nemam ime. samo čičak

petak, 06.05.2005.

evo mene opet

evo, već par dana nisam ništa pisala. dosta toga se dogodilo... čini mi se i previše za toliko malo vremena. no, nije sve loše...
evo, ja opet počela pisati :) jej! to je veliko olakšanje... već sam bila na rubu živaca, a jedino me pisanje može smiriti. bolesno, zar ne? kako god bilo, ja sretna... napokon nakon dugo vremena.
inače, jučer je bio zadnji ples :((( užasno će mi nedostajati sve to zabavljanje i druženje sa prilično cool ljudovima. no, uvijek mi ostaje da čekam do iduće godine. (nemogu vjerovati... postala sam optimistična) hehe
eto, ja se i dalje zezam i vučem po školi sa Draganom i Nikolinom... uskoro će ispiti i spajanje smjena, tako da je to dvostruki shit!
bila sam danas s Andreom i Marinom u parku tražit biljke za glupi herbarij. pazi sad ovo... hodamo nas tri parkom... Andrea i ja s nožinama u rukama, a Marina s nekom špajhlom ili kak se već to zove. dobro da nije bilo puno ljudi koji su nas vidjeli :) uglavno, komarci su me pojeli! kad će već jednom bacit onaj prah na njih da svi krepaju? dok se to ne dogodi trpit ćemo...
sutra je subota, što znači izlazak!!! jedva čekam...

06.05.2005. u 19:59 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 315289853


online

...toliko vas ima...