The Last Broadcast

petak, 01.04.2005.

Let's Get Blown


Oh, kako smo sretni sto imamo monarhiju! Besplatni cirkus! Zapravo, nije besplatni, daleko od toga, ali to sam rekla samo zbog loseg komicnog efekta. Pa ipak je tesko to sve prebroditi. Mislim, tko bi sad isao na skijanje u Klosters? Nitko ziv, tj nitko normalan. Radije bi se guzvali u javnom prijevozu, rmbali na poslu, dosli doma u pola osam navecer, drmnuli neku splacinu od hrane, zalijepili dupeta na kauc ispred tevea i na kraju se mrtvi umorni stropostali u krevet sanjajuci snove kojih se ujutro vise ne mozemo sjetiti. Da, i onda te na skijanju tako izmuce! Mislim, moras sad pozirati foto reporterima i novinarima. Pih, kako se samo usude, bloody people! I onda, sad se jos moras uskoro i zeniti, mislim, pa ocaj zivi! Treba to sve izorganizirati, treba se napraviti.

Toliko puno posla, a toliko malo vremena! Kakva momacka vecer. Zapravo, sinovi ce to sve napraviti jerbo, hm, momacka vecer? Sto je to? Kakvo je to pitanje da li ce me sinovi zavezati za ulicnu lampu i nasprejati me sa pjenom za brijanje? O cemu sad ovi tu briju? Nisam ja vesla sisao (vesela opaska spomenuta po prvi puta u ovom tekstu, op. a.). Pa pozivnice (mislim, pa nisam ja George Costanza koji je dozvolio Susan da sama lize koverte), prstenje, pa hrana, pa za lokarose alkohol, pleh muzika, toalete. Otkud pare, pitam ja sad tu vas? Aaaaa? Otkuda? Pa ipak mi donosimo toliko dobra narodu, te potpomazemo turizam sve u 16, njanjanjanjanja, ne mozete nas se rijesiti ni da hocete. A i da hocete, ako se zakon ne izmjeni, moze vas moja stara sve u bajbuk potrpati pa da vas onda vidim: popapala maca! Aha, samo se sad usudite pisnuti, seljaci jedni, olos svjetski kojeg moram podnositi, a najradije bih vas sve u Tower strpao (i ovako jos malo pa cu dogurati do stote i konacno doci do vlastite krune na glavi - bojite se, o, narodi, o stoko, buahahaha).

Mrzim raditi, mislim, glagol RADITI = TO WORK = TRAVAILLER = TRABAJO? Nepoznati koncept. Pa jos sad vidim tko ce mi biti snaha. Dobar je komad. Prava aristokratkinja koja 'studira i zeli spasiti svijet od zla'. Ali opet, muci me sad jedna stvar: i to bi moglo zavrsiti svadbom, kako cu se samo nositi sa jos jednom takvom ceremonijom? Morat cu poceti raditi!! Wargh, pa nisam ja vesla sisao (fraza ponovljena po drugi puta, op. a.). Nakalemit cu im se na grbacu jos vise. E, da, to je dobra ideja. Isisat cu ih dok ne krepaju. Tko ih shisha?! Za sada: bas me briga za sve. Micite se vi spodobe nizeg stupnja, kralj (buduci, ali dobro, necemo sad sitnicariti) vam se zeni! Radujte se, narodi!! S velikim blagoslovom, vas Charles Saxe Coburg Gotha. Pardon, Windsor. Olé!

Hocu li nju osramotit u 'vak'im cipelama? Njoj se svidjaju. A sad, mora netko igrati ulogu i zvanicnog sramotitelja. Pa reko', aj, ja cu. Let the dernek begin!

Poruka Hybridu: lijecenje je u toku: nakon subote tko ziv, a tko mrtav!

- 11:27 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there