Wolfwood's Crowd

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Why?
Kritika il' hvala hrvatskog informatičkog košmara.

K R A T I C E

JPKBN - je.eš programera koji bloga nema

PHP
e-mail: stjepan at gmail dot com

2:381/161 RIP

Jezici i alati
Mono dan
Clarion dan
PHP dan
Python dan
Java dan




Linkovi

Literatura

12.09.2004., nedjelja

Polje sna

Nije mi se jednom dogodilo da, uspavljujući klince, i sam zaspim. Pa sam, da si stvorim opravdanje, izmislio teoriju zašto se to događa. Prijelaz iz budnog u sneno stanje je jedna zahtjevna operacija koja zahtijeva dosta energije. I kao kod starih automobila, kod kojih se prilikom paljenja oslobodi velika količina crnog dima iz auspuha, tako i ovdje, osoba koja tone u san oslobađa jedno snažno polje sna koje se širi u radijusu do jednog metra. Ukoliko se u tom radijusu nalazi neka druga, budna osoba, koja je u stanju opuštenosti, emitirajuće polje sna će djelovati na nju i ona će također utonuti u san. Zahvaćena osoba u tom slučaju ne emitira svoje polje sna.

Eto. Nisam ja zaspao dok sam uspavljivao Luku već me zahvatilo njegovo polje sna. I nisam si mogao pomoći. ;-)

- 12:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #