The Last Broadcast

nedjelja, 29.05.2005.

Escape from LA (iliti ni Snake Plissken se ne bi posramio)


Hm, jutros kad ostavih LA iza sebe malo mi bijase zao. Ipak sam ga na kraju, ako ne zavoljela, onda tolerirala. Nije bila ljubav na prvi pogled, ali naucili smo tolerirati jedno drugo. Mozda zato jer sam drugi dan (nakon one pjesacke katastrofe) ipak uzela stvar u svoje ruke i vozala se okolo naokolo. Moram reci da vozit po LA-u je piece of cake u odnosu na voznju, recimo, Londonom. Sve su ulice pod pravim kutem, nema kruznih tokova, sve tece relativno normalno, usprkos dosta gustom prometu. Jos uvijek zjakam na ucestlost parkiranja i jeftinoce istog te benzina sveukupno. Naravno, imala sam malu epizodicu pokusaja punjenja rezervoara benzinom na benzinskoj po prvi puta. Veli znak da moras platit unaprijed ako placas gotovinom. What the fuck??? Motala sam se okolo-naokolo pumpe ko neki gangsta rapper oblijecuci oko pumpe, nemajuci apsolutno blage veze sto da radim. Dobro, velim, necu sad prtljat s gotovinom, pri tome se cudeci kako sad platit, a nisam jos uzela benzin??? Ali ni sa karticom nije islo jer me pita za ZIP code. ‘Alo? Nemam ja to, ja imam postcode. I tako je bilo dosta polu-zabavno jos jedno 10-ak minuta, da bih se na kraju ipak odlucila pokazati moje totalno neznanje frajeru za pultom. Veli on, da, trebas prvo platit gotovinom, a onda tankat, ali za tebe, ‘aj mozes prvo uzet benzin pa onda platit. Bit ce da se sazalio nad sudbinom mi gorkom i valjda je vidio da sam dosta jednostavnog uma pa da se sad ne ide zajebavat, pustio mi je.





U supermarketima se cudim ko pura glisti gigantskim pakovanjima svakojake hrane. Neka vrsta Rame: pakiranje od nesto vise od 2 kile!! U ime Oca i Sina… Sve je u super ogromnim velicinama, a bezobrazno jeftino: nije ni cudo da covjek moze otic u vrazju mater u vrlo kratkom dobu. Recimo, meni ne bi trebalo puno: aproksimiram, jedno otprilike mjesec dana i kola bi vrtoglavom brzinom pocela ici nizbrdo. Nikakvo dizanje gvozdja mi ne bi pomoglo.

Pravo otkrice u LA-u mi je bila Venice Beach. Otkrice jerbo nisam beach babe tip koja se uzbudi I na samu pomisao na plazu i more. Docim sam se sparkirala (i to odmah do plaze, za 5 dolara cijeli dan: aj ti parkiraj u Brightonu em do plaze, em za samo 2,5 funte cijeli dan: mission impossible) zadrecala sam se od uzbudjenja i pohrlila u ocean. Dobro, samo sam noge tocala jerbo je more super-duper hladno, ali i to mi je bilo dovoljno. Htjela sam si iznajmiti role, ali buduci da sam zadnji puta na role stala otprilike u 4. razredu osnovne skole. Vidjeci kako ostali ljudi brzo grabe, odlucila sam se radje za bicikl. Iako se ni na bicikl nisam bila uspentrala jedno 20-ak godina. Ukocenila sam se ko mutava jedno prvih 5 minuta, glavinjajuci uzduz i poprijeko. Svejedno, na kraju sam dogurala do Santa Monice (Santa Monica Pier) I natrag, U jednom komadu. Sjetila sam se i na Marisi, docim sam vidjela dizaonu gvozdja na otvorenom zvanu Muscle Gym. Takodjer joj uslikah havaianas japanke koje ni mrtva ne bih obula na sebe. Venice Beach: gomila turista i tzv. "Alternativnih" ljudi koji nude sve i svasta: od gatanja do raznoraznih prorocanstava.





Onda sam se jos malo sepirila po LA-u vozajuci se po krivudavom Mulholland Driveu i slineci nad kucama u Hollywood Hills. Sudjelovah i u pravom druzenju autenticne blogerske rvacke mafije na jednom mjestu. Za pravi autohtoni dozivljaj usput sam jos imala cast vidjet policajce kako bustaju neke hookers na Sunsetu (a skoro i mi svi bijasmo busted kao hookers i pimps jerbo smo se libili slucajno cekajuci na plocniku hooker-style).

Uglavnom, da ne duljim vise, trenutno sam u Sequoia National Parku: vrucina upacila ko blesava, krajolik kao u filmovima, The Cult drezde u autu. A za LA: mislim da cu mu se vratiti kad-tad. Kao sto sam vec rekla, nije to bila ljubav na prvi pogled, dapace. Ali nekako sam imala mini suzu u oku kad sam se jutros oprastala od njega.





Kao sto bi kalifornijski gubernator reko; I’ll be back!

- 04:36 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there