The Last Broadcast

ponedjeljak, 13.12.2004.

Confessions of a would-be groupie (in other words, dream on, sucker)


Zapocinje otrcano-kliseizirani post. Tj da se nadugacko i nasiroko pohvalim kako imam odlican ukus sto se tice muskaraca (shatro). Ali barem mogu reci da ce ih vecina zena smatrati ruznima, super! Tako da ce svi oni ostati meni, i samo meni. Dakle, necu se trebati pokefati sa kakvom rivalkom za, recimo, Trickyja ili Richard Ashcrofta. Jeee, bravo ja! Jos da samo velim kako je ovo jedan od rijetkih turbo-kilometarskih postova, tak da odmah dajem disklejmer protiv dosade.

Jeff Buckley - sin pokojnog Tim Buckleya. Evo, ovo je lijep primjerak muskarca, za razliku od 'lijepog' Brad Pitta. Ima sve sto mi se kod muskarca svidja: tamnu kosu (check); puna usta (check); sensitive soul (vidi rijeci od The Last Goodbye), mrsav, argh. Steta sto se utopio u Mississippiju 1997. Znam da sam nedavno brijala na neke macho spike. E, pa sad, kaj ja tu mogu. Jeff rula. Da je ziv, majke mi, nemilosrdno bih ga proganjala po kugli zemaljskoj i pokusavala mu se neumorno (i, naravno, bezuspjesno) upucavati.

Perry Farrell - pjevac Jane's Addiction, jedan od 'ruznijih' primjeraka koji mi se svidjaju. Naime, padam na tzv. 'ruzne': Perry ima ogromnu nosinu, ima onak nekak siljatu facu, tanka usta (sto po defaultu obicno ne volim), ali ne znam koja kemija je to na djelu, meni je on pojava. Pogotovo u ranim danima kad je znao nosit na sebi ekstravagantne kostime sa perjem, make up, dreadlockse. Mislim, pa kome se ne moze svidjati covjek koji je napisao rijeci pjesme Jane Says?

John Frusciante - gitarist Red Hot Chilli Peppersa. Znam, znam, Anthony je mrak, ima tijelo, ono, mislim, phwoarh na kvadrat, yadda, yadda. Ali meni oko uvijek bjezi za Johnom. Iako sad izgleda kao neki djelatnik 'Cistoce' s onom dugom kosom i bradetinom (ajmeee!!). Ali dok je bio mladji, negdje oko Mother's Milk faze: tijelo to die for (iako u principu ne padam i ne patim za nabildanim tipovima: hej, Angel, juhuuuu, zato ti uvijek velim da oni tvoji Brazilci don't do it for me), kratka kosa, puna usta. Opet se ponavljam, znam. Verglam jedno te isto.

Nick Cave - mislim da je ovdje svaki komentar suvisan jerbo sam vec izdivanila o njemu prije mjesec dana. Phew, postedih samu sebe jos jedne jeftine litanije. Isto vrijedi i za Tom Waitsa.

Vincent Gallo - i o njemu izdavih uzduz i poprijeko. Ultra kul. Jos jedan od bradatih iznimaka (eh, sad, ima bradu kako-kada). Izgleda da padam na talijanske tipove (vidi jos JF, op.a.). Kad me pogleda onim prodornim ocima, naprosto protrnem. Samo da jos napravi koji dobar film, a ne bljezgariju poput 'Brown Bunny'. No, dobro, dovoljno je sto je bio u 'Palookaville' i 'Buffalo '66'. Amen. Sto bijah ljubomorna na Christinu Ricci. Ja bih ga puno bolje i brze utjesila.

Richard Ashcroft - pjevac sad vec raspadnutih The Verve. Ona markantna isklesana faca, ona usta, prepotentno drzanje (i jos prepotentnije pjesme). Jos je rodjen na isti datum kao i ja, ma, sigurno ima tu neka kozmicka veza izmedju nas (mos' mislit).

Kings of Leon - ono, kakvi komadi su se ispostavili kada su obrijali one bradetine, uf (osim onog bubnjara, ali vjerujem da ce i on uskoro pokleknuti). Zaboravih pripomenuti da su mi oni bili inspiracija o onom postu kontra brada. Mislim, ono, phwoar. I sad neka mi netko veli da brade rulaju. Gillette bi ih trebao stavit u reklamu: prije i poslije. 2003.: zbarenih komada = 0. 2004.: zbarenih komada = pa, brijem negdje vise od nule, u svakom slucaju. Da sam mladja, morali bi me se paziti (... da ne svisnu od muke kad vide Metuzalema da im se upucava).

Tricky (aka Adrian Thaws) - jedan pogled na ovog covjeka i protrnem do kosti. Prati ga reputacija bad boy-a: hirovit, nagao, bez dlake na jeziku. Imam osjecaj da bi me zastitio i od djavla. Izgleda mi bas onako, protekcijski. I mafijaski. Added thrill of danger, uf. U principu sam tipicna ziheraska djevica, ali za Trickyja cu pljackat i banke i benzinske stanice.

Joaquin Phoenix - briga me za zecju usnicu. Kada pogleda sa onim mrkim pogledom, smrznem se. I jos voli da ga se zove Kitten. Ma, covjece, tko ga ne bi takvog pozelio? Ono, pravi se neki fini i sramezljivi, a ziher rastura u svakom pogledu. Za njega postajem vegan. Boze, kako sam plitka! Ali plitkost is my middle name.

John Taylor - basist Duran Duran. Eto, i nakon 20 godina jos uvijek imi je slabost. Moja prva ljubav. Kad ga vidim u arhivskim snimkama kako nateze onaj jadni bas, a tako dobro izgleda, mislim si, eh, da sam mu ja tamo umjesto basa. Iako, jos uvijek mi dobro izgleda i sada kad je stariji i ofucaniji. Covjek zbog kojeg sam si kupila njemacko-rvacki rjecnik da si mogu prevadjati clanke (kako je snifao kokain sa supermodelima) iz biblije seljacko-provincijskih teenagera osamdesetih - Bravo.

Arno Klarsfeld, francuski odvjetnik u procesu protiv Maurice Papona. Borac za pravdu markantnog izgleda. Onako, dodje mi da se samo bacim u njegovo narucje, i znam da ce me zadrzati sa onim svojim velikim rukama. Oh, kako padam na takve tipove!

Da se i politicari ne osjecaju zapostavljenima...
James Rubin - nekadasnji glasnogovornik State Departmenta. Prelijepi primjerak politicara (cudnovato, ali istinito). Nemam pojma kaj je zagovarao (znam samo da je sluzio u Clintonovo doba) jerbo ga nikada nisam ni slusala, samo sam piljila i snimala ga. I slinila. Stvarno jadno.

Vidim da sam vec debelo zabrazdila u predugacak i do zla boga predosadan tekst pa bi mi bilo vrijeme da se zaustavim (a tesko se meni zalaufat!). Ispricavam se onima koje sam nepravedno izostavila, ali barem sam se donekle ispucala. Sad jos samo da izaberem o kome cu nocas sanjati i mirna Bosna. Idem sad rjesavati The John Taylor Purity Test. Ispalo mi je:
You answered "yes" to 47 of 100 questions, making you 53.0% John Taylor pure (47.0% John Taylor corrupt); that is, you are 53.0% pure in the John Taylor domain (you have 47.0% Johnner in you). According to the scoring guide, your John Taylor experience level is: That hot bass player in Duran Duran.
Yeah!

- 10:20 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there