< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2013 (2)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)

Comments On/Off

Dizajn: Bijeli Grom

Opis bloga




Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


OVAKO, EKIPA...Ko pošalje LANAC SREĆE ili one pizdarije ŠALJI DALJE ili ikakav spam drugi... Zauzvrat dobije izbrisan komentar, prijavu kod admina i zabranu komentiranja... Pa se vi igrajte! Kissach...

One more thing: NEMA PREPISIVANJA MOJIH PJESAMA I reklamiranja kao svojih... Znate to vam se zove PLAGIJAT i cak je kaznjivo zakonom... Ne se igrati!!! To ću isto prijavljivati adminu ako koga uhvatim!


Flow Rida Lyrics

TKO JE ...~* Broken Smile*~...???

...~* Broken Smile*~... je jedno cudljivo bice koje nije na "ti" sa svim pravilima stvarnosti... Kada joj je dosta svega, pobjegne medu slobode svoje mašte i luta beskrajima...

...~* Broken Smile*~... piše pjesme jer joj je uvijek bilo lakše pretociti osjecaje i rijeci u stihove nego zaplakati i priznati...

...~* Broken Smile*~... uvijek nosi osmjeh na licu, vesela, uvijek spremna na zabavu i zajebanciju... Ipak, lako se rastuzi i zatvori u sebe... Tada je ne dirajte ako niste My Baby jer lako plane... Tipicna racica! =) Voli ples, zabavu, dobru glazbu, voli svoga Brata, Frosta, Kiky i Dubre malo jer su joj najveca podrska u zivotu mada ih s vremena na vrijeme izluduje... Voli svoju ekipu iz Velegrada Baby Blue Eyes, Brunchy, Noru Foru jer bi moj zivot u Velegradu bio totalno drugaciji bez njih... I ona ih svih voli i naziva svojim prijateljima. Ona voli nekog pod nazivom Tecktonik i taj neko je ono sto je drzi kad pada, cuva kad je u opasnosti i voli kad je nevoljena...! Al ona prvenstveno voli sebe i priznaje da je donekle egoista... Ona je ambiciozna jer su je takvom stvorile zivotne cinjenice i ona je kuja kad to život trazi od nje... Ona je otkacena, manita, spaljena i sve što ide uz ta tri komplimenta... Ona se zna sakriti iza laži....

Jednostavno ...~* Broken Smile*~... je happy osoba!!!

I da, eventualno, ...~* Broken Smile*~... je ovisna o ovome blogu... i o Fejsu...

Evo ovoliko vas me voli (ili ne voli!)

free web counter


Zaklada Ana Rukavina

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Zajedno protiv plagijata

...Music in my velvet world...

My Immortal

I’m so tired of being here
suppressed by all of my childish fears
and if you have to leave
I wish that you would just leave
cause your presence still lingers here
and it won't leave me alone

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried I’d wipe away all of your tears
when you'd scream I’d fight away all of your fears
and I’ve held your hand through all of these years
but you still have all of me

you used to captivate me
by your resonating light
but now I’m bound by the life you left behind
your face it haunts my once pleasant dreams
your voice it chased away all the sanity in me

these wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase

when you cried I’d wipe away all of your tears
when you'd scream I’d fight away all of your fears
and I’ve held your hand through all of these years
but you still have all of me

I’ve tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
I’ve been alone all along

when you cried I’d wipe away all of your tears
when you'd scream I’d fight away all of your fears
and I’ve held your hand through all of these years
but you still have all of me

The reason

I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with every day
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's why I need you to hear

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you [x4]

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you

Daddy

He's out your system yeah it too you a while
You got your family back and you got your smile
And you promised your sister that you'd never go back again

But friends keep telling you what he did last night
How many girls he kissed how many he liked
And you try to remember that there's no way you could ever be friends

But now you're
You're looking like you really like him like him
And now you're feeling like you miss him miss him
You're speaking like you really love him love him
And now you're dancing like you need him need him

