Wolfwood's Crowd

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Why?
Kritika il' hvala hrvatskog informatičkog košmara.

K R A T I C E

JPKBN - je.eš programera koji bloga nema

PHP
e-mail: stjepan at gmail dot com

2:381/161 RIP

Jezici i alati
Mono dan
Clarion dan
PHP dan
Python dan
Java dan




Linkovi

Literatura

30.03.2005., srijeda

Alat za projektiranje

Eto baš radim na skici projekta koristeći Microsoft Visio, definiram okvirni opis tablica u bazi te veze između njih. I samo me još jednom po glavi lupila spoznaja kako još uvijek nisam pronašao odgovarajući alat za projektiranje programa, baze podataka i još neke slične zadatke gdje u početku nema točno definiranih gabarita već treba na što bolji način predočiti sliku koju projektant ima u glavi. Ta predočena slika trebala bi poslužiti kao podloga za diskusiju učesnika u razvoju.

Nakon više ili manje prilagođavanja Visio mi služi svrsi, ali nije to ono što meni treba. Za neke stvari sam koristio FreeMind, mada je on meni zgodniji za definiranje i opis mojih izmišljenih svijetova (riječ je o knjigama koje bi jednom počeo pisati kada bi uhvatio dovoljno vremena) nego za oblikovanje programa. :-)

Možda bi neki klon, koji bi objedinio ono što nude Visio (ili Dia, ako gledamo kroz open source prizmu) i FreeMind, zamijenio kariku koja nedostaje?

- 13:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #