nemam ime. samo čičak

nedjelja, 25.09.2005.

...paradajz oživio!!!!

evo, kao što i sam naslov kaže...ljudi, pa paradajz ja napokon oživio!!! (za one koji ne znaju što je to...paradajz je disko u našicama...skoro pa institucija;))))))))))))))))))))
sinoć je u gradu bilo legendarno. napokon su došle i frendice iz malinovca i beničanaca!!! prvo smo sjedili vani u aq-u, al smo se tamo smrzle, tak da smo se lagano premjestile gore u roko.
nakon toga, ošle mi do paradajza da vidimo jel ima koga...kad ono...pola 12, a paradajz skoro pa pun!!! dakle, napokon, nakon dugog ljetnog sna paradajz je ponovno oživio. mjuza je bila super, tak da sam se naponon nakon dugo, dugo vremena pošteno naplesala. ispucala sam iz sebe svu negativnu energiju...zapravo općenito svu energiju, jer sam nakon toga bila umorna ko pas!!! no vrijedilo je...;))))

i tako vikend pomalo prolazi...sutra opet u školu. nešt se priča da opet idemo na ono jačanje i da bi to trebalo biti sad ovaj tjedan. al još se ne zna koji dan...nešt su pričali za utorak, pa sam čula da bi moglo i u petak...al kiša pravi zajeb. a štaš...takav ti je jesenski život. mene sam zanima kamo ćemo ove godine. jer lani smo dva sata hodali do lapovca, a mogli smo doć do tamo za pola sata. a moj razred nije uopće ni napravio onu instalaciju...mi smo se ganjali okolo sa onom tablicom na kojoj je pisalo koji smo razred...ah, jesmo specoši...he he he.

...pozdrav svima...

25.09.2005. u 18:24 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 315289853


online

...toliko vas ima...