The Last Broadcast

petak, 06.05.2005.

Not a lot to smile about, Tony!


Ajde, gotov je i ovaj cirkus. Policije ko plijeve jutros na Kings Cross Thameslink stanici (mos' mislit kako su potrebni bas tamo). Iako nisam mogla glasati u parlamentarnim izborima cijeli cetvrtak sam bila uzbudjena ko malo dijete. Naravno da je mene lako uzbuditi sa vrlo jednostavnim stvarima. Uostalom, jedva sam cekala vratiti se s posla i otrcat u seosku crkvu gdje se odrzavalo glasanje. Cak sam si uzela taksi da brze stignem do odredista. 3 funte i 40 penija. Nisam normalna. Stojeci u redu zabavljala sam se zvirlajuci naokolo: vidjela sam da si besplatno mogao pokupiti video kazetu s naslovom u stilu 'In the Name of Our Father Lord Jesus'. I ovako nemam vise video rekorder, nego samo DVD player pa sam teskog srca propustila ovu gratis akciju. Jos nenormalnije je bilo to da sam mislila glasati za Serenu Tierney (LibDem). Skuzih tek dok stajah u redu da je Serena kandidat za parlamentarne izbore, a ne ove moje seljacko-lokalne. Kaj sad?? Brzo sam morala promijeniti taktiku. Srecom odmah sam ugledala plakat za lokalne kandidate i pocela me je tresti nedoumica, posto se na ovoj lokalnoj listi nalazio i kandidat Zelenih. Sve se premjestam s noge na nogu, hmpham u sebi, a red se pomice naprijed. Vec su mi bili tutnuli listic u ruke, ulazim u separe, jos uvijek ne znam: Zeleni ili LibDem??? I na kraju mi ruka sama ode do liberaldemokrata i kvit. Gotovo. Amen.

Promatrala sam presjek seoskog stanovnistva sto je glasalo. Nije kazalo na dobro. Vecina ih je penzica i radnih ljudi 'u godinama'. To znaci (ovdje na jugoistoku) samo jedna rijec: Tory. Moja constituency je cvrsti Tory. Nicholas Arthur Charles Winston Soames. Na zalost nemam pravo izraziti protest protiv toga. I eto, ovi izbori su me ponukali da se konacno prijavim za britansko drzavljanstvo. Da dobijem to pravo jerbo mi svaki mjesec uzimaju od place. I onda da nemam pravo glasa? Ne moze! Jos nesto: idu mi na strahovit zivac ljudi koji ne glasaju ili koji se vade sa 'E, kaj cemo glasati, i ovako nista ne mozemo promijeniti.' Ma da, najlakse je naguzit se i kukat kako nista ne valja i nista ne poduzimati protiv toga. Onda i zasluze tocno to sto su dobili: nista, tj suhu figu! Moj glas mozda i nece puno pomoci, ali barem znam da sam probala i nesto napravila. Da nisam peglala lijenu guzicu, kukala i zapomagala, nego sam nesto napravila. Za sebe.

Toliko sam htjela glasati za parlament da sam pomisljala krisom uzeti pozivnice ljudi koje znam, a koji nisu zeljeli glasati. Ono, tko te pita, ne moras donijeti nikakav drugi means of identification jer je pozivnica upravo to. Opet stojeci u redu zvirlam po stoti put i ugledam upozorenje da je pokusaj gorespomenute diverzantske akcije vrlo opasni prekrsaj i da se kaznjava sa 2 godine zatvora. Hmmm, dobro sam prosla. A mozda da glasam po par puta? Tko bi to skuzio? Ali, dosjetili su se i toga: i to je, navodno, vrlo ozbiljan prekrsaj koji se kaznjava sa 5000 funti globe. Dobro, toliki anarho-revolucionar ipak nisam.

Laburisti su dobili povijesni treci termin. No, nece vise imati toliku vecinu kao prije. Pobjeda, da, ali trebaju se najozbiljije zapitati kuda ce se kretati u slijedece 4 godine. Jer, nastave li ovako bahato se ponasati, izbori 2009. ce dobiti konzervativci. Ziher. Mislim da su LibDem prosli cisto solidno. Konzervativci su isto tako dobiti dosta glasova, dovoljno da se osokole za ofanzivu u slijedece 4 godine. Mislim da nije toliko bila presudna malogradjansko razmisljanje konzervativaca u obliku imigracije (naravno, imigracija je bauk), vec Blairovo perfidno laganje u vezi Iraka i oruzja za masovno unistavanje. Laganje. Kako vjerovati politicaru koji se toliko nalagao? Naravno, i ostali lazu koliko su dugi i siroki, ali ovo Tonyjevo je bilo kolosalno kraljevsko laganje. I ignoriranje apsolutne vecine stanovnistva koja je bila PROTIV rata. Ali ne, samo on i americki mu kompanjon su u pravu. Kao secer na kraju jos kaze da, hm, bas i nije sigurno da li je postojalo WMD (weapons of mass destruction). Da, hvala ti, Tony. George Galloway je uspio dobiti mjesto u parlamentu, u Bethnal Green & Bow okrugu (okrug sa vecinskim muslimanskim stanovnistvom). A laburisti su imali vecinu od preko 10,000 prije 4 godine.

U srijedu sam radila prekovremeno jerbo je bilo predavanje o William Hogarthu. Posto je moj posao, oh, tako glamurozan, morala sam gostit Ian Hislopa (uvodni govor) i Michael Palina (kao jednog od gostiju). Sluzilo se pivo (predavanje je sponzorirala pivovara Fullers). Zvjezdana prasina, o, da!

- 10:25 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there