The Last Broadcast

srijeda, 18.05.2005.

Being John Malko... errr, Xiola Bleu


Jucer je kraljica imala svoju govoranciju. Naravno, tradicionalnu, prije nego je sa radom pocela nova vlada. Tek toliko da se zna tko tu vedri i oblaci. Mozemo mi imati Toncija, Gordona, parlament, (shatro)demokraciju, ali kad dodje da se veli popu pop, a bobu bob: nes' majci utec'! Monarhija oli bust! Posto sam jucer imala slobodni dan, htjela sam ga korisno iskoristiti i imala sam najbolju namjeru rasprostrit cebe po sredini dnevne sobe sa raznoraznim asortimanom britanskih papirnatih zastavica (da mogu bolje zamahivat i mlatarat okolo: skoro sam srusila vazu s cvijecem), sesira od stiropora, 'rane (vec sam bila raskrpotila 225-gramsku vrecicu gumenih bombona) i pica, ali shipak: nisu prenosili lajv. Pitam ja jutros frenda da zasto sad kraljica mora laprdat kad nema nekih prevelikih ovlasti osim na papiru? Najobziljnije mi je rekao da zato da ima kaj za radit. A dobro, netko laprda u prazno s govorancijom, a netko (poput mene) cisti perzijske tepihe, prasinu i paucinu sa umjetnina cijeli ponedjeljak. Life's a bitch!

Kad smo vec kod kuchki, sanjala sam da si moram kupiti majicu u Los Angelesu sa natpisom LA Bitch From Hell. Ne znam da li postoji, ali od jutros ja sam zena s misijom. Kupit to i posjetit Liberaceov muzej u Las Vegasu. Vec su me na poslu optuzili da sam gejpeder u zenskom izdanju. Nisam imala bas neki protuargument da pobijem tu teoriju. Jos i sad razbijam glavu sa time: jesam li ili nisam? Hmmm...

Jos i to: receno mi je da kolega Sved i ja meljemo najkolosalnije gluposti na poslu. Tj da smo mega-sampioni u tome (ajd, barem u necem). Kad god nas kolege cuju da trabunjamo, trabunjamo o najnesuvislijim stvarima. Jedan od proslotjednih hitova nam je bila diskusija o Richard Gereu (kako smo dosli do njega nemam pojma) i malom glodavcu (gerbil - zaboravih mu iskonsko ime na rvackom). Nisam imala pojma o cemu on to brije pa mi je izricito bilo receno da moram napraviti domacu zadacu za slijedece jutro. Sto sam, revna kakva jesam, i napravila. Bilo je vrlo zanimljivo. Sad znam puno znacenje glagola (gerund, ako se ne varam) gerbilling.
Takodjer s vremena na vrijeme se zabavimo gutajuci helij iz snopova balona koji znaju ostati sa nekih 'zabava' od prijasnjih veceri koje se priredjuju u muzeju. 'Progutamo' svaki po jedan balon. Naravno, u trenutku kad se nakrkamo plina, obicno zazvoni telefon, na nasu opcu infantilnu histeriju jer se moramo javit. Totalni profesionalizam na djelu. Oh, Bog da mi prosti: tako je to kad se nadju dvije djevice na djelu. Treba nam dati kramp i motiku u ruke, te marsh u kamenolom ili rudnik: pa da onda vidis!

Erno Goldfinger na slici. I pogledah dokumentarac Stalking Pete Doherty. Sve sto sam zakljucila jest da je reziser Max Carlish moron. Pete je rock'n'roll klasika (pogotovo kontroverzna scena gdje 'lovi zmaja'). No, svejedno, cak sam i ja pozelila udati se za njega, a ne samo Kate Moss. Ahem, Pete, mos' mi serenadirat kad god 'os. Znam da je bigamija ilegalna, ali dobro de sad...

- 10:39 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there