nemam ime. samo čičak

četvrtak, 01.09.2005.

...upisi...

evo, danas su bili u našoj školici upisi...a šta da kažem? meni se čini ko da upisivanje boli više od posjete zubaru;)))))
baš je bila gnjavaža sve to danas u školi, pogotovo zato što sam se upisivala gotovo sat vremena. najgore je ispunit onaj glupi žuti papir, pa čekat u redu da pljuneš pedeset kunića... a zašto? za glupi wc papir ;)))
evo, kad sam sve to obavila, mogu se pohvalit da sam sad službeno treći razred...pih
ima naravno i nekih novosti. biologiju mi neće više predavat virus, već neka erdešica (ona je vald prije predavala poljošima, pa sad malo prešla na gimnaziju). a najgore od svega je to da više nećemo imati informatiku...netko pametna se sjetio da nam za izbornu stavi matematiku ili biologiju...idioti!

...evo, to je sve o školi ;) samo još jedna napomena...zašto naša smjena ne ide popodne??? i ja bi spavala...

poslije škole bila sam malo u roku, pa šetala, pa pokupila frendicu koja je zakasnila na bus. pa ošle kuć, pa u gradsku, pa do kolodvora...i tak ja došla ne znam kad kući. sad sam umorna ko pas i sve me boli... a najviše to što od ponedjeljka ponovno počinje pakao...

01.09.2005. u 20:18 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 315289853


online

...toliko vas ima...