The Last Broadcast

srijeda, 16.08.2006.

Kad se vrijedne rucice sloze...


...dobije se suha figa.

Htjedoh se pohvalit kako sam udomacena i kako obozavam domacu atmosferu. Toliko da u deset sati navecer, ko neka babaroga, idem pec kolac. Za veselicu za muzejske nam dobrovoljce sutra navecer. Ah, kako sam dobra! Ono, kao mogu ja to u cas posla zamijesit, ispec i mirna Bosna, opanci svima, obojci nikome, vuk sit, koza cijela, kuharica sretna i spretna.



Prije katastrofe.


Umjesto trijumfa ucinih gastronomsku verziju space shuttlea Columbia. Onaj sto je vec bio osudjen na propast docim je uzletio. Kad vec izmramorirah citav kolac (mramorni kolac, jelte) cik-cak i dijagonalno, momentalno padoh u afan jer se sjetih da ne stavih prasak za pecivo. Odnosno, ono sto bi trebalo podic tijesto. Posto ovdje brasna dolaze i u verziji da je prasak vec umjesan, tzv. self-raising flour. No, pametnica kakva vec jesam stavih ono brasno bez. I kao sjetih se, aha, moram stavih prasak posebno. U isti momenat zaboravih tu instrukciju i nastavih dalje gazit nemilosrdno grkljanom u koprive, ni ne znajuci da je jedini put od tada onaj nizbrdo. Put katastrofe i ocaja. Nema problema, kazem kolegici danas, ispec cu ja kolac. Ono, bit ce domaci. Hvalih se, dapace.



Nakon sto uocih majusnu greskicu. Prekasno. Finalni rezultat bijase pretuzan za ovjekovjecit. Pustimo suzu za mramorne (zagorske) brege.


A sto da kazem? Katastrofa gastronomskog opsega. Ravno ko Slavonija. Ko palacinka. Ko Motorkros secerna tabla. Tabula rasa. Katastrofa. Masakr bez teksaske motorne pile. Smrmosih ga. Adijo Mare. In memoriam.

Malko se ipak digo. Malcice. Velikim naporima. Ali je netom herojski pao. Srusio se. Izdahnuo. Molim minutu sutnje.

Sad da idem govorit da stvarno znam kuhat (sto znam, to mi se ne moze osporit - NE DAM da mi se ospori) nitko mi ne bi vjerovao. S obzirom da u ovih 10 dana sto su mi jos preostala do Lastova imam samo 1 slobodan dan i dobro je proslo. Recimo, ne srusih i ne zapalih kucu. Uostalom, tako mi i treba kad se idem igrat americke domacice.

Molim boga da Yello preskoci ovo u siroko-hiperbolicnom luku.

- 23:35 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there