ponedjeljak, 13.06.2011.

Is it guy love?

Dugo nisam pisala, a svega je bilo. Posebno danas, danas je poseban dan.
O jučer niti neću pisati. Bilo nam je šest mjeseci veze i proveli smo ih kod mene. Gledajući moje stare slike i jedan od mojih nastupa. I to me zapravo i razvedrilo. Što smo dovoljno bliski da možemo bez problema pričati o prošlosti, ali i zajedno proživljavati dio nje. Ali nebih o tome. Lijepo je bilo, ali ipak... Bitniji je današnji dan.
Prvo, prije škole. Otišla kod frizerke. Nova kosa. Kraća. Samo je jedan pramen, onaj desno napred, ostao u svojoj punoj dužini. Netaknut. I dobila sam novu boju. Nalikuje crnoj, ali je zapravo boja šljive. Ljubičasta. Ispalo je drugačije nego što sam očekivala, ali puno bolje. Puno, puno bolje.
Zatim, u školi. Skoro su mi zapalili torbu pod matematikom. Netko iz klupe iza moje je bacio zapaljenu šibicu na moju torbu i jedan dio je izgorio. Mali dio, ali ipak, profesorica je poludjela. Dobila sam i zadatak da skupljam novce za poklon za razrednika, kao i za buket. I to moram sutra skupiti, da mogu u srijedu prijepodne kupiti. Uz to, na majici (koju ću morati nositi na zadnji dan 8. razreda) ne piše moje ime, nego nadimak koji sam dobila.
Zatim, nakon škole. To mi je vrhunac dana. Upoznala sam njegove prijatelje. Susjede. One s kojima se druži. Troje ih je. Blizanci koji idu u 1. srednje i jedan iz škole koja je u istoj zgradi kao moja. I nekako mi se čini da sam se uklopila. Koliko sam uspjela, mislim. Ne znam još jesu li me prihvatili. Nadam se da jesu. Igrali su nogomet i ja sam bila sudac. Točnije, čuvala sam im mobitele. Ali hej, bolje išta nego ništa. I onda sam morala ići doma, još sam produžila izlazak na pola sata više nego što mi je inače dopušteno. Nisu nastavili igru. Vjerojatno zato što je Beni mene otpratio doma, pa im nije bilo fora nastaviti kad se vratio.
Ali lijepo je bilo danas. Sve u svemu... Dečki stvarno jesu bolji za druženje od cura. Njih ne shvaćam, komplicirane su. Bolje mi je s dečkima, iako niti sama nisam išta bolja od bilokoje tipične tinejđerice.

Image and video hosting by TinyPic

Ne znam zašto, ali sam se sjetila ove pjesme:


23:02 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.