´*`~.·°*¤» A tRip iNto gReEn «¤*°·.~´*`

petak, 30.11.2007.

...retardirano čuvstvo !! ...

Znate li onaj osjećaj...hm ..osjećaj kad niste ljuti..kad niste razočarani...kada riječima ne možete opisati stanje u kojemu se nalazite? Ništa nema objašnjenja i što god da vi učinite u vezi toga ništa se neće promjeniti... ćak i da se promjeni uzrok, da ga više nema..doć će nešto drugo a to drugo će pak opet grist, žderat, jest, i buditi želju za novom promjenom i tako bez kraja! Želim reć sebi da zajebu svi, bacit osmijeh i reć si „ wow! “ danas si baš slatka, ko ih jebe..znaš da jesi !! Na malo toga smo ponosni na sebi...ja recimo mislim da imam baš slatku guzu... i boli me kurac šta netko misli, tko se slaže, a tko ne (iako nema nikog ko se ne slaže jelda?? ) al opet ti jebeni komentari! Tako me živciraju !! ARGH!! Koji je kurac ljudima...daj neka žive svoj život i okane se moga!! Ugl dobila sam poruku od Müceka, pročitala je i eto nasmijala se ...ima novi sastojak u papačinkama i sad to treba probati i učiniti moju guzu za centimetar, dva, tri veću! Bu a ha ha ha... prošla misao...post neće imat previše smisla no nevermind!! Hehe ... PUSA svima!! fino

- 21:56 - Komentari (25) - Isprintaj - #