< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2013 (2)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)

Comments On/Off

Dizajn: Bijeli Grom

Opis bloga




Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


OVAKO, EKIPA...Ko pošalje LANAC SREĆE ili one pizdarije ŠALJI DALJE ili ikakav spam drugi... Zauzvrat dobije izbrisan komentar, prijavu kod admina i zabranu komentiranja... Pa se vi igrajte! Kissach...

One more thing: NEMA PREPISIVANJA MOJIH PJESAMA I reklamiranja kao svojih... Znate to vam se zove PLAGIJAT i cak je kaznjivo zakonom... Ne se igrati!!! To ću isto prijavljivati adminu ako koga uhvatim!


Flow Rida Lyrics

TKO JE ...~* Broken Smile*~...???

...~* Broken Smile*~... je jedno cudljivo bice koje nije na "ti" sa svim pravilima stvarnosti... Kada joj je dosta svega, pobjegne medu slobode svoje mašte i luta beskrajima...

...~* Broken Smile*~... piše pjesme jer joj je uvijek bilo lakše pretociti osjecaje i rijeci u stihove nego zaplakati i priznati...

...~* Broken Smile*~... uvijek nosi osmjeh na licu, vesela, uvijek spremna na zabavu i zajebanciju... Ipak, lako se rastuzi i zatvori u sebe... Tada je ne dirajte ako niste My Baby jer lako plane... Tipicna racica! =) Voli ples, zabavu, dobru glazbu, voli svoga Brata, Frosta, Kiky i Dubre malo jer su joj najveca podrska u zivotu mada ih s vremena na vrijeme izluduje... Voli svoju ekipu iz Velegrada Baby Blue Eyes, Brunchy, Noru Foru jer bi moj zivot u Velegradu bio totalno drugaciji bez njih... I ona ih svih voli i naziva svojim prijateljima. Ona voli nekog pod nazivom Tecktonik i taj neko je ono sto je drzi kad pada, cuva kad je u opasnosti i voli kad je nevoljena...! Al ona prvenstveno voli sebe i priznaje da je donekle egoista... Ona je ambiciozna jer su je takvom stvorile zivotne cinjenice i ona je kuja kad to život trazi od nje... Ona je otkacena, manita, spaljena i sve što ide uz ta tri komplimenta... Ona se zna sakriti iza laži....

Jednostavno ...~* Broken Smile*~... je happy osoba!!!

I da, eventualno, ...~* Broken Smile*~... je ovisna o ovome blogu... i o Fejsu...

Evo ovoliko vas me voli (ili ne voli!)

free web counter


Zaklada Ana Rukavina

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Zajedno protiv plagijata

...Music in my velvet world...

My Immortal

I’m so tired of being here
suppressed by all of my childish fears
and if you have to leave
I wish that you would just leave
cause your presence still lingers here
and it won't leave me alone

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried I’d wipe away all of your tears
when you'd scream I’d fight away all of your fears
and I’ve held your hand through all of these years
but you still have all of me

you used to captivate me
by your resonating light
but now I’m bound by the life you left behind
your face it haunts my once pleasant dreams
your voice it chased away all the sanity in me

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried I’d wipe away all of your tears
when you'd scream I’d fight away all of your fears
and I’ve held your hand through all of these years
but you still have all of me

I’ve tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
I’ve been alone all along

when you cried I’d wipe away all of your tears
when you'd scream I’d fight away all of your fears
and I’ve held your hand through all of these years
but you still have all of me

The reason

I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with every day
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's why I need you to hear

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you [x4]

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you

Daddy

He's out your system yeah it too you a while
You got your family back and you got your smile
And you promised your sister that you'd never go back again

But friends keep telling you what he did last night
How many girls he kissed how many he liked
And you try to remember that there's no way you could ever be friends

But now you're
You're looking like you really like him like him
And now you're feeling like you miss him miss him
You're speaking like you really love him love him
And now you're dancing like you need him need him

(Chorus)
Put it in your pocket don't tell anyone I gave ya
It can be the one you run to the one that saves ya
It can be your daddy daddy if you take it gladly gladly
Yeah
Daddy Daddy

He kissed you on the lips and opened your eyes
You had to catch your breath got such a surprise
And you always forgot how it feels to live in his lies

He pulled you closer said he'll never let go
You couldn't trust him but you never said no
In that moment he made you forgot how it feels when he's gone

But now you're
You're looking like you really like him like him
And now you're feeling like you miss him miss him
You're speaking like you really love him love him
And now you're dancing like you need him need him

(Chorus)
Put it in your pocket don't tell anyone I gave ya
It can be the one you run to the one that saves ya
It can be your daddy daddy if you take it gladly gladly
Yeah
Daddy Daddy

You're looking like you really like him like him
(I can kinda like him)
And now you're feeling like you miss him miss him
(I kinda miss him)
You're looking like you really love him love him
(And now you love him)
And now you're dancing like you need him need him
(Need him)

(Chorus) x2
Put it in your pocket don't tell anyone I gave ya
It can be the one you run to the one that saves ya
It can be your daddy daddy if you take it gladly gladly
Yeah
Daddy Daddy

...SAY GOODBYE TO MY VELVET IMAGINATION...

