The Last Broadcast

srijeda, 05.07.2006.

Ljetne skice zivotne, dio prvi


Nema vece miline i divote doli otic na britansku plazu. Takove plaze su specificne po svojoj divoti i krasoti. Zapravo, zajednicki nazivnik im je da imaju sunca otprilike koliko ja pameti; da ih pohode Britanci, a ne strani turisti; da ti britanski turisti u duhu stereotipa i tradicije nose marame zavezane oko glava i da jedu odurni sladoled bez ukusa i mirisa koji ima zataknut Cadbury's Flake 99. Usprkos tome sto Brighton nazivaju London by the Sea (poradi ogromne koncentracije Londoncana koji okupiraju mjesto vikendom ili se odsele tamo u potrazi za relativnom idilom na moru). Za stan sa pogledom na more nece ostat nista baksisa od recimo milijun. Funti. A moze i par. Milijuna. Funti. Ne zivi Nick Cave tamo dzaba (jos samo da mi ga je vidit u kosulji sa havajskim motivom: tako kruzi ovdasnja legenda, da se doticni moze vidit u tom izdanju).

Na brightonskoj plazi preko vikenda zna bit po par tisuca ljudi. Ko je mazohista slobodno neka se tad zaputi tamo stajat na svakojakim glavurdama i ostalim udovima pacenika koji su bili dovoljno pametni da se tamo zateknu u to doba. Posto sam ja maltene lokalac obicno se seretski zaputim tamo ponedjeljkom kad nema skoro nikoga.

Nema veze sto je plaza sva kamenita i sljuncana u jednom. I sto nema hlada sve i da dubis na laktovima. Drugim rijecima, il' se przi il' tamburu kupi. Tj gori. Ja sam sasvim slucajno izabrala nehajno przenje. A nisam se ni suncala nego samo sjedila i zjake prodavala naokolo. Zbog te pametne odluke zaradila sam: izgoreno lijevo rame (vec opjevano u prijasnjem postu) koje sad lijecim njeznim poljupcima svojim i tepam mu njezno da izdrzi ovu torturu. Sve to usprkos tome sto stavih faktor 50 na sebe. Takodjer uspjeh zaradit bijelu traku posred cela. Odnosno, celo mi je izgorilo u cudnovatom stilu Bjorn Borga i njegove trakice za kosu. Ovo je do sad najmisterioznija pojava u zivotu mome.



Brighton. Navodno ove nozurde u pozadini pripadaju meni.


Nakon nekog vremena odlucih stat u more. Tocat noge, jel', jerbo potraga za bikinijem se bjesomucno nastavlja. More je ovdje fleksibilan pojam. Nit sivo, nit plavo, nit zeleno. Ali ajde de. Smrzoh se u roku odmah. Pa mislih, eh, aklimatizirat cu se ja, to je samo takozvani termo shok. Pa capam po plicaku jos par minuta. A sa svakom minutom se smrzavam jos i vise. Nes' ti mora i zimogroznosti. Na kraju ipak jos progutah saku mora. To mi je opsesija. Uvijek moram probat jel' more jos uvijek slano kako kazu.

I tako odmorna, isuncana i nakupana napustih doticnu plazu i odjahah natrag u unutrasnjost.

- 23:40 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there