rastrgana.



dan mi je ne bas bil najbolji..jucer je f skoli umrla jedna cura...zvala se mihajela... cura je bila jako zgodna i lepa..ja sam ju znala sam z vidjenja...a ja se inace rastrgam dok neko umre ili pogine...neko koga sam vidla bar emput f zivotu paa morete zakljuciti da sam se strgala dok sam cula i ovo..zenska je isla v 8.razred,od cistoga mira(barsam ja bila tak obevjestena) joj je pukla zilica f mozgu,dva dana je bila f komi a jucer je v jedan i petnaest umrla..postavili su neksi kak oltar v skoli i dok su cure citale kai je pisalo skoro sam se rasplakala...ali to je meni tak tuzno...zalim njezine starce i celu obitelj a zal mi je i njezinog decka jebote pa pa mu je umrla!!!...citala sam kai je apisal v onoj knjigi...napisal je nekai u smislu:"premalo je bilo vremena da ti kazem sve kai mi je bilo na srcu i to koliko te volim..tek sad vidim koliko si mi znacila i da nemoguvise bez tebe...pamtit cu te i zauvjek cu te viljeti..."i jos puno toga...fakat sam jako tuzna zbog toga i ja mislim da nebi podnjela da meni umre najbolja prijateljica,kcer,decko ili netko iz razreda...kak sam vec rekla jako sam zalosna zbog tog i ja fakat nebrem zadrzati suze..plakala bum se dok se ne isplacem...tak je to...jako su si tuzni...si su se skoro plakali...tak mi ju j zal,nju i se druge bliske s njom...ai sta ces...life must go on!!


31.03.2006. | 20:41 |
1 K | P | # | ^


prevec sam smotana...



prewec sam smotana pa vam zato moram da napišem...tko sam i zasto zivim...

ja samjedna od onih koji koji neznaju sto rade,
zasto su stalno onde gde ih se nece,"sto tamo rade?"
kojima je zivot onakav kakav nesme da bude
koj imaju par razloga zasto da nezive ali mare za ljude
i previse sebe vole da bi otisli vjecno sanjat


koji znaju sto je patnja i osjecaj samoce,
koji su dozivjeli srecu i radost..
koji nisu prevec slavni i koji imaju se
ali opet polude kad moraju nekaj reci onima kaj lutaju u mislima drugih

zivim jedino zato kai imam trenutke mira i srece
kada sam sama sanse su vece da imam jos jedan razlog vise
razlog vise da nenapustim ovaj jos uvjek cudan i neiskren svjet...


zivim da crtam,da me neko voli i da ja osjecam isto prema nekom
da citam i cekam stvari koje nikad doci nece..
ja sam covjek u drugom svjetu,u svojem svjetu
ali nikad covjek koji je sam u svojem svjetu...

jer ja sam ja a ti si ti
nismo isti,
volimo i mrzimo,
mislimo...


30.03.2006. | 21:09 |
2 K | P | # | ^


kvragu i pristojnosti...



ko faki za tu prokletu pristojnost...kvragu i njoj...ja se vec nebrem suzdrzavati kolko mi ljudi jedeju zivce a jA TO trpim...ak se suprostavim bum jos vec toga trpela a to bu skodilo i meni i toj osobi i fizicki i psihicki...neznam vec kai je dobro a kai loshe...kaj mi deca napravimo,za se smo krivi...jemput bum pukla a kak sam rekla,to ne dobro!!burninmadmadbang


28.03.2006. | 17:45 |
32 K | P | # | ^


e...šta ta priroda stvara...



bila sam f goricama..morala sam imat nekšne čižme koje su imale potpeticu 1 cm i vrh na špic...zgledala sam kak kauboj ustvari...imala sam starke ali je prije padala kiša pa sam morala imati te jebene čižme...brali smo visibabe i zvončiće a ja sam rezbarila drva...bilo ih je normalno jako puno pa nisam usqela se...ali nekse sam gluposti je...headbang..posle sam igrala nogometa jer sambila sa ukočen do ludila..jučer sam bila na rodjendanu od kuminog sina...baš je bilo super...jura mi je objesnil ono s onim kartama...magic mi se cini...e,da..danas i jucer smo morali imati 2 predctave ali je merkator otkazal tak da bumo imali drugu ned....tako..to je skračena verzija jer mi se neda pisat...pozz...