četvrtak, 27.03.2008.

"Let me tell you the story 'bout the call that changed my destiny..."

Pa neka neko meni kaže ko je ode lud, on ili ja... I zar je sve tako sivo kako izgleda ili postoje i nijanse boje koje slute na dobro???

Njegov zadnji poziv (dan nakon što je saznao za moju vezu!)...


Broken Smile: Halo? :šok:
Slovo G: Hej... Ovaj ko je to? :laže nemilo:
Broken Smile: Broken Smile je... :još u šoku:
Slovo G: Aha, ti si... Ovaj... A di si mi ti? :zbunjen:
Broken Smile: A evo kod frendice, zajebancija, neki party... Što ti? Što si tako zbunjen...? :i dalje u šoku:
Slovo G: A ja sam zbunjen i munjen... Nego... Ovaj... Što sam te tia pitat... Ma... Cuj, najbolje ništa da ne pitam.. :hmm... zbunjen? neodlučan?:
Broken Smile: Okey... :jesam rekla da sam u šoku?:
Slovo G: Aj, bok mala... :neodlucno:
Broken Smile: Ciao... :malo razocarano:


Jel trebam naglasiti da je moj broj odavna spremljen u memoriji njegovog moba i da je zvuca zbunjen kao nikad...!!!

Zar ima smisla vjerovati da sam samo ja ta koja pati... Kojoj nije sve sasvim svejedno?

Image Hosted by ImageShack.us



- Ostavi svoj trag... - komentari 29 - Znak na papiru... - dizajner -


utorak, 25.03.2008.

._.-' Pjesme pišem, samo da te izbrišem... Budna sanjam, još se tvojom osjećam...'-._.

Alone...



I trudim se... Zbilja se trudim zaboraviti te...
A ti me ne das...
Radis li to namjerno, iz dosade...
Ili me ipak vracas jer ti nedostajem...
Jer me trebaš?

"Zavaravam se mislima, osjecajima, a svijet izdajica putuje dalje... Bez milosti i ne slušajući moje vapaje..."

Veceras sam htjela prekinuti s njim...
Nisam sretna...
Zašto?
Jer mi se ti motaš po glavi i lutaš srcem lupajuci njegov lik nogom u dupe da ode i nedajuci mu da ostane...
Zašto nisam prekinula?
Ne znam ni sama...

"Što je to u tebi tako posebno da ti se vracam sve manje disuci svojim dahom?"

Nisi moje sunce da sijaš za mene...
Nisi moje nebo da me čuvaš...
Nisi moj san... Ne, to ipak jesi jer te sanjam...
Ipak nisi moj... Zašto?

"Saznao si... O da, saznao si da sam krenula dalje... Sa kamenjem na nogama..."

I zar si trebao vidjeti me u narucju drugog da bi shvatio...?
Da bi te zapeklo...?
Ili su ipak sve prazne rijeci i misli što mi se motaju glavom...
Možda su sve to snovi djevojcice koja se boji odrasti...
Koja se boji pustiti te da potoneš zajedno sa preostalim uspomenama...

"Ne, vidjela sam taj pogled koji si mu uputio... Bio je jaci od oruzja koje ubija lopova koji krade tvoje blago..."

Nazvao si me... Sutradan... Zbunjen poput kakva zaljubljena školarca...
Zbunjen i munjen, rekao si...
Gdje sam, pitao si...
Nešto si me važno još htio pitati, kazao si... Ipak neceš...
Zašto?

"Zar je istina tako bolna da je se bojiš podjeliti sa mnom...?"

Prisla sam ti... U petak... Zbunjena poput školarke što pati...
Svjesna da sam odabrala narucje drugog...
Ipak nisam ti mogla odoljeti...
Tvome mirisu...
Tvojim rijecima kojima si se trudio pokazati da si bolji od mene...
Tvojim nadmetanjima da dokažeš da si netko i nešto...
I opet si posrnuo na zadnjem nadmetanju...
A meni je bilo dovoljno nekoliko trenutaka da shvatim da ništa ne shvaćam i da ulovim tvoje poglede koji su mi ostali zagonetni...

"Jer... Shvaćanje je samo bit niti izmedu mene i tebe... Samo još jedan put do istine..."

A koja je zapravo istina?
Da ga ne volim, da su ova 3 tjedna zavaravanje?
Da sam duze pisala tvoju cestitku za rodendan, da sam njemu poslala tek osmjeh, a tebi zvijezde?
Da se bojim, da cu ga izgubiti zbog manje vrijednog i više značajnog?
Da sam zbunjena, da si ti zbunjen?
Možda... Možda i da postojimo na ovome svijetu jedno za drugo, a da se bojimo to piznati ili saznati...?


"Zar su sve one greške bile uzaludne pa ćemo i dalje griješiti...?"


I gdje sam sad? Pred kompjuterom pišući tebi retke...
Retke koje nećeš procitati... Adresa je nova...
Retke koje pišem uz zvukove My Immortala... Adresa je i dalje nova...
Retke koje posvecujem samo tebi... Adresa ostaje nova... A ja sam i dalje tu čekajući te...


