The Last Broadcast

petak, 22.04.2005.

The only one who could ever reach me was the son of a preacherman


Evo, malo se dizem iz podruma u koji sam upala pa cu sad malkice protrabunjat o ovdasnjim izborima . Nikako da se natjeram da nesto na brzinu smrmosim o toj temi. Sjednem s najboljom namjerom. To i napravim, ali onda samo buljim, piljim i tupastim pogledom samo zvirlam naokolo. Uspjela sam rijesiti jedan Observerov kviz. Pokazao mi je rezultat od 217 i reko mi je da to znaci da moram emigrirati u Ameriku.

Glasati ne mogu. Ponadah se dobivsi prvo pozivnicu za lokalne izbore koji se isto desavaju 5. 5. No, onda mi je susjed rekao da je on dobio poziv i za parlamentarne izbore. Ja nisam i nekako me je malko ipak bilo stislo oko srca. Onako, pravo me je bilo strecnulo. No, pravo mi budi kada jos do sada nisam pomaknula olovnu si i super lijenu guzicu, te si priskrbila britansku putovnicu.

U postanski sanduk su mi vec stigli raznorazni pamfleti od liberaldemokrata i evo danas i od konzervativaca (Michael Howard, da ne bih! Radije bih glasala za zarazenog stakora iz obliznje kanalizacije. I trebao bi covik oladit od prekomjerne upotrebe tekuceg pudera za lice). Laburisti u ovim krajevima nemaju sanse. Ono, cak su i liberaldemokrati bolje plasirani od njih. Ovdje ljudi obicavaju obznaniti za koga ce glasati stavljajuci transparente tih do kuce. Ili zakelje letak sa imenom kandidata u bojama te i te stranke na prozor.

Zanimljivo da uopce nemam pojma kakve nam sve floskule podmecu u obliku obecanja koje i tako nece nikada ispuniti. Ono, opet imam najbolje namjere sve to zapamtiti i time se iznimno intelektualno obrazovati da bih mogla voditi iole suvisli razgovor sa kolegama na poslu, ali jednostavno ne ide. No, vidim da mi ni ne treba. Upravo smo danas izglasali jos jedan pub dan, tj vecer. Vecer kada ce se ispijati, usudila bih se reci, kolosalne kolicine piva. Nadam se da ce u to biti ukljuceno i zvakanje nezaobilaznih i zilavih cvaraka.

Laburisti i ovako solidno vode, oni ce i dobiti izbore, iako su se tako izrodili i prodali duse (zapravo, sad su poznatiji kao samo neki malo bolje zakamuflirani konzervativci). Nadam se da ce konzervativci malo spasti, a idealno bi bilo da se liberaldemokrati popnu na drugo mjesto. No, nece. A dobro. I ovako nemam pravo glasa pa moram biti kush. Na lokalnim izborima cu najvjerojatnije glasati za zelene. Ili mozda liberaldemokrate. Ne vjerujem u onu mantru da moras kriti za koga glasas. Bas me briga tko sto misli. Evo, otkrih i tu fascinantnu cinjenicu o meni.

Moj zivot je trenutno toliko zanimljiv i ispunjen da zeljno iscekujem torbu sa likom Marisinog Cimera i pripadajuceg mu Gruzijca (na bazi fotografije). Ne mogu se samo odluciti koji postotak da im uzmem za uzvrat sto ih toliko reklamiram. I jos ljudi misle da su oni neki celebrities. Skupo ce to oni majci meni platiti. Nek' se paze! Guys, you have been warned!

- 10:32 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there