26.03.2006. | 20:37 |
2 K | P | # | ^


DROGA-NIKAD-



.procitala sam knjigu.mi djeca s kolodvora zooo...
radi se o curi koja je zbog toga kai nije imala prava na sretno djetinjstvo pocne
se rano drogirati...nemislim tu davati celi sadržaj sam vam predlažem da ju procitate...
sigurna sam da od droge nikaj nebute dobili..mislite..pa možda mogu probati mali trip,
nikai mi nebu..onda još jer ti se svidja..pa predješ na razlicite tablete primjerice ephedrin,
tablete za spavanje,za snirenje...pocnes pusiti djoint...nebreš izdržati i probaš H(eič) i šit,
samo snifanjem jer nisi spreman za prAvo fiksanje..misliš si:ma nebum ovisan..to je samo
malo,ja nemogu biti tjelesno ovisan kao neki..nebum nikad na turkey..nikad nebum tak
ovisan...to je tak...
onda provodiš se više vrmena v gradu i na sceni,svaki dan ubrizgavaš u sebe najmanje
3 šita...jemput osjetiš da imaš vručicu,zima ti je,grlo ti je suho a slina ti se lepi po ustima,
ruke ti se tresu,nemiran si...sad si tjelesno ovisan,na turkey..moraš zeti još šita f sebe jer
buš poludel...onda shvatiš kai se s tobom dogadja i pocneš se brinuti..
opet misliš:ma nisam htel
dojti do sim..u pocetku je to bil sam mali trip..a ve...ja sam tjelesno ovisan...
ja,fiksam se uzimam droge...ovisan sam...to nije smelo biti tak...ocu se odviknuti,vec sam probal..ali nejde to tak..poznam u ovom gradu sam one ljude koji su vjecito na sceni i koji se
sam fiksaju...ideš v domove,različite domove i misliš da buš uspel moliš boga da uspiješ...a ako ne,morat ceš da si ubrizgaš>>zlatni metak<<...i od toga umreti jer nema smisla živjeti kao
ovisnik koji neče zauvjek imati para da si kupi heroin a u ovakvom stanju nebu šanse da si najdeš posel...jedino čim buš se mogel baviti je prostitucija....DROGA-NE...


25.03.2006. | 18:34 |
5 K | P | # | ^


pipi





adopt your own virtual pet!



20.03.2006. | 20:25 |
1 K | P | # | ^


e!!!siddharta odgovara!_......



ja sam napisala neki mail siddharti i oni meni odgovorili!..kak sam hepy..bas lepo..i ve se tako reci prek maila dopisujem s clanom grupe koji se zove cene resnik...e..bas sam happyy.....jeee


20.03.2006. | 20:13 |
1 K | P | # | ^


kurt je umro s punkom....???



ja jucer cula dve cure kak se spominaju o punku...weli jedna drugoj
"..kak ja mrzim ljude koji slusaju punk..."
"i ja isto.pogotoo one opsjednute s prokletom nirvanom i kurtom..kai oni fakat nemaju ukusa?..neznaju nikai o dobroj muziki..."
"ma kazu oni da punk zivi vjecno a vec ja davno onai napuseni cobain umro s punkom..."
"istina.ma svi su punkeri propalice.!.puno zgodniji su mi oni reperi nabildani nego zasmrdeli punkeri.."
"e a one cure koe se ni pocesljat neznaju.da,bas je to moda!1oceju tak prekrit da nemaju prebijene pare.."
"je..slažem se s tobom..a ja sam jucer bila v zagrebu s mamom i kupila sam si tak lepog soseka za ljeto.mama mi ga je odabrala..veli da se tak isticu moje duge noge..sos je z esprita i kostal je 480 kuna!"

MA PROKLETE SMINKERICE!VALJDA TAJ SOSEK NE PREKRIVA NI ONO MALO GUZICE KAI IMA.,AK IMA-MOZDA JE SAM STANGLA!...KURT JE UMRO S PUNKOM..EH!SVASTA...NEMAJU POJIA!..PUNKOM...UMRO S PUNKOM...PUNK NEVER DIE!!....


20.03.2006. | 19:30 |
1 K | P | # | ^


NOCNA PREOBRAZBA..



ja jucer bila na otvorenju nekakvog kafica..otprl ga je tatin bratic..morala sam do devet gledat bakice kak tresu s guzicama na 50 centa,i izvode neku vrstu striptiza!...neki umno bolesni covek me tam "naganjal" po pubu i slatal me!100 sam mu put rekla da imam decka i da smo si za njegovu informaciju mi dva neka rodbina na kai je on odgovoril:nema veze i nastavil me maltretirat...e onda sam popizdila i osamarila ga tak kai nije mogel dojti k sebi 10 minut...uglavnom,onda je prestal..dosli smo doma oko 12 a ja sam direktno isla f krevet..vjutro sam spala do 11 i onda je moj duboki san prekinul lovro,moj mladji brat...zbudil me je,ja sam zdigla glavu a lovro je pocel bezati po kuci i vristati.ustvari,trebalo mi je duze vreme da se skuliram odem do mojeg najboljeg peijatelja spigla(vpred njim gledam kak zgledam kaj nebi ljude splasila kak sam ve lovrija)i skuzim da je ustvari,razlog zakai je moj brat tak zbrisal pred menom to kaj mi je kosa bila rascerupana totalka i smrdela je po cikima,a crna olovka mi se razmazala po licu..zgledala sam fakat ko cudoviste s nekog 20.planetA!..