(Chorus)
Put it in your pocket don't tell anyone I gave ya
It can be the one you run to the one that saves ya
It can be your daddy daddy if you take it gladly gladly
Yeah
Daddy Daddy

He kissed you on the lips and opened your eyes
You had to catch your breath got such a surprise
And you always forgot how it feels to live in his lies

He pulled you closer said he'll never let go
You couldn't trust him but you never said no
In that moment he made you forgot how it feels when he's gone

But now you're
You're looking like you really like him like him
And now you're feeling like you miss him miss him
You're speaking like you really love him love him
And now you're dancing like you need him need him

(Chorus)
Put it in your pocket don't tell anyone I gave ya
It can be the one you run to the one that saves ya
It can be your daddy daddy if you take it gladly gladly
Yeah
Daddy Daddy

You're looking like you really like him like him
(I can kinda like him)
And now you're feeling like you miss him miss him
(I kinda miss him)
You're looking like you really love him love him
(And now you love him)
And now you're dancing like you need him need him
(Need him)

(Chorus) x2
Put it in your pocket don't tell anyone I gave ya
It can be the one you run to the one that saves ya
It can be your daddy daddy if you take it gladly gladly
Yeah
Daddy Daddy

...SAY GOODBYE TO MY VELVET IMAGINATION...

ponedjeljak, 25.09.2006.

Opet ja...

Hej, pipl... Vjerojatno ste skužili da je onaj stari post sa pitanjem izbrisan. Na pitanje zašto dajem jednostavan odgovor: Zato!.................................. Ne, zajebavam se. Taj post sam napisala... Ni sama ne znam zašto. Jednostavno, u tom sam se trenutku tako glupo osjećala, odbačeno i razočarano, zbunjeno! Sve u svemu, ispao je jadno, ne, ja sam jadno ispala, a to nisam... Ma zajebite svu tu situaciju i idemo dalje...
Samo... U tom je postu bio jedan komentar koji je, pa kako da to kažem, JADAN, jadniji i od samog posta. Reći ću samo par stvari: vi, kučke koje me znate i imate nešto protiv mene, zadnji put vam kažem RECITE MI U FACU ŠTO IMATE, a ne mi serete anonimno na MOM blogu kao da već iz samog sadržaja i riječi ne kužim ko je... Zaboli me što imate protiv mene, ali moja ekipa, MOJE PRIJATELJICE, pogledi na stvari oko mene, stavove, a prvenstveno moj život, VAS SE TO NE TIČE!!! Jasno? I ne dirajte se u moje frendice jer su bolje od vas milijun puta.... Jednostavno, odjebite u skokovima! Ok?

To sam riješila... Vidim da sam se dosta ovih zadnjih dana udaljila od teme samog bloga, a to je prvenstveno literatura, tj. moje pjesme i priče... Pa da vam napišem neku...

