...fuck this life cuz i hate him...

19.05.2008., ponedjeljak

Ej...ne varaju vas oči...stvarno je novi post!

Hehehe...skoro sam lozinku zaboravila...baš kontam koja je,i skužim da nisam dugo pisala postove...ali neće mi otić pol posta na opravdavanje...pa krenimo! Za 3 dana je STRIBOR neki festival koji s održava kod nas svakog svibnja jedan dan...ovo će mi bi ja mislim 5 put da vodim program...jedva čekam! sorry al morala sam se malo pohvalit,i reć kako jedva čekam,jer obožavam to....i tako...za 2 dana mi dolaze teta,tetak,sestrična i bratić iz Austrije jedva i to čekam....jučer mi je došla sestrična iz Irske...isto suuper....još se kraj godine bliži,maturalac....isse šta više?! Super...al iako je sve dosad bilo super....po postu bi se dalo zaključit da sam fucking happy...al nisam...tak da....i o tom ću vam nešto napisat...Moje "neke navodne frendice"...bolje rečemo frendice smo 5 godina...jedna mi je kao naj...a sad nemam pojma zašto,šta god kažem zbog čeg sam bilo ljuta,tužna,sretna...šta god njima je svejedno...problem je u tom što ne kužim zašto... =( ima ih stvarno svakakvih...ne kužim... ne bi bilo bitno da su neke tamo "lijeve osobe"...al ovako boli....zašt mi to rade...ne kuže valjda da ih volim...i da bi skoro sve dala za njih...al nema veze...kako god...sad je moguća jedna poplava u kući jer ako nastavim suze će krenit...tako da...moram ić...uskoro dolazim s novim postom.....pusa za Lelu...jer za Elu me čisto zaboli...vi kojki me neznate uživo nema veze...sl ostali,...nadam se da ste zaključili kak je dvolična...može sad....sad kad me više nije briga...ili bar priželjkujem da mi bude nebitna...mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.