"Priznajem priznanje koje cuvam da bih ga priznala tebi..."


Ipak... Saznala sam gdje je treca teovaža... I time odnjela barem jednu pobjedu...
Ipak... Ostaješ tek moje Slovo G u sjeni jedne Ribe... Dok ne budem imala snage suociti se s tobom i svojim strahovima i željama...
Ipak... Volim te!

P.S. ponekima sam komala sa nekom malo dubokoumnijom (yeahright) recenicom i retkom nakon nje ("imam new post... kissa...) pa bi zamolila one kojima nije problem da tu nazovi dubokoumniju recenicu zalijepe kao pocetak svog komentara... da zapamtim koje sam sve gluposti nabaljezgala veceras... kissa



- Ostavi svoj trag... - komentari 17 - Znak na papiru... - dizajner -


petak, 21.03.2008.

...Just my imagination...

Evo...
Promjenila sam adresu...
Vjerujem da se pitate zašto...
Dosadilo mi...
Previše se ljudi koji me okruzuju umislilo da me poznaje pa se mješaju u moj zivot jer su procitali nešto na ovome blogu...
Never more...
Možda s vremenom i vratim staru adresu, ali ne znam...
Javim vam...
Ne znam kolko ste to primjetili, ali izbrisani su neki postovi...
Izbrisani su slideovi i sve moje slike i slike mojih prijatelja, bliznjih... Necu da me iko povezuje s blogom...
Izbrisani su i neki komentari koji previše otkrivaju o meni...

Neka... What ever...

Što bude bit ce... Ovo je sada samo jedna obavijest, full post stize ovih dana...

Volim vas i pusu vam šaljem...

P.S. ako ste dobili obavijest o novoj adresi, znajte da ste od malobrojnih... al probably ste i medu onima koji me ne znaju uzivo, LOL!

Crazy_Dea a.k.a. Broken Smile



- Ostavi svoj trag... - komentari 35 - Znak na papiru... - dizajner -


srijeda, 05.03.2008.

,~* Tebi... Tebi što predstavljao si mi sve... Poklanjam srce... Poklanjam sne... *~,

Zabranili su mi da te spominjem...
Ali ja više ne trebam zabrane!
Sama te tjeram od sebe...
Krizam tvoje ime iz svojih iluzija...
Cak sam i tvoje poruke i broj izbrisala, slike, sve...

Image Hosted by ImageShack.us


Ja... Upoznala sam nekog...
Cini se kao dobar lik...
Zgodan... Sladak nemilo...
Cini se da ce me voljeti kako ti nikad ne bi ni pokusao...
I cini mi se da cu ja moci voljeti njega...
Poseban je...
Zabavan je...
SVIDA MI SE NEMILO!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Sjetit cu te se...
O da, hocu...
Jer si bio vazan dio mog zivota, jesi...
Kolko god to nisam tila priznati, jesi...
Ali više ne...
Sada je on taj dio mene i moje stvarnosti...
Jer sve ono što mi ti nisi dao u ovih par miseci moje zaluđenosti...
On mi nudi sada...
Preslatke poljupce...
Tople zagrljaje...
Dirljive osmjehe...
Najslade komplimente kako super izgledam...
Fantasticno plesem...
Slatko se smijem...
On bi mogao cijeli svijet za mene srusiti...

Image Hosted by ImageShack.us


Možeš li ti to?
Zaboravi, znam da ne možeš...


Image Hosted by ImageShack.us


Baš je ono nešto...
I...
Svida mi se...
O da, svida mi se to tko je on...
Kakav je on...
I tek da znaš...
On je moja Riba...
Da, shvacas...
Opasna Racica i slatka Riba...
To smo mogli biti ti i ja...
Jbg...
Sada smo on i ja...
Opet kažem: ti si kriv!
Ne ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Ja zasluzujem srecu...
Tko zna, možda ti dode do mozga jednom...
Mozda ako budes imao priliku vidjeti me s njim...
Možda...
Ali znaj - tada biti ce prekasno...
Gubis me!
Uzalud...
Zapravo...
Izgubio si me...

Image Hosted by ImageShack.us


I za kraj...
Poklanjam ti uspomene jer me bole...
Srce jer te voli svim razbijenim komadicima...
Snove jer su uzaludni...
S njime... Naci ću sve to novo!

Image Hosted by ImageShack.us


Zbogom... Ostaješ tajna... Samo to...
Prasina...
Zbogom... Ostajemo samo prijatelji... Samo to...
Iluzija...
Zbogom... Ostajem s njim... Samo to...
Stvarnost!

Zaboravi... ja sam happy! S njim...

I bilo bi vrijeme da prestanem zapostavljat svoje duznosti na forumu (plemeniti, sorry! trudim se...) pa evo... ekipica, ima jedan prelud forum, ekipa otkacena nemilo, teme su po svacijem ukusu pa bi bilo lipo da se malo regate i pridruzite se Robi s greskom...
Hehe... One of moderators... =)



- Ostavi svoj trag... - komentari 30 - Znak na papiru... - dizajner -


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.