Pogled na ljubav



Noć. Zvuk kiše na prozorima i koraci koji užurbano odlaze niz ulicu, koraci koji pripadaju uplakanoj djevojci. Glas koji doziva jedno jedino ime- ime djevojke!!! Ona se okreće lica umrljana suzama da bi mu još jednom odbrusila svoje,, Pusti me na miru, gade!!!'' i otišla.
Taj ,,gad'' našao ju je u parku kako plače pokisla drhteći na oluji koja je sve jače bjesnjela. Polako joj je prišao i sjeo pored nje. Znao je da ga je primijetila, samo se pretvarala da ga nema jer je mislila da će tako otići.
Nakon što su proveli par minuta sjedeći na kiši dok je ona plakala on ju je pokušao zagrliti, ali mu je ona samo odmaknula ruku i nastavila plakati pokrivajući velike oči rukama. ,, Zašto?'' prozborila je netremice ga gledajući u tamne oči. U njezinim smeđim očima vidio se samo neobjašnjiv sjaj mržnje, ali ujedno i pun nježnosti prema osobi do nje. Nije znao odgovoriti, samo je brzo skrenuo pogled i zagledao se u tmurne oblake koji su prekrivali park. Ustala je i zakoračila kad je on rekao: ,, Nisam te htio povrijediti. Nisam očekivao takvu vrstu iskrenosti od tebe. Ja…'' ,, Ali očito me jesi povrijedio'', reče prekidajući ga ,, nemoj pokušavati to poreći! Ja ti otkrijem svoje osjećaje, a ti… ti se samo nasmiješ kao da sam ti rekla neki dobar vic!,,
-Ja bar nisam otrčao na kišu.
-Znači ja sam trebala ostati i …
Nije završila rečenicu samo je ponovno počela plakati te su nastupili novi trenuci šutnje. ,, Ma daj prekini već jednom cmoljiti!!!'' izderao se na nju,, Ok, voliš me, luda si za mnom. Što bih ja sad trebao- skakati od sreće?,, ''Ali, ja sam mislila…,,'' Ma ti malo previše misliš u zadnje vrijeme!!!,, sad je on prekinuo nju šutirajući kamenčić i gurajući ruke u džepove ''Oprosti!,, brzo nadoda pokušavajući je zagrliti, ali ga je ona opet snažno odgurnula. ,, Stavi se malo u moj položaj, u moju kožu!,, reče razdraženo '' Stvarno sam zbunjen, dođeš do mene,moja najbolja frendica...! Sve je super i ok i onda odjednom-paf- tvoja ispovijed o osjećajima prema meni! I više nismo prijatelji, postoji nešto više, nešto ... između nas. Ja ostanem zatečen i počnem se smijati, a ti izletiš ka' luda plačući i onda nastupi ovo…ovo sranje!!!…'' ostala je ukočena na mjestu gledajući ga očima punim straha otvorenih usta otkrivajući dva reda blještavo bijelih zubi dok se on vrtio oko ulične lampe bjesneći na nju. Bili su prijatelji od djetinjstva, a sad ga nije mogla prepoznati... Opet su joj se oči počele puniti suzama, ali nije imala hrabrosti zaplakati.
Ubrzo se primirio, sjeo i počeo rukama prolaziti kroz mokru kosu. ,, Ma znaš što'' rekao je tiho ,, ja odlazim kući, već sam pokisa' ka' crkveni miš, a ti… ti ako hoćeš ostani plakati!!! Zaboli me!,, ''Čekaj! Nemoj otići, ne još...'' rekla je tiho, najtiše brišući oči ,, Ti znaš što ja osjećam prema tebi! Valjda ja mogu znati što ti osjećaš prema meni?,, gledao ju je očima punim čuđenja ne otkrivajući svoje mišljenje. ''Ma, zaboravi. Ti 100% imaš pametnijeg posla nego meni pričati koliko sam ti jadna, ružna,…,,'' Čekaj malo!,, prekinuo ju je pružajući ruke prema njoj kao da joj želi začepiti usta. ''Ja to nikad nisam rekao, u ostalom i ti se meni…,, ''Molim? Oprosti, ali nisam te stvarno čula!!!,, rekla je, a u glasu joj se nazirala nada i oči joj zabljesnuše neviđenim sjajem, '' I ja tebe ….'' On je više mumljao, nego govorio. '' Ma daj se saberi čovječe! Ako si tolika kukavica rađe mi sutra reći!,, kolutala je očima, pokušavajući ga tako natjerati da već jednom prizna ono što je imao priznati, ali je on samo nastavio mumljati. '' Ajme, ma gukni već jednom ili…,, '' Ok, i ja tebe volim!!!,, napokon prizna ponovno gubeći živce.
Gledali su se tren ili dva, a onda ona reče:,, Ma to ti samo tako kažeš iz sažaljenja!!!'' i okrene se da ode, ali ju je on zaustavio uhvativši je za ruku, brzo je okrenuo i poljubio. Znao je da mu se htjela prepustiti, ali se ona brzo izmakla streljajući ga pogledom. Ništa mu više nije bilo jasno dok se ona nije lagano nasmiješila i rekla: ,, Pa dugo ti je trebalo da priznaš te čarobne riječi!!!,, Zagrlila ga je, a tren kasnije njihove se usne stopiše u poljubac koji je blagoslovila kiša!

