rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


free web page counters

mejltu:

hani

petak, 23.09.2005.

Da sam sad na drugom kraju svijeta...

Sail away with me honey (hani) now, now, now…

Sad bi najradije negdje otplovila, otišla što dalje od ovog života, ostavila sve iza sebe i ne bi mi uopce nitko falio mjesecima… samo, ne mogu… nemam snage za to…

I have two lives; one for real, one for dreams…

Problem je u tome što više živim u ovome for dreams. A ljudi me tjeraju da odrastem, i da živim for real.

Ok, možda jesam previše naivna. Ljudima pristupam s povjerenjem i očekujem isto od njih.
Tako mi sjedimo na ručku i komentiramo neke kolege s posla, odnosno oni komentiraju.

Kolega: ovaj novi je takav, ovakav, onakav… ništa ne valja… ne želi se družiti s nama… priča gluposti, umjesto da se prihvati posla…bla bla bla…

Ja: to uopće nije istina. On stalno preuzima poslove od onog starijeg. Onaj stariji ga uzima zdravo za gotovo jer je tek došao. Iskorištava ga konstantno. A novi lik ne zna kako mu reći da je toga dosta pa je zato u zadnjih par dana lošije volje. Za razliku od ovog starijeg koji je već -2 weeks in a row- loše volje.

I kaj me dočeka kad se vratim? Osoba iz društva je to lijepo sve prenijela starijem kolegi. I onda naravno nastane sranje jer ovaj više ne priča sa mnom. Ali nitko se nije sjetio reći kako su svi drugi pljuvali po mlađem. A ne, to ne!

Pa kakvih to ljudi ima? Ako se nekaj komentira, onda neka to i ostane iza zatvorenih vrata. Sad ispada da sam ja kriva za sve. Da sam jedino ja nekaj komentirala. Pa bilo bi mi ispod časti pričat okolo što su drugi komentirali.

Možda je sve to posljedica ovih loših kišnih dana. U gradu je koma. Kiša pada već pet dana. PET fucking dana! Danas je već bolje, razvedrava se. Ne mogu živjeti bez sunca. Ne funkcioniram normalno. Ne funkcioniram nikako.

Never mind. Shit happens. Big girls don't cry.





| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>