19.03.2006. | 14:28 |
3 K | P | # | ^


nastavak...



golemi lanci,s omcama vecim od moje sake,vijugali su mu po tijelu.
a onda sam mu vidio kozu,plava?
ne,nije plava.shvatio sam.
to su tetovaze.bio je istetoviran po cijelom tijelu.
ocima sam pratio siroku plavozelenu zmiju istetoviranu po cijeloj motoristovoj ruci.na tren mi se ucinilo da me zmija pogledala svojim crvenim ocima.
a onda sam vidio da joj se mice jezik-i vrisnuo.
motorist se cerekao-a zmija je zasiktala.
zaprepasteno sam gledao debeli plavi zmijski rep kako odvija motoristu oko struka.
duboko sam udahnuo."svidaju ti se tetovaze?"-pitao me.
"da.bas su cool!"-odgovorio sam.
srce mje skocilo u grlo--kad je ozivio i veliki crni pauk.
(...)vau...kad smo krenuli, glava mi je trznula unazad.
uhvatio sam nocnog strazara oko struka.
nisam mogao vjerovati.
ali ruke su mi prosle kroz njega.
mogao sam vidjeti siroka.u kozuodjevena leda.mogao sam vidjeti i lance kako mu vijugaju oko tijela.ali nista od toga nisam mogao dotaknuti.
bas nista.
nocni strazar je bio duh.
(...)
lupio je sakom po videu.video je izbacio kazetu.
skinuo je masku.vidio sam mu oci.
sablasne zute oci.bez kapaka.bez trepavica.
stresao sam se.
"a sto sad mislis?"upitao me.
kad su mu zasjale oci potpuno sam se sledio.
"jos uvjek mislis da sam lud,KENNY"?
/BOZICNA STRAVA-R.L.STINE/-MISLITE DA JE TO ISTINA?DA TAKVA BICA POSTOJE?


12.03.2006. | 16:29 |
6 K | P | # | ^


knjiski moljac



"o-otkud znas kako se zovem?" promucao sam
nasmijao se.glasno i prodorno.
obrisao sam znojne ruke o jaknu i skliznuo s kreveta.dobro sam ga promotrio.
naslonio se na motor.ruku prekrizenih preko golemih prsa/nastavaksljedi/


08.03.2006. | 17:54 |
5 K | P | # | ^


i mean..if you can...pleass...



ko zna kak da se resin zelje za jednim "skromnim" ludim provodom?...dost mi je kak si govore kak je bilo super na koncertima,rodjendanima,tulumima...a di sam ja v to vreme?...valjda doma..a zakai?...jer moja mama misli da IMA VREMENA e pa nema!..ko buse to nadoknadjival?pa velim vam,zivot je prekratak da bi propustali prilike...pa kai ak sam mladja od...koga?sih starijih od mene!!!...ali..to je zivot...


08.03.2006. | 13:59 |
5 K | P | # | ^


zatvorena izmedju dva vrata...



da objasnim,danas nebrem ici na koncert,ovaj tjedan bumo pisali 6 testi a raspored je ovakav:
PONEDELJAK:vjeronauk,njemacki,"polazemo" tzk
UTORAK:zemljopis,pita me hrvatski
SRIJEDA:njemacki,dobimo testove s matematike
CETVRTAK:hrvatski
PETAK:povjest,dobimo testove sprirode
kai vi nemislite da je to mucenje?...a najvec mi je zal kai nebrem na koncert!!pa ni razlog neznammmmmm!!!!!!!...


07.03.2006. | 14:28 |
11 K | P | # | ^


si ljudi imaju svoje preveliko JA...



