body Enchy... body

subota, 22.11.2008.

pozdrav

Pozz ljudi moji... Kod mene nema ništ novo, mojih nema cijeli dan partypartypartysretan pa ja i brat cijeli dan igramo kompjuter. Divno. Ja sam umorna zato jer sam otišla spavat u 3 ujutro a mama me probudila u 7. Sad bi mogla zaspat na ovoj stolici sam tak...Još sam bolesna pa nisam morala ić u školu sretansretansretansretansretansretansretansretansretan DIVOTA!!!!!!!!!!!!!!!! Divno lijepo krasno, ko to ne voli, to je baš lijepo. Al malo mi je bilo dosadno. Sada je opet vikend i u ponedjeljak opet moram ići u školu. Ne da mi se. Ne da mi se ni ić na Susrete. Oni su u petak, na njima je tako dosadno!!!!!!madmad Ne volim Susrete, to je čista dosada. Ali ću preživit. Valjda. Ciao ljudi sada moram ić!
Pozdrav od mene

-10:21 - Komentiraj ( 2 ) Print - #

srijeda, 19.11.2008.

Hello

Evo mene...OPET!!! već duuugo nisam pisala postove, ev vam sad jedan, nadam se, malo duži (ak me brat ne otjera od kompa). Ja sam bolesna i imam temperaturu i JAAAKOO se nadam da sutra i u petak nemoram u školu, stvarno mi ne NE IDE. ne želim ić u školu. tamo je dosadno, osim pod tzk, eng i inf, i još nekad pod satom razrednika. Danas i nije bilo tak zabavno. Pogušli su nas onim smradom. FUUUUUUUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pa mislim si ja Bože moj, kak to mogu napravti...ono totalno scheisse da to tak nazovem nononononononononono to tak baš i nevalja...
ajd ciao leo me otjerao sa kompa

P.S:pliz ak neko ima neki cool blog nek mi ostavi adresu

-19:41 - Komentiraj ( 0 ) Print - #

ponedjeljak, 17.11.2008.

Hey!!!!....

hej......ja sam. Znate li da je Ivona V. sa Domagojem...Neću komentirat ništa više...Za komove ste zaduženi vi koji ovo čitate. A ništ novo nema ovak, sam novine koje sam kupila pa su one nove. nema ocjena HVALA BOGU!!!!! u ovom trenutku brat mi ide na živce jako je doooooosaaaaadaaaaan...al ok....nothing important.
Pozz by Enchy

-15:10 - Komentiraj ( 1 ) Print - #

subota, 15.11.2008.

hello

evo me opet danas...Mojih nema, otišli su na rođendanu, Leo spava, a ja gledam TV i surfam internetom....Uf dosadno mi je....DOSADNO MI JE!!!DOSADNO MI JEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pa nema nikog živog......Svi otišli, ja sama, Leo spava....Ne može gore, a još to da je sutra nedjelja, a nju MRZIM..I hate sunday....A ko ne. Ajd javite se na email adresu enatomicic@gmail.com

-22:53 - Komentiraj ( 0 ) Print - #

evo mene

hi, evo i mene šta ima...molim da OSTAVLJATE KOMENTARE...ev Miha je tu kod mene,idemo van.........za ostale me briga...
pozz od mene i ene

-17:40 - Komentiraj ( 4 ) Print - #

petak, 07.11.2008.

Hello

Evo mene opet. Danas sam bila na roćkasu kod Barbare, bilo je super.Iva i ja smo se samo zabavljale i zabavljale i zabavljale i tako stalno. Inače ništ novo,sve po starom. Na roćkasu je bilo puno djece, svako na svojoj strani. Moji su sad otišli kod tete Leo je u sobi a ja tek sad igram kompić....A i slušam neku glazbu sve u jednom.
Pozz by enchy

-21:31 - Komentiraj ( 0 ) Print - #

ponedjeljak, 03.11.2008.

Samo ja i moja lozinka, haha

Eh, lako je pisati blogove, imati web stranice, al naravno moramo mi imati ilozinku, te paziti da nam ju neko ne otkrije. Težak posao zar ne? I tako je jedan dečko iz moje škole imao svoju web stranice i netko je skužio lozinku. i sad se to sve istražuje pa ono, strka, zbrka a ja nemam pojma ko je šta radio i tako...... A danas je moj braco dobio dvojčicu iz hrv. i pet iz eng. ja sam dobla sam pet iz eng......koji obožavam, i eng, i mat, i inf, i tzk i tak......
pozz by ME

-14:15 - Komentiraj ( 2 ) Print - #

nedjelja, 02.11.2008.

Hello friends, how R U

Evo i mene, jučer nisam napisala apsolutno ništa, al dobro, nije mi se ni dalo približit kompjuteru, al dobro. S Lovrom sam sa pomirila itd., onak čovjek mi poslo e-mail u kojem me pita oću li se pomirit s njim. Ono, a ne, neću, pa hoć...Men je glupo reć bilo kom "ne želim se pomirit s tobom", osim ako to nije dečko koji me prevario, al dobro, neće mene dečki varat......thumbup i tako men došli terzići pa malo ono da ih vidim i tak. jučer smo imali goste, ono sve neočekivano...Jankoviće koji su poveli Leonarda i Dodu, nastavnika Gusića i Terziće koji kod nas dolaze već drugi dan zaredom, a tolko ih dugo nisam vidila. Eto, to je bio mali kratki post pa ako ovo čitate pročitajte

-11:26 - Komentiraj ( 0 ) Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Moja web stranica
Moja web stranica

Blog.hr
Blog servis

Bloger.hr
Blog alat

Svijet Bige
Odličan blog

Ankete

O mom blogu

Da li je moj blog dobar?
Super je. :-)
Grozan je. :-(
Onako. :-I
Nisam ga gledao/la.
Mogao bi biti i bolji.

View Results



O meni

Što mislite o meni?
Super si.
Ništa.
Dosadna si.
Pametna si.
Nešto peto.

View Results

Myspace polls