The Last Broadcast

ponedjeljak, 25.04.2005.

Leave your baggage behind, you won't need it tonight, enjoy your flight


Dakle, Xiola se opet prikrpala metropoli vikendom. Kaze Marisi, aj, dodji, spavat ces u mene, krkarit cemo i gledat raznorazne degutantne kozmeticke procedure u zivo na teve. Mislim si, ajme, pa ima li boljeg provoda subotom navecer? U pripizdini sigurno nema pa se zato i odlucih na podhvat zvan 3 dana jahanja da stignem do mondenog kutka gdje cu provesti slijedecih 24 sata.
Ljestvica uzbudjenja: umjereno do pretezno velika.

Vec na pocetku Marisi me upozorila da ima gripu i da ne odgovara za ponovo iscasivanje ramena. Mislim si, sta je to u odnosu na zanosnu cinjenicu da cu ponovo uskicat i Cimera i Gruzijca na jednom mjestu. Gruzijac je zazvonio, Marisi se preko interfona zadreknula Ooooooj, Gruzijaaaaaaac!, te ga je malko zajebavala sa otvaranjem vrata. I eto ti njega, onako svog mladog i prposnog, te me sarmantno decko pristojno pozdravi, a ja smrsmosim neki odzdrav i pozurim ga se maksimalno izignorirati da ne skuzi da brisem sline u kutovima ustiju i da ne kaze Nu, evo stare perverzne babetine, koji uzas, jebote! Bila je neka otprilike poluminutna konverzacija o Bodyrockersima i kako se sad pjesma pojavljuje u nekoj reklami za pivo, ali ja sam se namjerno bila udubila u trackanje trepavica maskarom i galantno ga prepustila carima Cimera. Takodjer sam se ponadala da ce Gruzijac ponoviti svoju kvazi-kurvarluk paradu u donjem vesu, ali avaj, nista od toga. Zbog toga mi je bilo malo cemerno u dusi, ali u principu sam stoicki podnijela taj ne-dogadjaj.
Ljestvica uzbudjenja: nadnaravno visoka.

Odluka je pala: vikend krkacina ce se odvijati u lokalnim okvirima, a poslije kino. Marisi se, po obicaju, nije mogla skockat i odlucit koji film da odemo pogledat. Gnjezdila se jedno pola sata i ko fol meni ostavila odluku, ali svaki puta kada bih joj rekla idemo gledati to i to, rekla je, ne moze, ali reci jos jednom, e, to ce biti zadnji puta, kako kazes, tako ce i biti. Mislim si, a sacuvaj me Boze, dobro da nije ona bila JFK kad se nije mogao odluciti da li da pritisne gumb za nuklearno oruzje 1961. Odluka je pala na Constantine. Poradi Keanua, nad kojim i ona i ja slinimo.
Ljestvica uzbudjenja: mala do umjerena.

I tako, odemo krkat. Marisi me vodila spretnoscu jegulje, pri tome vjesto izbjegavajuci da ne zgazimo u jedan obilni primjerak pasjeg izmeta na plocniku. Popratne pricice i posalice su se uglavnom svodile na Brazilce (i raznoraznim perverzijama i nacinima na koje spolno opce), te Marisin neobicni i osebujni san. Nisam se usudila ispitivati za Gruzijca pa sam samo kimala glavom. Iskrkale smo brdo mljevene govedine, usvinjile se ko prasice (za divno cudo, nismo znale trebamo li jesti sa bestekom ili ne) i na kraju ostavile hranu na tanjiru. Pucale smo po savovima.
Ljestvica uzbudjenja: privremeno suspendirana poradi prepunog zeluca.

