The Last Broadcast

srijeda, 14.02.2007.

Zlokobne zackoljice stranih jezika: engleski


I tako jos ovih preostalih par tjedana na poslu kuburim, prepravljam, ispunjavam, dovrsavam. Ladna ko spricer jerbo sta mi mogu ako ne dovrsim onu supervaznu tabelu u Accessu? Otpustit me? Hihihi. I fino vise nego nadobudno i nadasve savjesno odo' pogledat u zajednicki nam inbox. Da, da, imademo i to cudo. I dobro. Spam ovaj, spam onaj, sunka ova, sir taj i taj (Spam je ovdje brend za sunku u konzervi koja je othranila citavo britansko otocje u trenucima Blitza u 2. svjetskom ratu). No, dobro, naidjem na nesto sumnjivo tipa naslova Draga ce vam zahvaljivati dovijeka za to. Aha, 'oce, 'oce, draga nema pametnijeg posla za radit. Pa udarh citat. Red po red. I mislim, pa nije ovaj spam tako ni los. Nema Viagre. Nema nekih produzetaka koji zivot znace. Sve sto nude je neka olovka.

Hm, kako sad olovka? A dobro, ima ih raznih, ko bi ih znao, valjda neka magicna penkala sto bljuje tintu i ne zamrci biljeznicu. Ili neka penkala koju nakeljis na rame ko one flastere za odvikavanje od pusenja (nicotine patches). Nema seksa, nema bludnicenja, nema striptiza. Kako sad ovo da bude neki preveliki spam? Ovoga puta nam se cak ni Elvis licno ne obraca (stono nam se obratio neki dan, dakle, ko kaze da je Elvis mrtav laze ko perfidan pas i zasluzi da ga se udavi u plicaku).

Spazih kolegu Sveda i kolegicu najmladju na poslu (onu koja je rodjena punih 11 godina nakon mene). Te ih hocu zaintrigirat i pocnem im bulaznit: nu ovaj spam, pih, koja je to mlaka tek zgrijana voda, nude neke flastere! Te im idem slovkat: pen-is patches... Jada, jada, jada. Nista. Muk. Mislim si, sta mucite, majku vam vasu sjevernjacku (Svecka i Essex, jel')? Pa fino kaze PEN-IS, dakle, olovka jest, odnosno, olovcim (nepostojeca glagolska izvedenica od imenice olovka), dakle, postojim.

Kad su se ufatili hihotat ko mazge, a ja blejim ko trostruka mazgetina. Sta? STA? Smijesno, jel'? Pa sto sad izvalih, bogamu poljubim? Znam da sam oficijelna dvorska luda na poslu, ali ovo ne ocekivah! Rekli mi, povezi bogati, POVEZI! Da su mi konopac u rucerde stavili ne bih znala koherentno povezat. Pa idem ponovo citat, i to polako: PEN-IS...

Nemojte me zajebavat!!!!!!!

Propadoh u uredskosivi tepih od srama. Je, da, olovka. Ne bih je, izgleda, znala prepoznat ma ni da mi se oko iskopa njome, a kamoli ista drugo. Dovoljno me bog kaznio i sa ovih deku mozga sto ga imam.

Lijepa pjesma.

- 22:30 - Komentari (46) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there