...fuck this life cuz i hate him...

03.04.2008., četvrtak

Evo pjesma s bloga jedne cure...prokleto mi se svidjela jer se pronalazim u njoj...oprosti moram ju imati na blogu...

Moje usne te neće otrovati,ako ćeš ih ljubiti...
Moje srce te neće prevariti,ako ćeš ga voljeti...
Moje oči neće te rastužiti,ako ćeš ih gledati...
Moje riječi neće te zavesti,ako ćeš ih slušati...
Ne želim te povrijediti
Neću te slomiti
Nemogu te osramotiti...
Ako nevjeruješ sebi,
Nevjeruješ ni drugima...
Ako se bojiš ljubiti,
Bojiš se i voljeti...
Ako se bojiš voljeti,
Kako uopće živiš...
Pa što onda ako će te moje
Usne otrovati,
Srce prevariti,
Oči rastužiti,
Riječ zavesti...
Sve se to može dogoditi.
Sve to nije bitno.
Sve je to dio čarolije bti voljen...
Biti sretan,
Biti tužan,
Biti sam,
Biti živ...
Ne cjepidlači-vjeruj.
Ne provjeravaj-predaj se.
Ne budi srdit-mazi se.
Ne budi ljubomoran-voli se.

Jer to je ionako predstava,
stvorena samo za nas,
Pa zašto onda ne...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.