petak, 26.11.2004.

"Brzo će me zaboraviti."

Dok sam čekao tramvaj pade mi pogled na naslovnicu neke tiskovine, novijeg datuma izdanja, barem po mom mišljenju, mislim da se zove Vitalnost & Zdravlje ili takko nešto... Enivej, na naslovnici na desnoj strani negdje po sredini velikim slovima ispisano je Ana Rucner: Vlado me puno ljubi
Pred nekidan, ako ste čitali Jutarnji, mogli ste vidjeti našu 'rvacku Kamenu Šeron kako se kočoperi u svojem, hm, odjelcu, i reakcije na isto odjelce.
A još par dana prije, možda čak i nekoliko mjeseci sjećanje me izdaje, na naslovnici Imperijala kočoperi se Ecclestone uzima Viagru zbog Slavice
Eto, i onda vi naivno mislite da imate probleme. Nije vam jasno da niti jedan problem nije važan, niti toliko esencijalan za bitak ovoga malog naroda koliko problem, ma što problem, ogromna nesreća koja je dovekla do toga da Grdović razibje Ferrari. Ej, jebote, Ferrari... Pa ko da je jeftin.
Tja, a vi mislili da to što se ne možete zaposlit i što nemate para za cigarete i novine svako jutro predstavlja problem velikih razmjera.
Eh, bando naivna.
Tja, i sada kad znate kako svijet funkcionira ostavljam vas i odlazim na Brucošijadu FERa....
Da se vidi kako i ja imam problema... Vezanih uz alkohol, al što ćete... Svakomu njegovo....

- 18:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>