...fuck this life cuz i hate him...

04.04.2008., petak

Blogich

Hey ljudi...evo i mene malo...ma zapravo sam htjela pisati o nečem što volim i cijenim...jednostavnost...al don't worry,neću dugo pametovat ...samo mislim da se jednostavnošću zapravo i najkompliciranije može izraziti...e zato me molim vas poštedite komentara tipa "dobri postovi al uredi dizajn i malo sredi" ! Neću,ja volim jednostavnost i ono što želim reći kažem u postovima kad budem htjela neki drugi dizajn raspitat ću se.......nemojte me krivo shvatit,drago mi je da vam se sviđaju postovi,ali o dizajnu sama odlučujem.......i još nešto neke ljude zanima nešto o meni...to ću vam otkriti tek kad pomislim da bih trebala,za mene ime,godine,i hobiji ne predstavljaju veliku važnost....kiss mojim frendicama Leli,Eli Kikici,i Ninici.........love ya.......pozzz wave !!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.