Ljudi moji, ova je priča napisana sad već davne 2004. godine, tako da vas molim da mi oprostite ako je malo... ako nije baš moj stil jer sam onda bila ful ful drugačija nego danas... I ne mogu virovati da se profi toliko svidila da je pošalje na natjecanje... Nije važno koja sam bila, nisam prošla... Ali je bila VISOKO... Volim ovu priču jer je iskrena (Ne i istinita, potpuno je plod moje mašte, ali zvuči iskreno, zar ne?)... Ne znam hoće li vam se sviditi... Valjda oče...

LOLIM VAS!!! Kiss...kiss



- Ostavi svoj trag... - komentari 23 - Znak na papiru... - dizajner -


nedjelja, 17.09.2006.

LAKO JE TAKO

Lako je zaboraviti
One koji ti nisu važni…
Zar ne?
Ti to najbolje znaš…

Tebi je i jedan poziv,
Jedna riječ previše…
Ono što je bilo,
Za tebe ne postoji više…

Lako je živjeti za petak i subotu,
Za sve one naivne glupače kojih se ne sjećaš,
Koje kao i ja vjeruju u
Nešto što ti si zaboravio…

Tebi je sve to previše,
Za tebe to su glupe obaveze…
Te veze…
Ma reci, da li uopće pomisliš na mene,
Bar kad sklopiš te lipe oči zelene…

Znam, lako je nešto reći,
A onda se ispričati kao da toga nema,
Lagati nekome u oči,
Na pitanja šutjeti…

Za tebe, ja sam ista kao druge…
… Ne! Vjeruj, ja sam samo ja!
Ničija i svačija,
Uvijek ista i drugačija,
U dugi nova boja,
Zauvijek svoja…

Meni je lako ne tražiti puno,
Biti zadovoljna i sa malo,
Sa djelom srca koje bi mi dao…
Jedan zaljubljen pogled,
Iskren slatki poljubac,
Zagrljaj utjehe…

Samo da si tu,
Da budeš uz mene dok ležim na dnu,
Da voliš me zbog mene,
Čuvaš za sebe…
Ne tražim puno…
Ili tražim previše od tebe?

Nadam se da vam se sviđa ova pisma... Napisala sam je, pa recimo iskreni,... prije 15 minuta! Hehe, puklo me nešto pa kažem, ajde da je stavim na blog da svit uživa...ludnutzujo
Jučer mi je dan bija ful zabavan... Ekipa se skupila, moje ˝bitches˝... Ljudi, koje smo mi luđakinje, ej... Imamo ful puknute nadimke jedna za druge... Hehe, ludo pa živi! Sve u svemu, naručile smo pizze, pile colu, juice, a neke i votku dead, i uživale... Muški dio nas je iznevjerio, hehe, tribali su doći, ali su se po svemu sudeći ustrtarili... Mislim, ipak smo mi 5 jaaaaaako puknutih cura... A dobro, valjda će se iskupiti u subotu! Aj, ljudovi, čujemo se... Imam još par stvari za vas, pa da ih stavim i onda se čujemo kad me opet pukne inspiracija...

Real_Bitch (Kiky), Bloody_Bitch, Freaky_Bitch, Blondy_Bitch i Lil'_Bitch ... LOLIM VAS!!! Al čemo slavit u subotu... Vaša Crazy_Bitch (Moja malenkost...)...

A baš smo puknute!

Evo, vam još i ovo... Ono što vridi za mene je crveno!

...Zakon mladih...

