...fuck this life cuz i hate him...

14.04.2008., ponedjeljak

...kad malo bolje razmislim koji će mi klinac naslov...

E ljudi...šta ima...da vam ja kažem,ima vremena al nema inspiracije.....hehe...da baš kao i uvijek,a dobro nekad je i obrnuto...e da upravo papam neke kolače,čokoladne njami .......hoće neko da mu bacim malo? Ma nećemo riskirat,možda neko ima novu majicu na sebi,pa.....hehe...nego danas mi je bilo baš supić u školi,jedino što je glupi,(zgodni) profa dao mojim frendicama,i ninici po komad,al stvarno bezveze,tj. ne njihovom krivnjom,ma krele....al ostalo je bilo baš nice,malo sam pravila gluposti po školi dozivala frendicu(koja je bila na drugom kraju škole) i svi onak pomalo čudno gledaju,a ja umrt od smijeha...hehehe...pa sam svakom ko hoda na dvije noge vikala BOKIĆ!!! i tako.....e da mi je znat koja sam ja vrsta,hehehe....kad me neće ni životinje,ni ljudi.....hehehehehehehehehe.ma zekim se ja,ko mene nebi volio..........ajd pozić.za tri ninice,elu,kikicu,ajd i zlaji...i eto tak,kissam vas sve.............i komajteeee!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.