Krkacina over, dodjosmo opet do Marisinog dvorca (u Marisinom slucaju, ona je opet odcupkala, ovog puta na sjajnim zeleno-rozim stikletinama na koje je spiskala zadnje pare u Brazilu). Disale smo na skrge jer smo bile prezderane. Usprkos tome sto sam se osjecala kao nasukani 15-tonski kit bila sam izuzetno uzbudjena jer mi je ovo bila zadnja prilika jos jednom snimit i Gruzijca i Cimera prije nego odose dernecit. Da izbjegnem buljit u gruzijskog covika, prtljala sam nesto po mobitelu. A gruzijski covik je buljio u mene i ijopet lijepo pristojno pozdravljao, a ja mutava ni beknut (stono bi Makedonci rekli, divo kuche). Nakon jedno treceg pokusaja ipak sam digla tupastu glavurdu i slatko mu uzvratila. Milo me je pogledao i otperjao sa Cimerom. Gorko sam uzdahivala, ali tako mi i treba kad se ponasam ko mutava seljankura. Sa Cimerom sam se bolje i pristojnije ponasala, ne znam zasto. Iako me je i on opet oslijepio sa silnom ljepotom svojom.
Ljestvica uzbudjenja: enornmno-eksplozivno visoka.

Marisi je opet pizdila nad Cimerovim neopranim sudjem, mrvicama i nepropisno pojedenoj naranci, te nepropisno posudjenim CeDejima. Pali su mi na pamet kraljica Elizabeta i njezin muz princ Philip. Zagrijavale smo se sa CSI:NY. Sramezljivo sam upitala da li se Marisi svidja Rufus Wainwright. Odbrusila mi je da NE! Vidla sam da sam nasla crkvu u kojoj cu Boga molit, pa nisam vise spominjala slicne nebuloze.

A sad dosta o mracnom objektu mojih perverznih zelja. Constantine je toliko los film da naprosto nemam dovoljno rijeci u mojem bogatom vokabularu da ga opisem. Iako smo se Marisi i ja oboruzale gigantskom porcijom slano-slatkih kokica te prilicno ogromnom porcijom gumenih bombona, tuga, jad, bijeda i cemer su rijeci koje mi padaju na pamet. Marisi je bila malkice nervozna jer nije mogla sjesti na NJEZINO sjedalo, ko puckoskolac, tamo negdje u prvim redovima. Mene je malo pucala nervoza jer nisam mogla na moje omiljeno sjedalo (bilo gdje, samo da je totalno odotraga jerbo mrzim kad mi netko sjedi iza i dahce za vratom). Da, film. Sto smo naucile? Nista. Keanu samo toca noge u lavoru, zavrce rukave i u nekim sekvencama haraci sa zlatnim smajserom sa kojim pocmeka gomilu baddiesa. Tokom filma smo se zabavljale konjugiranjem glagola 'krkati' (prezent). Nas je lako zabaviti.

Da skratim i sazmem samo turbo zanimljive isjecke: malo smo jos tandrkale po netu do sitnih sati, Marisi je zvala Brucea (na moju inicijativu), gledale smo neku emisiju 'pogodi tko je gejpeder', divanile na madracu do besvijesti (prevodila mi je neki intervju o sebi i japankama koji je bio izasao u brazilskim novinama: prevodi poput Siptara: malo engleskog, malo rvackog bez padeza, malo prepravljenog engleskog poput wearali su = nosili su, op. a.), spavale (rame mi se, zacudo, nije iscasilo), digle se u podne, opet divanile zavaljene na madracu (nije spominjala Pedeset Centi, sto smatram opcenarodnim napretkom), usporedjivale misice, te opet malo tandrkale po netu i zavrsile u Saboru (latinoamericki restoran, ne rvacki parlament) na brunchu. Na kraju smo opustosile Space NK, iscmakale se i rastale. Ovu dvojicu nisam vise vidla (a jesu se potiho iskrali vanka, sveca im poljubim!). Za Bogu plakati. Ali ukebat cu ja njih opet. U medjuvremenu sam se morala spustit na zemlju i promijenit 3 vlaka da dodjem do pripizdine (engineering works). I sad se kurcim sa novom jaknom koju mi je cak Marisi pohvalila. Eeej, ovo je napredak!

Novi singl Jetstream od New Ordera sa Anom Mantronic (ona zena iz Scissor Sistersa): absolutely delicious!

- 10:44 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there