...fuck this life cuz i hate him...

21.04.2008., ponedjeljak

...za moju Elicu...

Evo jedan važan dan....(dovoljno da vam napišem new post!) Elica ima rođendan...14...nek joj se sve želje i snovi ostvare.....želi joj njena naj frendica....šaljem ti puno pusa.....a sad da vam kažem zašto vam nisam pisala...navikli ste na bar jedan post dnevno...al nije mi se dalo ovih dana...a i htjela sam hrpu komića na jednom postu....hehehe....al eto Elin rođendan je pa da se javim....sad ću na informatiku,zapravo za 2 sata....a sad sam došla iz šk....neda mi se!!! al što se mora nije teško (da baš!)...posvađana sam s jednim 'frendom'....i glupo je....ma neznam to me ždere bar 1 h na dan....mrzim bit posvađana s nekim...al dobro....nadam se da će sve bit ok....btw već mi počinju ić na živce planovi za prvi maj.....ma katastrofa....neda mi se sad mislit o tome....eto vraćam se u formu,sad ću valjda opet pisat svaki dan....hehe....ako ne bude puno štrebanja,a vjerujte mi profe će dat sve od sebe da bude....al ok...preživit ćemo...dosta za danas....poz mojim frendicama Nini,Leli,Kikici,Ani,Tomislavi,itd...a najveći za slavljenicu....pozzzzzzzzz!!!!!! pusa wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.