The Last Broadcast

srijeda, 25.07.2007.

Jedna slika govori vise od tisucu sedamsto pedeset i dvije rijeci


Slike su zacudjujuca pojava i strasan izum. Ilustriraju. A bogami i govore, a da rijec jednu ne kazu. To me uvijek neobicno osupne, ali nakon par minuta razmisljanja mislim da mi se daske ipak posloze u jedan niz kucica od drveta.

Spretna kakva jesam spazih zlatnu priliku ovjekovjecit jedan ushiceni trenutak dijaspore, krvi, suza radosnica i zemlje tudjice. Dakle, kompozicija se sastoji od:

-jedne tube jetrene Gavrilovic pastete (moj poklon njoj - jer sam najbolja drugarica i ona me voli vise od svega)
-dvije kopije besplatnih londonskih novina London Lite, kao podloga za umjetnicku komparaciju domaceg autohtonog proizvoda i neprijateljskog medija
-plasticna casa puna hladne kave sa karamelom (light verzija, da ne bude zabune, jer ja sam ipak zensko utegnuto u doljespominjanu haljinu); kao ilustracija kapitalisticko-globalisticke ruke pod kojom stenjemo i cije radnje pohodimo; kao neki socijani komentar na potrosacko-megalomansko-fasisticko drustvo u kojijem se zivi ovijeh dana, mjeseci, godina
-kraj kompozicije jer ponestade objekata koji bi se mogli nasadit na stol





Mislim da je samo pitanje vremena kad cu zapocet stvarat vlastito fotografsko remek-djelo. A i svidja mi se ovaj ljetni hit mjeseca. Posveceno svima onima koji se ovih dana pracakaju u moru.

- 10:00 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there