The Last Broadcast

četvrtak, 10.06.2004.

Hit the Road Jack


Sad sam upravo cula: umro je Ray Charles u 73. godini zivota (jetra). Dobar je bio, dobar. Odrastao u siromastvu i bijedi, k tome jos i slijep (oslijepio je u sa sest godina od glaukoma), bio je neko vrijeme i ovisnik o heroinu, a vidi sto je postigao. Respect.

Inace, pocelo je prebrojavanje glasova za lokalne izbore. Laburisti puse. Konzervativci solidno dobijaju. Liberaldemokrati isto solidno. Grrr, cak i ova UK Independence party dobiva tamo neke glasove, grrr.. Da su ovo bili generalni izbori, Tony bi i dalje dobio izbore, ali bez vecine ("without an overall majority"). Redpen, Red Ken ce u drugi krug sa Steven Norrisom. Da, ne mogu glasat za njega, posto nisam u Londonu, a i nemam pravo glasa osim za europski parlament (u Londonu se danas birao i gradonacelnik: Ken Livingstone trenutno obavlja tu duznost).

Ali evo, glasala sam za europski parlament. Bila je cijela citaba na listi, cak i neka "Pro-Life" partija. Prvi put da sam glasala u zivotu pa sam onak, malo uzbudjena. Koji sam ja luzer, a znam da psi samo laju, a karavana i dalje prolazi.

- 23:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there