1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u čelo-čežnja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav

7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-nemogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me

21.igrati se prstenom-sanjala sa te
23.gledati u oči-volim te volim te
24.šaka kao odgovor-da
25.čelo kao odgovor-ne
26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
28.grickati usne-ljubomora
29.štipanje-želim ti nešto reći
30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete-volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
33.plaziti jezikom-poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35.lagani poljubac-prijateljstvo
36.prije ljubljenja-gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati-ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah postupaj

39.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom-dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute-ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice-želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih-ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih-ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih-daje ga drugima.........

Ovaj pod 44. U OVOM SLUČAJU NE VRIJEDE, hehe! Kiss, BIG ONE, svima... I Mr. Mysteryu... da ga ne zaboravim... Mali, jesi uspia pronaći sebe u ovome svemu???

OBOŽAVAM OVU PISMU... A i može se super plesati na nju! kiss 4 Mr. Mystery



- Ostavi svoj trag... - komentari 13 - Znak na papiru... - dizajner -


ponedjeljak, 11.09.2006.

For Mr. Mistery

Mrzim ove svoje ˝Dane D˝,
mrzim kad nešto nije onako kako bih htjela,
mrzim kad mi je sve bed...
Možda jednostavno život nije život bez toga...

Mrzim kad me netko drži dalje od sebe,
danas bih zbilja voljela mrziti tebe...
Šteta što ne mogu,
bilo bi lakše...

Mrzim sve što sam mrzila i prije,
mrzim ovaj život što savršen nije...

Ipak postoji nešto što volim,
čija me postojanost grije u noći...
To su te tvoje snene oči...


Ljudi moji, ovo je samo uvod u ovaj post, puklo me da to napišem...wink Netko zna zašto: Mr. Mistery!!! Nije vam jasno... Nema veze, zna on na koga mislim...
...
...
...
Što još da vam kažem? Ne znam, najradije bih otišla leći i prespavati nekoliko gluposti... Tek tako... Zvuči jednostavno... Ipak nije!
No dobro, svako je iskustvo dobrodošlo za novu pjesmu... Hehe!
Tako i ova sljedeća pjesma... Sinoć sam je napisala, kad sam došla doma... Potaknulo me nešto što se dogodilo kod frendice... Bitches, lolim vas... Kiss!!!kisskisskiss
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Evo nešto nice i istinito... Za nekoga, lakše je pobjeći nego se suočiti sa svima...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Ma da ne pilamrolleyes, NISAM TAKVA DA BI NEKOG PILALA!!!, evo vam ova pisma, valjda je dobra... Napisala sam prvo što mi je palo na pamet sinoć... Imala sam posla premotavajući po glavi sve što se dogodilo ova 2 tjedna...

Kako...

Kako zaboraviti
nešto bez početka i kraja?
Kako ne tražiti
najljepše oči pakla i raja?

Kako mrziti
nešto što ne smiješ voljeti,
kako voljeti
nekog koga htio bi mrziti?

Kako...

kako prepustiti se
trenutku i vremenu,
ostaviti sve iza sebe i
uživati u trenu...

Voljeti ono što ne smiješ,
uzeti što nije tvoje...
Pustiti osjeećaje svoje,
živjeti za tren u sreći,
bez suvišnih objašnjenja i riječi...

Živjeti za sve i sebe,
samo... kako voljeti nekog poput tebe,
sa svim manama
koje je teško voljeti,
još teže preboljeti...

Kako ponosno dići pogled,
pogledati te oči snene
i shvatiti
što zbilja želiš od mene???


P.S. -> jesi li možda razmislio o činjenici da ja možda želim riskirati da budem povrijeđena???kissrolleyes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeMySpace Layouts



- Ostavi svoj trag... - komentari 10 - Znak na papiru... - dizajner -


srijeda, 06.09.2006.

Nada umire posljednja...

I love you... U know who...

