...fuck this life cuz i hate him...

08.04.2008., utorak

...strava...

E šta je danas bilo u školi....ma neznam jel sam se u životu tako dobro smijala.....ma evo o čem se radi.......jedan dečko naškoli (dodat ću da planira postat svećenik) hehehe...ma malo je mutav.......zapravo puno.......i čudan...a i ima glas ko cura...hehehe....ja i moje 2 lude frendice i ajmo reć frend (duga priča) odlučili smo ga malo zezat...tak da je Lela napisala ljubavnu poruku,u potpisu napisala 'tajna obožavateljica'......i ostavili mu u jakni...međutim on kad je to našo umjesto polaskan,čini mi se da je bio posramljen........ne kužim...al ok na kraju je skužio naš fantastic trio uz petra...hehe,i reko je da nevjeruje kako je to iko od nas cura piso....uglavno mi odlučismo nastaviti dalje......hehehehehe...i ja mu napišem poveliku lubavnu pjesmu i pošto nije htio uzet ja mu je girnem u torbu...naravno uz pucanje od smijeha...a on nakon što ju pročita bježi od mene jer je povjerovo a mi se samo zezali...(koji papak)...i dok ga je peatr držo ja dođem do njega,a on meni s rukama u zraku,kao : "ma ubit ću te"............mi smo doslovce plakali od smijeha...a on se nije došo obut dok ja nisam izašla iz škole....ja još nemogu vjerovat....a poslije tog odmora mi pisali test iz matematike,onako pravo skoncentrirani.....hehehehehe,pucajuć od smijeha,s tim da me nastavnica malo čudno gledala...isse,misla sam da ću umrt od smijeha...al eto....hehehehe,.......pozić svima i komajte mi malo...........kissica mom Srkiju (današnjoj žrtvi)!!! cerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.