The Last Broadcast

ponedjeljak, 03.07.2006.

Skrusena ispovjedaonica jedne babe


Jer sam lijena. Jer je zvizdan (iznad 30). Jer se polako pretvaram u Anglo-Saksonku (izgorih na brightonskoj plazi danas ko najogavnija seljacina - izgorilo mi lijevo rame). Jer ne radih danas. Jer potraga za bikinijem u kojem ne izgledam ko Zetor kombajn/motokultivator u jednom i dalje traje. I jos tisucu jer.

Kakvih se sve strahota i uzasa i strava i nocnih mora ne nagledah u ovih par dana u nje, nje, nje i nje skruseno priznajem da nemam bas nikakvih strahota za prijavit. Vecina mojih grijeha se svodi na to da sam u mladjahnim danima posto-poto htjela bit babuskara. A sad me babuskarstvo vec dobrano stiglo i nema mi pomoci.

1) Dio jednog od ormara. Sveukupno ih je 2. Puna. Dupkom. A sve zbrda-zdola. Da mi mate' vidi ovo ne bi joj bilo lako.





2) Nekad su mi jakne bile fetis. Sad vise ne. Ovo ne bih na sebe ni mrtva, ni ziva vise tandrcila. Nekoc zivjeh u zabludi da cu bit poslovna i uspjesna zena. Umjesto toga postadoh zena-koja-se-bavi-umjetnoscu. A slobodnoumjetnicki integritet si mogu macku o rep zakacit. Ko i ovu jaknu. Ko je hoce uzet, saljem mu je. Placam i postarinu.





3) Ovo i nije tako lose. Ali nije upalilo sa Gruzijcem kojeg htjedoh obrlatit dok mi je meka i podatna ramena pokrivala ova jaketa. Umjesto toga zalijepio mi se neki fotograf. Koji je bio ruzan. Dakle, losa sjecanja cine i jaknu losom. Nikad je vise poslije ne metnuh. Nazvala bih je jaknom zaljenja i ceznje. Jakna zvana ceznja. I sam Tennessee bi mi pozavidio na ovome.





3) Nekoc zivjeh u zabludi da mi uzorak ogromnih cvjetova dobro stoji. Zabluda je moje drugo ime. Opet ponavljam, nije sos los, ali je bapski. A tek kad se sjetim da sam prije par godina mislila da izgledam tako chic u njemu... Bozemipomozi.





4) Prada cipele. 'Prazne' i provincijsko dosadne. Koliko ih platih (ne usudim se rec), a koliko nosih (marginalno se vise usudim rec: 2x), treba mi za kaznu izvrsit potpunu lobotomiju mozga. Ili me mucit skakljanjem guscjim perom. Moze se vidit i prasina koju ne obrisah sa njih ima vec ohohoho godina. Za bolju autenticnost. Strava.





5) Jos jedne cipele. Sodoma i Gomora! Babuskara i babetina u jednom. Dovoljno je da kazem da te cipele ovdje nose stare penzionerke i knjiznicarke usidjelice. Jer su izuzetno udobne. Jebo udobnost! Nemam pojma zasto ih jos uvijek drzim u ladici umjesto da zagadim okolis i frknem ih na smetliste!! Odvratno. Di mi je bio instinkt za modu prije 10 godina djavo bi ga znao!?





6) Top. Sasvim pristojan i solidan. I nosila bih ga ja. Da nije tako disproporcionalno napravljen. Za sise tijesan (odnosno, jedva ih strpam), a naramenice se ne daju regulirati. Tj naramenice su mi prevelike. Jerbo je to broj koji inace ne nosim, koji mi je prevelik. Ali u moj standardni broj nisu ove nesretnice mogle stat. Pa odo' broj gore. Situacija: tijesno u poprsju, naramenice klize. Seljobeljizam na djelu. Dakle, obuceno 1x i to u intimi sobe moje. Prizor koji je pri tom uslijedio bijase pregrozan. Akcija abortirana.





Svaki daljnji komentar je suvisan. Odo' si sad vidat izgoreno rame.

- 19:57 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there