kak je danas ljudcki narod pohlepan,okrutan,ide v propast...si bi hteli nekaj vec,niko ne cjeni ono kai ima,rusi ono kai je nekom trebako puno godina kai napravi i nije nimalo osjecajan.ljudi sami sebe ugrozavaju,ne drze se onoga:(ne)radi drugom ono kai (ne)zelis da rade tebi..neki dan vidim ja v novinama da su neki LJUDI zvezali macku i gadali ju zracnom puskom...jen je metak dobila v ljevo oko a drugi v tjelo...al,nije to jedini slucaj...kolko je ratova i mrznje bilo i bit ce a za to ne krivimo sami sebe jer mi za nist nismo krivi,ko da covjek nebre pogresiti...pa zaprvo mi i govorimo o tome kak covek gresi...al opet imamo i zrtve v semu tom...to su opet ziva bica.uzmimo u obzir ljude koji stradaju v ratovima,koji su povrjedeni ljudckim rjecima,koji svskodnevno trpe...to je rat,ljudi protiv ljudi...svi bi mi mislili da mi spadamo u zrtve..jer gledajuci s nase strane,sve se nekak prema nama ponasa nekak okutno,nedopuscajuce...nismo svjesni tog da samo lutamo...nitko nas ne pita zasto to radimo,zasto lutamo?..to je ustvari pohlepa..pohlepa koju svaki covjek ima,ima svoje preveliko ja...mi druge (da se tak izrazim)"lutamo" na ovaj ili onaj nacin...izgleda da drugi "zlostavljaju" nas,s nase strane a opet s drugih strana isto-neodlucnost..nebreju se odlucit dal su zrtve ili napadaci..nezna se ko si sto si...svatko gleda svojim ocima i misli na svoj nacin,sve radi na svoj nacin..i opet sve prolazi a ljudi ostaju takv ikakvi jesu..u dusi se nebreju promjenit..makar bi bilo bolje za sve nas da to nije istina...


07.03.2006. | 13:24 |
2 K | P | # | ^


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



ena d sanŠajn-mala djevojcica.mja love.poznam ju dok smo jos kakale v pelene(to sam od nje pobrala.)
Magdalena- :)
ella d blek- :)
mr.jack-:)
izzydora-lubav broj dva.flasa.mala plavusa koja je se sam ne glupa.
gala d cwetacha- :)
veronika-engleskinja jena.
luka d metalni fticek- :)
vanya- vanja...nikolic..kai da vcam velim?popricajte z njim,dubokouman je.
žana-zanca mala.
ksenija...-mja ksenci.djevojchica iz siska..
leona- :)
my ladybird-mala ladybird.mala zalubljena..pedofilka.
konjska surla- :)
Ayzis-citajte.nadahnjuje.
Badjo- :)

"AKO SUNCE VIŠE NIKADA NE IZAĐE,
KROZ MUTNU SLIKU SVIJETA
UZDIĆI ĆU TE DO VISINA
KAKO BI ZNAO
KOLIKO SI MI ZNAČIO
DOK JE SUNCE JOŠ UVIJEK IZLAZILO."
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
proljecu je prva mladost zlatna
trajnost te boje krajnje nedostatna,
prvi njen list je poput ruze
no tako je tek sad,ne duze
a ted list listom postaje
kao sto tuga za rajem ostaje
tako ce i zora danom postati
nista sto je zlatno nemoze opstati

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

zivi zivot
pusti druge da zive
voli ziot,sebe,druge
i oni ce voljeti tebe.


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

zivot je lijep
ali ipak,
uvijek trazimo
neki jos ljepsi


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

sto ce ti um
kada nemas srce?


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



"nisu svi što lutauju izgubljeni"

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
mi smo svi pajaci
sto se prstom drobe
zivot nudi samo
pjenu iznad vode

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


"biti u koraku s
vremenom,trcati,mjenjati stvari,
oklijevati,praviti tulume,
prezirati,pjevati,zavoditi,
mastati,prevariti se,
biti umiljat,crtati,gundati,vidjeti
zivot u razlicitim tonovima,
biti na vlasti,i ne biti vise
na vlasti,nepostovati pravila...
biti svoj..."

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


"do we,do we know when we fly
,when we when we go,
do we die?"


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



"...nikat se nece vratiti taj sjaj u travi,
ta divota cvijeta,
crpit cemo snagu iz onoga sto
nam preostaje."



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


"sreća nikad ne daje,
ona samo posudjuje."

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


"riječ je isto kao i gomila ljudi,
nije važno znati sve
odaberi za sebe one prave"




Free Website Counters
Free Website Counters<






tri tockice i pet crtica...


o meni..
-Dora..
-LoLa,VASpajac,summery,nuttela
-fest volim neke stvari..ljude,osjecaje...
-neverjem v mrznju
-obozavam tratincice i suncokrete
-ajs kafe
-kafu
-lizaljke
-crtati
-stakore
-likovni
-muziku
-poeziju
-fotografiju
-nutelu
-sareno
-najlepsa mje boja duga
-imam nerazumljive kriterije i teorijje
-perverzna(zadnja tri tjedna.)
poslusam:
nirvana
aerosmith
4nonblondes
metallica
maschin head
pink floyd
led zeppelin
j.joplin
iron maiden
evanescene
r.h.c.p.
hladno pivo
rolling stones
the verve
maley
r.e.m.
s.o.a.d.
lennona
siddharta
the kelly family
azra
in flames
oasis
ganse
steeley span
thin lizzy
genesis
c.o.c.(neznam puni naziv)
jinx
six pack
dire strates
itd...
-imam svoje manerve...he
-volim kurta lindu,enu,izidoru XD
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge