counter stats

šiŠanje&bRijANJE

ponedjeljak, 04.12.2006.

Mrzovolja nije volja za mržnju

Kad čovjek provede vikend družeći se s temperaturom i bolovima u kostima i mišićima, propusti nekoliko poziva na piće, jedan rođendan i jednu proslavu dobivenog magisterija, ostane mu vremena da razmišlja o životu i umjetničkom stvaralaštvu, a količina mrzovolje dovoljna je da to učini temeljito i objektivno.

Nedavno me nagovoriše da se iz pozicije pisca, i to pisca koji je prvo objavio knjige, pa se potom preselio u kaotično zatišje interneta, dakle da se iz te nejasne pozicije priključim forumu i odgovaram na pitanja ljudi koje, čini se, pisanje doista zanima. Čudno...

Dakle, ako nekoga zanima kako izgleda kad na pitanja odgovaram ozbiljno (a svjestan sam da to nije žanr koji mi najviše odgovara), neka bace oko točno ovdje.

Cjelokupni forum, link na kojeg imate u lijevom stupcu (Symposion), jedno je maleno i pristojno mjesto na kojem ljudi pokušavaju razgovarati, što mi dođe kao osvježenje. Ovo ne treba shvatiti kao prigovaranje drugima, i mene u posljednje vrijeme često optužuju da sam sklon voditi monologe i držati predavanja (e, sad vi u komentarima morate reći da to uopće nije tako, da sam fin, uviđavan i pažljiv slušatelj/čitatelj).

A da ni ovaj post ne bi prošao bez reklamiranja grupe Radost!, izvolite kao prvo mjesta na kojima se raspravlja o spomenutoj grupaciji, u zemlji i inozemstvu

A kao novi singl, nakon Svi su mrtvi, odabrali smo Hvala hvala hvala, kompoziciju besmislena teksta koja mi se sviđa, iako su me zbog nje već vrijeđali. Ona se nalazi na demo sajtu jednom, kao i na drugom.

A tu je i svemir, na kojem se nalazi prva ozbiljna kompozicija, Crveno.

I nakon reklama, vrijeme je za intermeco.

- 09:05 - Komentari (38) - Isprintaj - #