...fuck this life cuz i hate him...

12.04.2008., subota

Dobro jutro!

Hey evo mene u cik zore (9 sati) hehehe...evo da vas obavjestim da sam srkiju rekla da sam se zezala...al sam Helenu uvalila...hehe,ma bilo je glupo počeo mi poruke slat kako misli o meni...itd...jest da nam je to u početku i bio cilj,ali...neznam...uglavnom rekla sam mu da možemo bit frendovi (hehe,sigurno ćemo se puno družit...hehe) al eto baš je dobro ispalo : zapalio se za nas,ja mu rakla da je to šala,on kaže da mu je to olakšanje,i na kraju happpy end!!! hehe,a dobro malo humora vačjda dosad još nikog nije ubilo,bar ne u ovakoj maloj mjeri...zar ne? hehe,eto još mi se spava pa idem...al da skoro sam zaboravila,dobila sam 5 iz biologije!!! Bravo ja,hehe...a matematikom se baš ne mogu pohvalit pa ću to zadržat za sebe...al nije komad...hehe...joj sad kad imam vremena neda mi se pisat....hehe,uvijek naopaki,bdw napustila sam onu kaznu prij nego je završila,u dva dana se iskazala,i čujte...hehe.....pozzzić svima,dođem poslije i komajte mi plizzz!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.