...fuck this life cuz i hate him...

15.04.2008., utorak

...OVAJ...ŠTA SAM HTJELA REĆ...AHA DA!

E da htjela sam vam reć da sam onaj dan kad sam vam pisala s informatike,s društvom otišla na igralište,i onak baš smo se krenili zabavljat i neka glupa igra s loptom kao 5 ljudova vani,pet su muhe,ma onak dječja igra,više zbog zezancije,i ja konačno nakon 10 minuta dođem do lopte kojom me nažalost moja draga frendica Tomi spucala u prste i prstenjak mi je zamotan,nateko,grbav,plav želite još epiteta ili je dosta? hehehe...ma nije tako strašno,al moram li govorit da me užasno boli...cry al dobro preživit ću danas,ak mi neprođe idem slikat pa ćemo vidit jel slomljen il nije,al do tad ga ne mičem...hehehe...evo hoćemo na vedrije teme...? Iako nema ih baš al eto....danas u školi kao svi sedmaši i osmaši gledali,pa naravno i ja nešt kao o nasilju,al ja sam se prije pronašla kao nasilnik,a ne kao žrtva,hehehehe....ma ne,zapravo nit to trpim,nit to radim...nego onak kad bi morala birat,jer iako sam mu se ispičala nećemo izuzet pričice o Srkiyu(na neki način,i mi smo mu radili,što nismo trebali...)...ipak smo ga zezali...al ok zaboravimo sad to jer očito ništa od mog pokušaja da se prebacimo na veselije teme.....nema......bdw sutra pišemo test iz kemije,preksutra iz biologije,i moram štrebat.....huh...mrziiim kemiju...headbang al ok preživjet ću i to valjda.....gibam (sve osim prsta...hehe) učit pa dođem drugi put.....i dajte komajte,samo 6 komića?? šmrc,šmrc...nisam više zanimljiva...svejedno pozzzić svima,najviše mojim frendovima,a onda i vama...............bye!!!mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.