The Last Broadcast

srijeda, 16.02.2005.

I don't believe what you're saying to me, this is something I gotta see


Nacet cu jednu temu koja me vec dulje vremena okupira i ne da mi mira. Ne mogu spavati jer se mucim, a nikako da rijesim dilemu i zavrzlamu. O cemu ja to? O zenskom donjem vesu, tj konkretno o gacama. Zasto? Nemam pojma, pocinje me lagano 'vatat prehlada, od sutra radim non stop do iduceg ponedjeljka, dakle 6 dana zaredom bez prestanka, tako da mi se vec unaprijed manta u glavi.

Sa uvazenom kolegicom Marisi vec imadoh takve nebulozne spike. Cak mi ih uvijek i pokaze ('Gle, Xiola, kakve tange imama danas'), a ja padnem u nesvijest. Ne u nesvijest od silnog uzbudjenja sto vidjeh obris Marisine pozadine, nego od muke sto ugledah konac koji se prodaje pod donji ves ispod njenih hlaca. A posto me zamolila da je izreklamiram, to i radim. Zivio protektorat i nepotizam! No, evo: gace ili tange, vjecito je pitanje sad? Vec se da pretpostavit da se skiselim ko mlijeko na podnevnom suncu pri samoj pomisli na tange. Kako sad tange? Neudobnijeg odjevnog predmeta ne isprobah u zivotu. Koma ziva. Spaga izmedju dvije guzne polutke koja riflja kozu. Uzas. Brijem da je taj meni nepojmljiv odjevni (odjevni mos' mislit) predmet izmisljen od strane spodobe sa penisom kao spolovilom, bez nekog razmisljanja o udobnosti. Zasto onda stave da spagetina zaore zadnjicu? Pa ako je tako, ne moramo uopce nositi donji ves, kojeg vraga kao ga nosimo? I sad, evo, ako je trebao jos kakav dokaz da sam musko u zenskoj pojavi, to je to. Ajd, ne nosim padobranke, kako se od milja zovu gace koje pokrivaju zadnjicu, ali ipak nosim nesto sto pokriva sve. I na Forumu imadoh diskusija i diskusija, bijah optuzena da sam debela i dlakava i ruzna zenturaca (na sto i nisam imala argumenata da opovrgnem takve istinite glasine, ali atleticarski DDR-ljepotica-stil protagonistice ove kvazi-price je trenutno nebitna), iako, dobih podrsku od strane zenskog roda (doduse, od samo jedne cure, ali ajde de, zajedno smo jaci). Navodno sve ljepse izgleda kad se ne prepolovi padobrankama. Ma da, pricam ti pricu... A tek muski u tangama: koji goluzdravi prizor, tj cisti horor. A i Sisqo nema veze sa realnoscu: tko vjeruje u njegove rijeci, magarac je bio.

I, vidjela zaba da se konj kuje... Kupih ja jedan par tek toliko da udovoljim Marisi, a kad ono, K-O-M-A! Mislim si, bit ce bolje, moram se samo naviknuti: ko ono kad kupis nove cipele, a neugodne ko spanjolska inkvizicija! Presetavam se ispred ogledala, paradiram, a istovremeno crkavam od smijeha. I sve se izvijam jerbo je neudobno i kvit! Elegantno poput slona u ducanu s porculanom. Nejde i gotovo! Cak izadjoh vani sa njima (sa hlacama preko, naravno), ali stanje se nije bitno popravilo. Svi govore 'Ma, naviknut ces se. Muski ti to vole. Ustraj!' A-a, ne ide. Da me i sam Anthony Kiedis na koljenima moli, sta moli, dapace, preklinje, da obucem par tangi, seretski bih mu se nasmijala u brk i odbrusila 'Nes' ti tangi!' Ako netko zna za udobne tange (pih, koji je ovo oksimoron), molim neka mi javi. Ove moje sam frknula negdje u ormar: da ih sad i hocu pronaci, ne mogu.

Povod za ovako smuseni tekst? Snoop Dogg & Pharrell Williams: downloadah Beautiful u cast skorog Marisinog povratka u zemlju kraljevinu (a i u videu ima polugolih guzica ko Kineza i glorificira se Brazil). I sad mi reci da te nisam izreklamirala uzduz i poprijeko. Jos ces dobivat bracne ponude, a ja hejt mejl. Ima da me castis krkacinom do besvijeti u brazilskom restoranu, majke ti, inace...

Posto sam lijena, nisam mozgovno obdarena, a i ne koristim PC, samo cu dati link na ovo (prigodno, nakon one koju spomenuh za Valentinovo). Obavezno ili kupiti ili pokrasti (kao sto ja pokradoh dio rijeci pri naslovu ovog satro-posalicnog posta), kako god vam bilo drago.

Kyoto zakon o okolisu od danas postaje zakonski priznat. Ha, macku o rep za objesit kad nacija koja svijetom vedri i oblaci nije potpisala. Bolje da se drzim tangi, ipak se manje raznerviram.

- 11:03 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there