The Last Broadcast

ponedjeljak, 07.06.2004.

To ban or not to ban?


Hm, hm, ne mogu se odlucit da li se slazem ili ne sa zabranom pusenja na javnim mjestima. Predlaze se zakon u kojem bi se to zabranilo, kao sto su vec i napravili u Irskoj, Norveskoj i New York City-ju. S jedne strane posizim kad se netko stane do mene dok, recimo, cekam u redu za bus, vlak i onda zapali cigaretu, a ja se nemrem maknut (to su radili kad sam znala cekat u guzvetini za sic dolje u podzenmnu na Victoriji u Londonu u 8:30 ujutro, kad nemres mrdnut koliko si u sendvicu od gomile ljudi) jer me garant zasmrde sa dimom, a kosa mi fala bogu upija dim kao spuzva. i to obicno zapale neku jeftino-smrdljivu cigaretcinu, bas osjetis. Ili kad me u restoranima pitaju “smoking or non-smoking”, velim “non-smoking” i onda me stave za stol na granici sa “smoking” sekcijom. Pa sad ti uzivaj u jelu kad ti dolazi dim. Grrrrr… Victor Meldrew, da, da… Pa kao smoking-related bolesti kostaju zdravstvo toliko-i-toliko godisnje. A popizdim kad mi se netko nasere sa cigarom ili ne daj boze, lulom, koji smrad, covjece, bljak!
S druge strane, tko ti ima pravo govorit sto smijes, a sto ne smijes? “Nanny state” kako tu vele. Bas me briga, tko se hoce ubit pusenjem, neka se ubije, njegov izbor. Mislim da prijedlog nece proci. Ako nista drugo, Skoti ce ga totalno izbojkotirati, muahaha. Inace sam ex-pusac, prestala sam prije 11 godina, nisam puno pusila, 4 godine, to je sve. Lucky Strike mi je bio omiljen, poslije sam presla na Camel, ah, memories (a u medjuvremenu je bilo svasta: sjecam se Classic-a, Lorda, Benstona, na maturalcu u Pragu smo pokupovali steke i steke Rothmansa, Opatiju nisam mogla smislit, a Filter 57 cak i nije bio tako los). A pocela sa plavim Ronhillom u Makedoniji, buahahaha. Btw, jucer sam imala prvog posjetioca blogu iz Makedonije: samo da iskoristim priliku da gi pozdravim site Makedoncite vo svetot.

Useless fact corner: obozavam nacin na koji Peter Hook svira bas, prepozna se na kilometre. Tek toliko.

- 10:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there