Sjedili smo ispred praone auta, sjećaš se? Oh, kako nam je bilo lipo te večeri… Smijali smo se, zabavljali, gledao si me tim svojim očima u kojima je još svjetlio mali plamen dječačke nježnosti koja polako blijedi.
Pio si neki glupi sok, a ja nisam, po običaju, prestajala pričati. Ipak, ti si slušao… Da, koliko god zamorno bilo, slušao se me kako lupetam razne gluposti…
A onda sam rekla, sjećaš se, kako nije fer da cure preuzimaju inicijativu uvijek. Gledao si me pitajući kako to mislim… Nabrojila sam razloge, zar ne, sve do jednog, od prve sms poruke do izlaska. Ili ne… Da, tako je nekako bilo. Očekivala sam sve, zagrljaj, poljubac, sve samo ne… iskrenost, toliku dozu iskrenosti. Da li znaš kako je zaboljelo kad si rekao da ti se sviđam, ali da nisi sad za vezu? Glupača, a očekivala sam happy story…
Sjećam se da sam ustala, pružila ti ruku. Stajao si kraj mene, držeći me da ne odem. Jesi li osjetio kako sam drhtala jer si mi bio blizu? Oh, kako sam to željela, tvoje usne na mojima, tvoje ruke… Vjeruj, živjela sam za taj tren, mali moj, voljela ga i nisam htjela da ode, da se raspline kao sjećanje. Tvoje usne na mojima, ples poljupca, naš trenutak…
Zagrlio si me poslije poljupca, sjećaš se? Aha, a ja sam te poljubila u obraz da znaš da još sam tu… Uzvratila sam ti zagrljajem, a u očima su zaiskrile kapi razočarenja jer sam znala- htio si vrijeme koje nisam htjela propustiti…
Naslonila sam glavu na tvoje rame. Htjela sam te ljubiti, grliti cijelu noć, a ti si već polako odlazio… Sjećaš se, otišao si govoreći da ćemo se još vidjeti, da ima vremena i nade za nas… Lupetala sam gluposti, ne suviše točne gluposti. Otišao si… A ja sam ostala opet sama, srca ostavljena kraj praone u noći da čeka tvoje usne, tvoje oči, ruke i poljupce… Znam, doći ćeš…




Naslov možda i nije najbolji za ovu priču, ali... Nadam se da vam se svidjela. Evo:



Ipak očekujem ispod i komentare! :-)

Kiss!



- Ostavi svoj trag... - komentari 4 - Znak na papiru... - dizajner -


ponedjeljak, 04.09.2006.

2U1

Evo mene ljudi, dobila sam poruku od moje vjerne TORNADO GIRL da mi8 se ovaj post izliza pa vam stavljam ne jednu nego dvi pisme... Obje me podsjećaju na onog malog slatko za kojeg su bile slike... Neću reći kako se zove, obećala sam da ga neću staviti na blog! Jedna je napisana odavno, ova prva, ali sam ful zaboravila da je za njega... Zna on zašto je za njega! A ova druga je napisana bezveze, ali mislim da je mogu ˝posuditi˝ njemu, hehe! Ljudovi, uživajte!

JEDAN POGLED

Jedan pogled bio je dovoljan
da ugledam tvog osmjeha sjaj...
Jedan pogled bio je dovoljan
da razumu srce kaže: ˝Bye, bye!˝
Jedan pogled
ljubav je stvorio,
jedan TVOJ pogled
mene je osvojio...!


POMISLIŠ LI

Pomisliš li ikad na mene
jer ja na te mislim često?
Mislim da je i tvome srcu
u mome mjesto.

Pomisliš li ikad da
sam drugačija od svih,
za mene čuvaš li
najljepši stih?

Pomisliš li da na nebu
naša zvijeza sja?
Da li ikad pomisliš da
te voli netko kao ja?


NICE... UŽIVAJTE jer je škola počela, što znači da ćemo manje svi uživati! Ma nek se meni javi ovaj lik i ja ću bogami uživati naveliko, hehe!



- Ostavi svoj trag... - komentari 14 - Znak na papiru... - dizajner -


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.