The Last Broadcast

srijeda, 11.05.2005.

Paid tha cost to be da boss


Kocka je bacena. Ilea iacta est. Kocko smo vrgli. The dye has been cast. Frlime ja kockata. Nastavi niz: dalje ne znam. Na kraju, iduci logicnim (!) procesom eliminacije, Motley Crue su otpali. Ostao je Snoop Dogg u igri. Drugim rijecima, pojednostavit cu za one koji nisu navikli na moju stilsko-mocnu kriptografiju: odjebah Motley Crue koncert u korist nekog tamo narodskog covika zvanog Calvin Broadus. Moram opet malo skrenut: recimo, fasciniraju me ljudi koji imaju ta scenska imena. Jer, osim ako to ime zakonski nisu urezali u drvo, onda im u putovnici sigurno pise ovo staro.

Dakle, zamisljam si Snoopa na carini: nema sad tu "Yo, Snoop, wassup? Shizzle my nizzle, man!" Nego, "None of this nonsense here, Mr Broadus."

Neobavezna digresija i kutak za zamislit se: Snoop jos nije rasprodao koncerat. Fischerspooner jesu (o tome kako sam ijopet zakasnila kupit karte na vrijeme necu jer cu se zasuzit u vrlo kratkom roku). Tko je sad tu veca faca, pitam se ja? A nis', preostaje mi svemoguce cmoljenje nad sudbinom gorkom.

Uostalom, koja pomrcina uma mi se desila, ne da nije za povjerovat, nego jednostavno rvacki vokabular nije dovoljno prebogat za opisivanje takvog neceg. Da, pao je koncerat. 12.7. na Wembleyu (iako, ja sam vise Jay Z nego Snoop Dogg, ali ajde de sad). Prvo sto pomislih je da ce Marisi i mene ukokati hrpa Yardiesa (kriminalni gangovi Jamajkanaca koji harace Londonom) pa sam malo panicarila i histerizirala Marisi na uvo. Kada mi je ona rekla da nece jerbo cemo se upicanit ko white hos oliti bitches, ufatila me jos gora panika. Dobro, mogu jos skuziti da me pokosi i opali Yardievski kundak i metak, ali za obuc (iliti podabuc na Marisi-jeziku), e, to je vec kolosalni problem. Naime, priprijetila mi je da se ni pod koju cijenu ne smijem obuc u vec poznati i rado primijenjeni Xiola-pseudo-intelektualni stil. Nego da moram utegnut sise i isprcit guzicu. Da se sto vise vidi i jedno i drugo. Dobila sam zivcane napadaje jerbo intelektualni stil je sve skrivati, moto less is more i takve fore koje nisu cuttale nikakav mustard kod nje (rezale senf na doslovnom prijevodu; inace u ovom kontekstu bi bilo nisu je jebale 5 posto, zdravoseljacki receno). Snebivam se i svisnem od muke ako pokazem golo rame, a kamoli nesto gore.

Dakle, preostala mi je jos domaca zadaca. Marisi ce ziher pitat i ako ne znam rusit ce me na ispitu. Pa cu morat na popravni. Od Snoopa znam circa 4 pisme. Od te 4 2 ih je sa Pharrell Williamsom. Jedna sa onim odurnim Justin Timberlakeom (koju trenutno ucim na pamet jerbo ima relaciju Los Angeles - Las Vegas). Moram se potrudit naucit da hood lingo. Recimo, ovdje mogu vjezbat do mile volje. Rekla sam joj nek me vodi shoppingirat da se mogu obuc po poslijednjoj hood modi. Za svaki slucaj ako nas Snoop pokupi na pozornicu pa da mu mozemo otpjevat Justinove dionice u Signs.

Ne znam kako ce nas gansta in da hood javnost prihvatit. Ne znam 'ocemo li se sporazumijevat po 'naski', aka kvazi-bosansko-purgerski? Zapravo, nista ne znam. Samo se nadam izvuc zivu glavu. Pass that Hennessy, bro'!

Dablja bijase u Gruziji. Vidim, i njega su fino Gruzijci na'ranili. "I learned first hand what it means to be fed by a Georgian. I'm really full. And the food was great." Mislim, kaj je sad, svi bi ili u Gruziju, ili na Gruzijce, e, ne moze! Sekcija: ucimo gruzijski, lekcija broj 21: za Marisi: Gilotcav dabadebis dges!

PS Royale, u pravu si, kaj ces, sramotim se, a ucila sam (ko fol ucila) latinski u skoli. Te jos jedan blamaza apdejt courtesy of Daut. Koja sam ja bukva tvrda, uzas!
I da napravim sveto blamazno trojstvo, izblamirah se do jaja kod Mante. Kriminalno!

- 10:51 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there