< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


free web page counters

mejltu:

hani

četvrtak, 19.10.2006.

razočarana

Jedan od mojih very-ex je bio oženjen. Ja sam bila klinka i bilo mi je to super zabavno. Naše početno ljubakanje preraslo je u pravu vezu od godinu i pol dana. Negdje u trenutku kad je rekao da bi se on razveo od žene (s vremenom, ne odmah) i da sam ja ljubav njegova života, pobjegla sam glavom bez obzira. Nakon prekida koji je u biti trajao jedno tri mjeseca, nismo se dugo dugo ni vidjeli ni čuli. Njegova žena na kraju svega, kad stvarno više nismo bili zajedno, saznala je za nas. Nije mi je bilo žao. Tada.
Ustvari nikada nisam požalila što sam bila s oženjenim tipom. Nešto kasnije, kad sam počela malo više razmišljati, a malo se manje zabavljati, bilo mi je žao…nje. Oni su se na kraju razveli. Ne zbog mene. Ja sam samo bila početak njihovog kraja.

Jedna od mojih dobrih prijateljica nedavno se udala. Ona je rođena koketa, zavodnica u pravom smislu te riječi. Pred njom muškarci klecaju. A to se odnosi i na one s kojima blisko surađuje. Pred njenom ljepotom i šarmom ili čim već pokleknuli su i njen šef, i šef ispod njega, i dečki iz odjela, i ljudi koji joj dolaze u ured. Da je tome stvarno tako, dokazala mi je kad mi je pokazala njihove sms-ove (od šefova). A ona se samo igra sa svima njima. Osim s jednim – sa svojim šefom. S njim bi for real. Jer njega je potpuno svjesno od samog početka zavodila.

Nisu to bilo koji frajeri. To su oni koji doma imaju tek rođene bebice, ili oni koji imaju 4 djece, ili oni koji rade na tome da postanu očevi, ili oni koji su se tek oženili, ili oni koji su u braku 5 godina, ili 7, ili 10 ili 15. Pravila nema, a bogami ni oni ne biraju. Jedan je s tajnicom, drugi je sa suradnicom, treći je s prijateljicom, četvrti je s mamom od klinke koja ide s njegovom klinkom na ritmiku. Peti s konobaricom, šesti s nekom u prolazu. I tako redom.

Zašto razočarana? Zato što znam da će od sto muškaraca, njih 80 prevariti svoju ženu. Bez obzira koliko ona zgodna bila, dobra, draga, nježna, marljiva ili luda u krevetu. A zašto? To mi odgovorite vi, dragi moj muškarci. I molim bez spika da očito u toj vezi nešto ne štima. (naravno da u većini takvih brakova nešto ne štima. A šta je s onima u kojima je sve ok?)

Ponekad sve štima, jel tako, samo je dosadno svaki dan jesti isto jelo.



na vječno pitanje o varanju, većina je odgovorila - pa šta, i žene varaju njih... ostatku (uglavnom muških) ipak nije bilo po volji to što ja nevjernica i bludnica postavljam takvo pitanje kad sam i sama takva. nekad davno bila.

najbolji odgovor na pitanje i najbolji komentar dao je dotični, pa mu ovim putem zahvaljujem. dakle - muskarci varaju zato da bi se pohvalili da su neku okrenuli, a zene varaju zato da povrijede.

Vjeran(valjda)
80% - glupost. U glavi mozda i 100%, ali u realnosti mozda 40-50%. A znam ih dosta. I znam da ja ne bi (makar prijetim zeni s tim, ali vise u sali - kad mi uskrati iz hira).
Istina, kad dodje do zasicenja, tko zna... svjez je brak. Ljudi ne saraju ni kad su solo jer nemogu nikoga uhvatiti, a nista se ne mijenja kad su u braku. Makar, od par frendica/kolegica sam cuo da je burma pravi magnet za zene. Kako to objasniti?
A zasto je gora zenska prevara od muske? Jer zene varaju smisljeno, da bi povrijedile muzeve, i jer to stvarno smisljeno rade. Muski ce vec kod navlacenja gaca zaboraviti onu koja ostaje iza njih, i vracaju se doma. Doslovce recka, da se mogu pohvaliti u drustvu da su prosarali. Zene kad prevare to rade jer im se zaista gadi onaj doma i rade to ne zbog seksa nego upravo da prevare. Istina, muski su onda primitivniji i siroviji, ali to ne vodi razvodu jer to oni shvacaju kao opijanje s deckima vani. ...


i svakako procitajte ovo iskustvo - zena koja je oprastala, i muz koji je varao. razlozi poznati samo njemu...

zina
Pred 10-tak godina shvatila sam da mi je muž zaljubljen u drugu. Bilo je samo virtualno ali našao je svoju "drugu polovicu". Umrla sam od tuge, htjela se rastati....Nekako smo uspjeli to preživjeti. Onada sam, pred neke 3 godine, na redovnom pregledu kod ginekologa doznala da sam zaražena nekom bakterijom...muž je priznao da je bio s nekom damom iz oglasa - htio je probati analni sex što samnom nije mogao !? I to smo pospremili "pod tepih". Onda sam, pred 2 godine, imala bliski susret s njegovom ljubavnicom s posla, pijani ispad u krugu mojih prijatelja i rođaka... nakon silnih razgovora o seksu, pokušali smo čak i biti swingeri. Nije išlo. Ali, rekoh sebi - OK seks je seks, ljubav je ljubav. Mi se volimo, njemu treba više seksa. Ponuda koja je na domaćem meniju nije mu dovoljna.
To je samo nekoliko "većih" primjera.
Neki dan sam vidjela da nosi kondom u torbici. Šo da mislim? Ne trebaju mu kad je samnom.
Rekla sam mu da mislim da je opet u akciji...a dogovorili smo se, da ćemo nakon svega biti potpuno iskreni kaj se toga tiče. Veli da sam bolesna. da nije točno...
Eto - to su musškarci. Većina.
Nismo završili taj zadnji razgovor, čeka me večeras. i iskreno, nemam pojma kaj da mu velim. Znam da ću na kraju JA ispast kriva.



| komentari (72) | print | # |

ponedjeljak, 16.10.2006.

bit će nešto

nisam napisala post, ima već skoro dva mjeseca. razlog nije u nedostatku inspiracije ili čega već, nego u nedostatku vremena.

napisat ću post ovaj tjedan, svečano obećajem. ovako javno, kao pionir. možda me to natjera da stvarno održim obećanje.
p.s. ako ipak ne stignem, obrisat ću ovaj post! :)



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>