The Last Broadcast

četvrtak, 22.01.2009.

Ptičarska zavjera


Danas sam nosila kutiju. U kutiji se nalazio preparirani golub. Prepariranog goluba su inficirali moljci. Prepariranog goluba inficiranog moljcima odnijela sam u karantenu gdje se nalaze ogromni zamrzivači. Zamrzivači su ga progutali kao da na nikad nije ni bilo.

Golub kao najraniji oblik telekomunikacije. Samo jedna majušna skica jednoga dana na radnom mjestu kustosa.

Leteći moji snovi kao ugojeni golubovi,
Daju mi snage da stanem na vage.

Image and video hosting by TinyPic
Galebovi na Coney Islandu, ne golubovi. Pernati su, a i lete.

Čaj sa pticama.To bi bilo tek.

- 23:03 - Komentari (37) - Isprintaj - #

srijeda, 07.01.2009.

Tranzicijski presjek međunarodnih odnosa


… ili možda da umjesto međunarodnih stavim međunožnih???

Neću na Babin kuk. Neću na fejsbuk. Fejsov buk. Ta novootkrivena moderna današnjih tokova civilizacije. Taj svemogući alat preko kojeg se mogu primati medeki. Balončeki (radije bih da mi se dadne koji baloner; ili da si guram raznobojna sočiva u oči). Srčeka. Paketići. Cvećke. Zvečke. Praćke. Packe. Tačke. Mačke. Spačke. Kvačice. Razmjenjivati i pokazivati gle-me-mama fotografije crno bijele i u boji. Gdje se valjda može elegantno razglabati o minuetima te stancama povijesnih i sadašnjih poetskih dasa. Razmjenjivati šablone (da su barem Šabani!) za goblene. Te još sijaset drugih stvari. U stvari to me sve sekira. Jer samim time neimanjem nisam kul. Nisam u kul-t-nim kul(t)-oarima kul-ture. Više sam nekako kul-topijska. Kul i ja pozdravljamo se još samo preko odvjetnika.

Neću da me se virtualno dira štapom. Jer sam staromodna morozna spužva. I imam madež u obliku slova Z ispod lijevog rebra. I imam veliki nos iz profila. I na slikama ispadam ko da imadem razdreljene oči i ko da zubima sjekutićima žvačem aute marke Zastava Stojadin za doručak. I ne želim znat što je sa Štefom iz petog ce koji je sad samostalni obrtnik za brave i ključaonice.

Jer ne volim sve što vole mladi nego stari. Jer sam indiferentna i latentna i svakakva još na entu –entna. Jer mrzim razglabat. I jer se mrzim družit. I jer sam sva opako naopaka I ljevoruka. I zato jer kad ne mogu zaspat snivam o priči sa Perom i Perom (genitiv; inače, Pera i Pero u nominativu) kojoj ću se smijati samo ja jer Pera drži dvije kokoši zvane Stojadin i Ferrari, a periodički sanja da jednom obljubi i precjednika zadruge Ljubana (parcijalni hommage Slavku Štimcu i Vlaku u snijegu). I jer vollim sintetičku Vartex ćebad. I jer volim Dejvovu televiziju i Lorrie Moore.

Balončeke po želji bušim noktom ili gazim gazimetrom. I nemoj da se netko počne slagat sa mnom. Bušim ga odmah.

Ko ‘oće njemu trulo voće.

- 23:33 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there