ponedjeljak, 20.06.2011.

Mrtva...

Želim si ispuniti tjedan nečime. Bilo čime. Jer ne mogu imati slobodnog vremena, posebno ne tijekom ljeta. Razmišljala sam da opet odem u ljetnu školu stranih jezika, ali ovaj put da uzmem napredni engleski. Ali sam se onda sjetila kako smo u krizi i da bi bilo pametno ne trošiti novce kojih ionako nema.
Ima par ljudi s kojima bih htjela da se viđam. Mona, Pep, Bubba... Dugo ih nisam vidjela i bilo bi lijepo kad bi se dogovorile bar jedan dan u tjednu. Problem je u tome što je mobitel pokvaren, njihovi brojevi su u njemu, a to je jedini način kontaktiranja.
A sad, mobitel. Znači, počelo je sa time što mi nije htjelo puštati muziku. Točnije, htjelo je, ali ako namjestim priključak pod pravim kutem. I kako se to s vremenom nije popravljao, ja sam se počela brinuti da se nije rasklimalo. Problem je nastajao kad bi mi se mobitel ispraznio, pa bi ga opet morala naštimavati pod pravim kutem. Tako je i bilo ovaj zadnji put, samo što je bio dobih 10 sati prikopčan i nije htio doći ni do 1%. Tako da se sad službeno ne želi upaliti, ali sam prebacila karticu u jedan stari, samo što nemam brojeve.
Da, opet pišem gluposti da izbjegnem temu. Ovih dana umirem od dosade. I to nije šala. Ležim na krevetu i razmišljam o tome kako nemam što za raditi. Želim opet početi crtati, ali nekako nikako da uhvatim priliku. Ne znam. Želim se osjećati da sam korisna. Zato sam i počela šivati.
Ne želim početi pisati dok ne dobijem mašinu za pisanje. A mama mi je obećala da hoću. Na ovaj ili onaj način, a dobro znam što to znači. Ili će ga susjedi naći ili ću ga dobiti za kraj 1. razreda srednje škole. Ali ipak, fali mi to pisanje. Osjećala sam se slobodnije kad bi sve svoje misli prebacila na papir. Kao da sam postigla nešto što nitko drugi ne može...
Kad kažem da ne želim van, znači da ne želim. Znači da želim biti s nekime u kući. gledati film ili čitati ili šta ja znam što. to mi je korisnije od toga da sam vani. Kad si vani te svi gledaju i ocjenjuju što radiš. A kad si unutra te nitko ni ne vidi.


The Grand Illusion by *Phatpuppyart on deviantART
Moram si skinuti još par filmova. I popraviti DVD. Jer mi očigledno ne želi puštati zvuk. Predivno.


22:24 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.