je nisko pala..niska stopa morala..i sad mi se smije..

tražin inspiraciju...........................tražin.......................................tražin....................................tražin..........................................................inspirejšn not found..............................................

e ja kad pišen post svako malo fulan koje slovo..a prije nije bilo tako...moje motoričke sposobnosti je uništilo nešto zvano c2h5oh..just kiddin'...


aj budite pozzdrafljeni od zaboravljene i nemojte me zaboravit....

sad iden na promatranje mojih psihološko manifestacijskih umno nesposobnih nečega...ma to je bezveze i ne znan šta ni to znači ali se pravin pametna..to bi tibalo značit da putujen na psihijatriju...=)

<< Arhiva >>